Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

h********@k********* 03-11-2021

Al tig jaren is Expert Dieren onze zaak voor alles wat stroom gebruikt! Helaas nu ongeschikt personeel! (1)

Ligtenberg 03-11-2021

De wasmachine aan en uitknop is door jullie snel verholpen, zodat ik het weer kan gebruiken

Visser 03-11-2021

Fijn dat onze wasmachine gebracht kon worden. Hij werd op de goede plek gezet, geïnstalleerd en uitgelegd. De oude wasmachine en zelfs de droger werden meegenomen. Een vriendelijke service, in de winkel en bij het bezorgen!

Garrelds 03-11-2021

Alhoewel het assortiment van onze keuze maar uit 1 exemplaar bestond toch geslaagd. Hadden meer keuze verwacht maar zijn tevreden met het geleverde.

Van der Velden 03-11-2021

Vakkundige dame en heren. Onder leiding van Herman goeie service en persoonlijke aandacht. Prima winkel !!!

j*************@h********** 03-11-2021

Expert biedt een groot assortiment, goed advies, prima service en levering voor een lage prijs.

a*********@h****** 03-11-2021

Product prima geïnstalleerd en oude weer meegenomen. Correct afgeveleverd. Wij zijn erg tevreden over Expert Beilen.

Nanninga 03-11-2021

Siemens wasmachines gekocht oude van zelfde merk heeft het 18 jaar volgehouden.

j*********@h********** 03-11-2021

Vriendelijk en deskundig personeel. Wij komen er al 36 jaar.
Dus dat zegt genoeg.

Brouwer 03-11-2021

Expert Tubbergen
Wij zijn er erg goed geholpen bij het uitzoeken van een nieuwe tv. We kregen goed advies, van de vriendelijke verkoper, die alle tijd en aandacht voor ons nam.

j***********@a********** 03-11-2021

Prima geholpen, erg klantvriendelijk. Eerlijk advies en zeker niet te duur.

g*******@h********** 03-11-2021

De inch van beeldschermen van de laptops vindt ik te klein en er is niet veel keuze.

Knol 03-11-2021

Koop bij uw plaatselijke leverancier, wel net zo makkelijk en beslist niet duurder dan webwinkels.

Langemeijer 03-11-2021

Goede klantgerichte service, veel aa bod, denken mee, geven eerlijk voor en tegens zodat je als klant een goede keuze kan maken voor jezelf. Veel keus! Fijne winkel!

Koster 03-11-2021

Uitstekende service bij Expert Surhuisterveen. Telefonisch een Amerikaanse koelkast in aanbieding kunnen kopen en weken later laten bezorgen ivm verbouwing. Komen afspraken na. Goede uitleg en tips.

Algera 03-11-2021

Expert is uitstekend, doe vooral zaken met de lokale dealer.Ouwerwets vakmanschap!

f**************@g******** 03-11-2021

Een aanbieding maar de prijs is eerst wel omhoog gegaan! Dat is jammer . Verder prima

Ries 03-11-2021

alles prima geregeld telefonisch besteld meteen mail gekregen betaald en 2 dagen later in huis prima product

H.Eerkens 03-11-2021

Koelkast gekocht bij Expert Larmoyeur in Winschoten, goed en correct behandeld en kleine garantiegeval direct goed opgelost

s**************@g******** 03-11-2021

Er wordt totaal niet gecommuniceerd! Niet bereikbaar! Weet nog steeds na 1 maand wanneer er geleverd wordt! Ze laten je maar zwemmen. Lijkt alsof t hun allemaal geen moer uitmaakt

Kelderhuis 02-11-2021

Op tijd bezorgd door vriendelijke bezorger.
Zat duidelijke beschrijving bij, wat betreft inbouwen koelkast.

Van Mastrigt 02-11-2021

Nieuwe Zanussi wasmachine gekocht, voldoet aan alle verwachtingen. Bednkt hiervoor.

Adrie van Halder 02-11-2021

Zeer overzichtelijke winkel en ruim van assortiment. Personeel professioneel en heel correct.

Broeren 02-11-2021

Er wordt de tijd genomen om te luisteren naar je wensen, je krijgt duidelijke uitleg over de producten en mogelijkheden.

Van der Star 02-11-2021

Als je voor deskundig advies gaat is deze winkel een topper. Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam