Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4421 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

l***************@g******** 08-01-2024

Goede service/levering. Beugel is robuust en stijf genoeg voor tv + soundbar. Afdek kappen zijn wat goedkoop en passen niet na montage.

t******@l****** 08-01-2024

Zeer goede zaak snel behulpzaam goede uit leg.ik ben echt goede klant geworden.bij expert

l*****@g******** 08-01-2024

Ik kan niet anders zeggen dat ik

al heel veel jaren zeer tevreden ben over al mijn aankopen bij expert

e**********@g******** 08-01-2024

Bezorger kwam binnen, zeer gehaast.

Hij werd constant gebeld, door andere bezorgers? Dit viel niet bij hem in de smaak. Nam al vloekend op.

Bezorger heeft vrouwonvriendelijke opmerkingen over andere vrouw gemaakt richting mij. Zeer bijzonder gedrag.

Ik moest zelf de stekker uit de energietoevoer halen?

Apparaat was wel snel geïnstalleerd

Menkveld 08-01-2024

Opnieuw prima service , scherpe prijsstelling en deskundig/ vriendelijk advies

c********@h********** 07-01-2024

Goede ervaringen, vooral wanneer er iemand van expert zelf op bezoek komt. Ipv post nl

w*********@k********* 06-01-2024

je hoefde geen afspraak te maken, kon zo even langskomen en in gesprek gaan met deskundige verkoper over de gewenste aankoop

c******@b************ 06-01-2024

Expert Dongen is een winkel waar je goed, professioneel en vriendelijk geholpen wordt.

Bart 06-01-2024

Bij zowel de service in de winkel als de bezorging en installatie van onze nieuwe tv is alles verlopen zoals een goede klant hoopt en hoort te krijgen. Onze complimenten

Vera 06-01-2024

Heel beperkt assortiment voor printers waar ik voor kwam. Eigenlijk te verwaarlozen of niet voorradig

j************@i********* 05-01-2024

Goede stofzuiger, wel een korte slang, waardoor de trap stofzuigen niet lukt, zonder optillen, wat voor mijn rug te zwaar is. Dus in combinatie met een kruimeldief is dat probleem opgelost. En met de kruimeldief kan ik ook de auto doen.

a**********@k********* 05-01-2024

Wij hebben een wasmachine besteld en die werd prima bezorgd ook de bezorgers waren heel vriendelijk en deden het afgesproken werk prima. Totaal geen klachten over.

a***********@i********* 05-01-2024

Expert Breukelen is en prima winkel met aandacht voor de Klant en met kwaliteit producten.

n******@l****** 05-01-2024

Netjes en zeer snel te woord gestaan in de winkel. Goed geadviseerd en ook de bezorging en het op de plek zetten was snel en zeer netjes. Ik ben zeer tevreden.

Kloese 05-01-2024

Expert (Klazieneveen), deskundig en vriendelijke medewerkers. Geven ook ongevraagd advies en denken mee, dat waardeer ik

als klant zeer!

m****************@o********** 05-01-2024

Als ik een review zou willen schrijven dan is deze goed. Maar ik schrijf geen reviews

g************@h********** 05-01-2024

Goede uitleg gekregen over het apparaat, bezorgers vriendelijk en behulpzaam

Opdam 05-01-2024

Ben blij met Expert Heemskerk! Petra super klantgericht en dus ook haar collegae!!!

Abrahamian 05-01-2024

Ik heb een inductiekookplaat gekocht met geïntegreerde afzuiginstallatie.

Op dat moment was het product bij Expert het goedkoopst. Achteraf ook helemaal goed gegaan met opmeten, installeren en in gebruik nemen.

Het was vóór de Kerst. Heb ook aangegeven dat ik het vóór de feestdagen het graag wil geplaatst hebben (agendatechnisch). Ik had de indruk dat ze hun best hadden gedaan. Want ik kreeg het vóór de Kerst gedaan!

Dank aan iedereen die in dat proces zat, voornamelijk Ronny!

d****************@l****** 05-01-2024

Wat een service hier! Fantastische ervaring gehad. Vaatwasser ingemeten en ze hebben zelf uitgezocht welke vaatwasser goed zou passen. Daarna ingebouwd door een zeer vriendelijke monteur. We werden steeds keurig telefonisch op de hoogte gehouden. In 1 woord: top! Als we weer wat nodig hebben dan gaan we zeker weer naar Expert.

w**************@g******** 05-01-2024

Ik heb een paar Experts gebeld, maar vond de verzendkosten best wel hoog. Uiteindelijk kwam ik uit in Nuenen. Dichtbij, mooie winkel, ruime oarkeerplaats meedenkend personeel. 👍 top!

g**********@h******** 05-01-2024

De Rowentakachel is prima. Snel lekker warm en weinig lawaai. Bezorging via DHL is matig. Men legt het pakket zichtbaar ergens neer tijdens onze afwezigheid en niet op de aangegeven plaats. En verder neemt DHL ook het oude kacheltje niet mee.

Brutus 05-01-2024

Prima zaak, vriendelijke mensen...keurige levering...tussen 09.30 en 12.00 uur, ze waren er om 09.25 uur dus dik in orde.

Yvonne Stobbe 05-01-2024

Leuke en overzichtelijke zaak. Personeel die kennis heeft wat ze daadwerkelijk verkopen. Vlotte en goede service.

l**********@h********** 05-01-2024

Fijn om expert in het dorp te hebben. Geeft goed advies en vriendelijke personeel