Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Dhr. Snoek 31-01-2023

Perfect geholpen. Klantvriendelijk, deskundig en meedenken. Ik kom zeker weer terug.

Ladru 31-01-2023

Beslis eerst wat je wilt. Raad bijv. eerst Consumentengids . of Consumentengids.

m**************@i********* 31-01-2023

Ik ben deskundig en vriendelijk geholpen. Men droeg zelfs het gekochte naar de auto!

m************@p******** 31-01-2023

Ruime expertise bij het personeel , verder erg klantvriendelijk en service
gericht ! Ervaring na inmiddels drie grote aankopen (afwasmachine,

Zeer tevreden.
Fijne medewerkers.
Ga zeker terug.

Terpstra 31-01-2023

Goed geholpen bij expert franeker bij het vinden van een nieuwe staafmixer.

p**********@k*********** 31-01-2023

We zijn goed en netjes geholpen door de medewerker Expert Elst gld. Bezorging keurig op tijd volgens afspraak.

Baas 31-01-2023

Wij willen expert bij iedereen aanbevelen. Vele artikelen daar gekocht, tot alle tevredenheid.

Molenaar 31-01-2023

Kan me niet beter wensen zoals ik geholpen ben door het personeel van EXPERT

a*************@m***** 31-01-2023

super service in de winkel en ook de inbouw werd zeer vakkundig uitgevoerd.

p*******@u********* 31-01-2023

Hele fijne winkel je wordt zeer goed en deskundig geholpen en ook de bezorging is top

j*********@c******** 31-01-2023

goede winkel, prima service ze doen hun uiterste best om klachten zo snel mogelijk te verhelpen, kundig en vriendelijk personeel

Van Heumen 30-01-2023

Fijne winkel met personeel die je goed advies geven en je deskundig helpen!

Willemen 30-01-2023

zeer vriendelijk personeel keurige winkel en goed geholpen !! gaan zeker terug indien nodig .

j**********@x******** 30-01-2023

Voorlichting, zorg & nazorg van Expert in St. Annaparochie (Friesland) is uitstekend en aan te bevelen.

Knippenborg 30-01-2023

Door het kopen bij expert in de buurt, krijg je zeer goede adviezen en mocht er wat zijn met het apparatuur dan heb je uitstekende service.

Van Weezel 30-01-2023

na een aankoop bij expert in de AJ Ernstraat kan ik een ander van harte aanbevelen hier ook naar toe te gaan

Reusink 30-01-2023

Goede communicatie en goed prijs/kwaliteit verhouding. Uitstekende klantvriendelijkheid, alle tijd voor installatie en de uitleg van de apparatuur!

Willard 30-01-2023

Verademing door een goed onderlegd en vriendelijk personeelslid geholpen te worden

Bijenveld 30-01-2023

Via Amsterdam Oost kwam ik bij de Expert in Buitenveldert, het was gemiddeld druk in de winkel. Bij de kassa stond een verkoper. Hij hielp me gelijk. De bovenlader wasmachine was binnen 3 min aanbevolen en gekocht.

j************@g******** 30-01-2023

Duidelijke uitleg van het product,Klantvriendelijk,zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen.
Uitstekende service en bezorging.

Albers 30-01-2023

Deskundig en vriendelijk geholpen bij; EXPERT

m**************@g******** 30-01-2023

Super goed geholpen door het personeel haagdijk in Breda. Snelle levering en fijne vriendelijke bezorgers.

Wels 30-01-2023

Kan niet anders zeggen dat het perfect was.

Groot 30-01-2023

Hele fijne winkel super personeel die er werken..ik zou zeggen als je iets nodig heb loop daar naar binnen!!