Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Jeanet 26-11-2022

Expert Raalte, topwinkel met deskundige en vriendelijke medewerkers. Heb al mijn elektrische apparaten bij Expert Raalte gekocht en iedere keer weer wordt ik verrast door de deskundigheid en de moeite die wordt genomen om tot een perfecte aankoop te komen.

Van Veen 26-11-2022

Je kunt altijd op de heren van Expert Laren rekenen!
Nooit teleurgesteld! 👍

h*******@z******* 26-11-2022

We kwamen voor een goedkopere DAB radio ,maar gingen met een duurdere de deur uit en dat was een goede keuze.

Kuipers 26-11-2022

Mooie overzichtelijke en nette winkel met een uitgebreid aanbod van witgoed. Vriendelijk en deskundig personeel. Prima advies en uitleg. Winkel is goed bereikbaar.

joan 26-11-2022

Het personeel niet echt vriendelijk, terwijl wij 2 producten gelijk hebben besteld. De monteur heeft niet rekening mee gehouden met de maten van een inbouw inductie kookplaat en moest aanrechtblad gezaagd worden en extra voor betalen. Terwijl op de site van Expert staat dat ze geen inbouwapparaten leveren als niet door hun monteur wordt ingemeten.

m**@h******** 25-11-2022

Het klinkt saai maar ik ben uiterst tevreden over en met mijn producten.
Het advies wat ik kreeg was, zoals altijd bij Expert, fantastisch!

c***************@q********** 25-11-2022

Het feit dat Expert goed bereikbaar is voor persoonlijk advies en service is goud waard!

Stevie 25-11-2022

Mocht gewoon naar de action en als ik terug zou komen zou de laatste Airfrayer voor mij in de doos klaar staan! En dat was ook zo :)

Brouwer 25-11-2022

Een vertrouwd adres. Klantvriendelijk en deskundigheid zijn kenmerken waardoor ik met plezier naar Expert Larmoyeur in Winschoten ga.

Vossen 25-11-2022

Fijne vooral persoonlijke klanteservice zowel bij de aankoop als bij de bezorging. Gevers op afgesproken moment. Aardige en behulpzame bezorgers.

Binkhorst 25-11-2022

Expert Zevenaar is een topper. Goed spul, strakke prijzen en perfecte service.

Janssen 25-11-2022

Koop in de winkel en niet online. Hier krijg je goede en eerlijke no nonsense voorlichting. Ze denken met je mee. Vriendelijk personeel. Gewoon Top

Expert Raalte, Topwinkel 25-11-2022

Voor iedere elektrische aankoop ga ik naar Expert Raalte.
Je wordt er bijzonder deskundig, vriendelijk behandeld.
Er wordt goed geluisterd, goed op geanticipeerd, en het advies wordt goed en vakkundig onderbouwd.
Van mij krijgen ze een dikke 10

p************@p******** 25-11-2022

Wil je graag meedenkende, deskundige medewerkers dan moet je bij Expert In Diepenveen zijn.

j*************@s******** 25-11-2022

super geholpen, en bezorgd, netjes op de plek gezet met uitleg over de apparatuur

t************@g******** 25-11-2022

Geen commentaar, ik kijk zelden op websites, maar bel gewoon met jullie winkel.

p*****************@g******** 25-11-2022

Vriendelijke medewerkers, voldoende keus, snelle levering, betaalbaar, service.

Van den Bergh 25-11-2022

Overweeg vooral vooraf wat je wil kopen en verdiep je in wat er te
koop is en wat financieel mogelijk is v.w.b.je aankoop.

Veffer 25-11-2022

Echt de moeite waard om eens te kijken in de winkel of computer.
Zeer tevreden over afhandeling.

Gahrmann 25-11-2022

Prima winkel met goede uitstraling en mooie inrichting en deskundig personeel

p**********@g******** 25-11-2022

Blij verrast met kennis en kunde van de medewerker. Een verademing tov medewerkers groot winkelbedrijven.

m***************@h********** 25-11-2022

Goede service van Expert Koppenol uit Naaldwijk. Wasmachine en warmtepompdroger gekocht van AEG. Bij aflevering hoorden we dat de droger beschadigd was. Zou paar dagen later komen. Oude machines we alvast retour meegegeven. Na 1 week nog niets gehoord van levering droger. Winkel gebeld en toen zij gingen kijken bleek dat het nog 2 weken zou gaan duren voor het binnen zou komen. Dat was niet acceptabel voor ons. Toen kregen we als oplossing de volgende dag een iets duurdere droger voor hetzelfde geld. Prima opgelost Expert en we zijn superblij met de goede apparaten. Werken perfect.

Ter Bekke 25-11-2022

Uitstekende informatie in de winkel en een perfecte aflevering van de TV thuis!

Bouwman 25-11-2022

Expert Nijkerk: Uitstekende medewerkers! Vriendelijk, behulpzaam, meedenkend!

m************@h********** 25-11-2022

Fijn geholpen door echte vakmensen. Niet zoals bij andere aanbieders door jonge pubers die zo snel mogelijk weer weg willen met halve service. Ik zou het iedereen aanraden