Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Benjamins 17-01-2022

Prettig personeel. Klantvriendelijk meedenkend denkt ook aan portemonnee van klant zeer goede service kortom expert Hoogeveen kan je goed terecht voor goede aankoop met goede service

j*****@a********** 17-01-2022

Fijn geholpen met deskundig advies en een goede prijs/kwaliteit verhouding.

Lijnzaat 17-01-2022

Al jaren klant zegt toch al genoeg in deze wereld van internet en webshops. Ik hoef niet anders dan Expert. Staan altijd direct klaar als er iets is.

Lokatie: Villa De La Porte 17-01-2022

snelle levering en deskundigheid van medewerkers, er wordt advies gegeven waar je iets mee kunt

Thehu 17-01-2022

Goede service en heel goed advies gegeven en deden veel moeite voor ons wat we wilde hebben Top

t*********@i*************** 17-01-2022

De voorraad op de site komt niet overeen met de daadwerkelijke voorraad in de winkel. Er was gelukkig een alternatief.

Mourik 16-01-2022

Uitstekende service van Expert Mudde. Omdat dit al zo lang zo is, ben je geneigd het als ‘gewoon’ te ervaren.

c***********@t********* 16-01-2022

Tot op heden goede ervaring. Bij een volgende aankoop ga ik weer naar expert in Berkel.

c***********@h******** 15-01-2022

Fijne medewerkers. Wegens lockdown een gesloten winkel maar ook aan de telefoon ben ik goed van advies voorzien. Ik heb uiteindelijk minder uitgegeven dan dat ik bedacht had. M'n nieuwe vaatwasser werd dezelfde dag nog in de keuken neergezet, verpakkingsmateriaal en oude apparaat werden meegenomen. De bezorger kon het niet nalaten om tips te geven voor het inbouwen wat ik zelf zou doen. Top!

w*******@h********** 14-01-2022

Expert Dokkum kan er misschien niks aan doen, maar ik wacht al VIJF MAANDEN op levering van een televisietoestel zonder problemen of fabricagefouten! Ik steun graag de plaatselijke middenstand, maar ik sta nu op het punt de bestelling te plaatsen bij CoolBlue of Mediamarkt, dan weet ik tenminste zeker dat ik 'm morgen in huis heb!

Weijer 14-01-2022

altijd goede en snelle levering en goede service en adviezen,
en dicht bij

Koning 14-01-2022

Duidelijk advies ondanks dat winkel bezoek wegens de corona crisis niet mogelijk was. Vriendelijk en ervaren medewerkers met geduld en een perfecte plaatsing op de uitdraaisteun aan de wand en alles aangesloten.

Bos 14-01-2022

Snel geregeld en snelle afhandeling.
Zeer tevreden. Kan niet anders zeggen

Romeijn 14-01-2022

In Coronatijd word je telefonisch ook goed geholpen. Het is best moeilijk als je een nieuwe
wasautomaat nodig hebt en je kunt een nieuwe niet in de winkel bekijken. Je moet dan vertrouwen
op de deskundigheid van de medewerker.

Lieftink 14-01-2022

Zeer goede service en vakbekwame en vriendelijke monteurs/bezorgers.De wasmachine stond in no time werkend en wel op zijn plaats.

Van der Keur 14-01-2022

Telefonisch contact gehad met de verkoper voor advies alvorens een besluit te nemen voor de koop van de Panasonic-TV. De verkoper was nam de tijd om de eventuele voordelen t.o.v. andere TV toestellen uit te leggen.

Schipper 14-01-2022

Gebeld met Expert voor een nieuwe wasmachine. Ik ben goed geadviseerd over de kwaliteit- en prijsverhouding. Goede uitleg (telefonisch) over het product en zeer snelle levering.

Post 14-01-2022

Reeds 35 jaar onze leverancier op elektronica- en witgoedprodukten en altijd tot volle tevredenheid.

Schoonderbeek 14-01-2022

EEn aanrader om gebruik te maken van het advies, inmeten en plaatsen van apparatuur bij deze expert. Ze zijn ook expert

Van Esch 14-01-2022

Wij werden deskundig geholpen en geadviseerd in de winkel, de vrieskast was snel leverbaar viel wel een beetje tegen dat wij moesten betalen voor het omzetten van de deur, twee zeer vriendelijke bezorgers kwamen de vrieskist plaatsen, alle lof voor Expert Nuenen

c*****@k*********** 14-01-2022

Bij expert denken ze mee met de klant. Service en expertise van de medewerkers is prima.

Van As 14-01-2022

Je kunt kiezen uit een prettige webshop of naar de winkel gaan. Prettig en sevice gericht personeel. Leveringen vlot met prima installatie service.

Van den Broek 13-01-2022

Fijn contact met verkoopster,snel en vlot geholpen.Alles was meteen duidelijk en na volle tevredenheid,voor herhaling vatbaar! DankU en tot volgende keer.

De Groot 13-01-2022

Ik zou nooit en ten nimmer weer wat aanschaffen in de winkel online , rijd liever dan voor de zelfde prijs naar de stad , (heel toevallig was het prijs verschil bij dit product gering vandaar dat wij 1 keer wat hebben gehaald bij expert , maar het zal waarschijnlijk ook 1 maling blijven helaas

Bianca 13-01-2022

Vaatwasser besteld bij Expert Soest. Door de chip leveringsproblemen, best een gepuzzel, omdat wij aan een maximale diepte vastzitten en er veel niet leverbaar is. Top geholpen, alleen bleek de vaatwasser die ze op voorraad hadden, toch net verkocht. Er is echter nog dezelfde dag eenzelfde
vaatwasser persoonlijk opgehaald bij een filiaal in Zeewolde.
En daarna bij ons thuis bezorgd. Echt fantastisch! Complimenten.