Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Kupers 11-05-2022

Ongekend het persoonlijk advies, competatief met zelfs de overburen de Media Markt!

Oerlemans 11-05-2022

Kom niet vaak maar als ik kom dan wordt ik fantastisch geholpen. Dat is dan ook de reden dat ik hier kom als ik iets nodig heb en bijvoorbeeld niet bij Bol.com bestel.

l********@s******** 10-05-2022

Nilfisk stofzuiger
Degelijk en goed voor een redelijke prijs
Met lang snoer en grote stof zak

Bosch 10-05-2022

Een wasmachine gekocht bij Expert Berkhof te Vroomshoop. Fijn geholpen door een vriendelijke medewerkster. Zij had goede kennis van zaken en gaf eerlijk advies. Ook de levering was snel en stipt op tijd. Kortom een dikke 10 voor dit bedrijf.

d******@h********** 10-05-2022

Een droger besteld met verzoek om in mei te leveren. Tussendoor is er contact gelegd door de verkoper of de koop nog door gaat.
Daarna is er contact opgenomen voor de levering.
Ik vond dat heel prettig, hoefde er zelf niet achter aan te gaan….
Bezorger belde nog even de tijd door dat ze er kunnen zijn…
Droger binnen in no time boven… snelle service…

g************@h****** 10-05-2022

Sorry , ik kan niet voor een ander denken .
maar denk goed na wat je wild , of je Luister goed aan goed advies .
denk daar over na en dan doen wat je denkt :

Hokken 10-05-2022

Expert is een winkel waar je goed geadviseerd wordt en een prima service krijgt.

b**********@p*********** 10-05-2022

Zelfs na aanschaf van een miskoop niet teleurgesteld geweest, omdat altijd naar een oplossing van het probleem wordt gezocht.

Den Hertog 10-05-2022

We zijn zeer tevreden over de geleverde Bosch vaatwasser .Die voldoet aan alle verwachtingen. De voorlichting in de winkel in Nuenen was goed. Ook over de monteur die het apparaat vakkundig kwam installeren alle lof!

Buitenhuis 09-05-2022

expert fijne winkel met vriendelijk personeel dat de tijd neemt om je te helpen bij het maken van jou keuze

Agteres 09-05-2022

Deskundig personeel en zeer snelle levering van de door ons bestelde koelkast.

Loos 09-05-2022

de verkoper was rustig en niet opdringerig de 2 verkopers waren met klanten bezig zodoende
konden we rustig rondkijken we werden zeer goed geholpen.

Korver 09-05-2022

De April. aktie van beerepoot was een prachtige actie wat me heeft doen besluiten om een sonosset te kopen.

g******@h********** 09-05-2022

Belangrijk is de service, en die is lokaal, koop daarom zoveel mogelijk bij je in de buurt. Duidelijke communicatie, rechtstreeks contact i.p.v. via helpdesk met soms enorme wachttijden!

De Lange 09-05-2022

Onze ervaring is goed, zou het zeker aanraden om hier uw apparatuur te kopen.

In 't Zandt 09-05-2022

Goede service en prettig geholpen in de winkel en goede uitleg bij aflevering

j****@o********** 09-05-2022

Vakmensen die ook nog eens rekening houden met jouw persoonlijke wensen en agenda. Goed advies, uitstekende aandacht voor jou als klant en aflevering/ inbouw (van koelkast) op het in onderling overleg afgesproken moment. Sympathieke verkoop en bezorging.

r***********@h****** 09-05-2022

Het is fijn om nog een winkel te kunnen binnenlopen en fysiek het product te kunnen zien.

Bosson 09-05-2022

Expert Joure fijne winkel en altijd vriendelijk geholpen. Wij komen er graag.

Borneman 09-05-2022

Hardenberg Bruchterweg!
Uitstekende service!!
Deskundig personeel.
Voor de deur parkeren,!

d*******@g******** 09-05-2022

Service bij Expert is altijd goed.
Voor vragen kun je altijd terecht.
Nemen de tijd voor je.

Schilders 09-05-2022

Ik zou me in elk geval bij Expert laten informeren en op grond van die ervaring een besluit nemen.

b*********@l****** 09-05-2022

Ik werd zeer goed en vriendelijk geholpen bij de aankoop. De service en punctualiteit bij het leveren was uitstekend.

Schulp 09-05-2022

Prima advies in de winkel en uitstekende installatie van de tv’s Sonos, wasmachine. Duidelijke uitleg van de producten.

p****************@k********* 09-05-2022

De levering van de oven Etna OM871RVS was snel met goede service, voor een mooie
prijs vergeleken met andere dealers.