Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Vogel 22-11-2021

Uitstekende service in de winkel en deskundig advies ook de monteur is zeer deskundig en netjes

Stoter 22-11-2021

Zeer blij met mijn nieuwe samsung the frame tv. Medewerkers waren erg meedenkend en transparant.

Van Rooij 22-11-2021

Hele fijne electrowinkel met vriendelijk personeel en uitstekende service!!!

H. Krommendijk 22-11-2021

Goede voorlichting en advies op maat prima geholpen door vakkundige vakmensen

Timmermans 22-11-2021

Etna inductiekookplaat gekocht, vriendelijk personeel en bezorger goede service.

Stam 22-11-2021

We zijn goed geholpen door het personeel dat goed overkwam en goed en duidelijk uitleg gaf.
In ieder geval een goede expert winkel aanrader.

Mutsaerts 22-11-2021

Goede sfeer en goed en verzorgd personeel, weten van wanten, kan iedereen aanraden hier zijn boodschappen te doen. Fijn dat dit nog bestaat, een zeer tevreden klant

Hommes 22-11-2021

bij Expert Brusselspoort Maastricht is veel keus van zeer goede producten. Men slaagt er altijd naar je eigen behoefte

Smeenk 22-11-2021

Wordt goed geholpen in de winkel. Is goed bij mij afgeleverd en geïnstalleerd.

r**************@g******** 22-11-2021

Persoonlijke aandacht, een aanspreekpunt bij garantie, en het hebben van een echte winkel met goed personeel is voor mij reden om als eerste bij expert te kijken. Daarna bij de rest

Rueb 22-11-2021

De prijzen van dubbeldeurs koelkasten zijn een ware jungle. Ik besloot om voor service te gaan en niet voor de allerlaagste prijs.

Tramo Transport 22-11-2021

Expert Gennep is een fijne winkel staan leuke mensen die je graag en goed helpen

c*@m***** 21-11-2021

Expert Nijverdal kon gewenste Miele wasmachine WEI875 snel leveren. Terwijl anderen moesten wachten op fabrikant Miele die pas in maart 2022 kon leveren.

Erbil 21-11-2021

De service is prima. Er wordt snel gereageerd op emails and medewerkers proberen altijd tot oplossing te komen.
Verwachte levertijden zijn niet altijd nauwkeurig

Numan 19-11-2021

Deze mensen zijn eerlijk en denken met je mee, service staat hoog in het vaandel.

Oldenburger 19-11-2021

Uitleg en aandacht in de Expert winkel in Haren was super. Duidelijke uitleg in assortiment keuze. Aandacht van verkoper na terugkomen was aangenaam. Wist na een week nog wat we besproken hebben, en kon de koop zo rond maken. Levering van product is netjes verlopen. Echter was de onderkant van de verpakking van de droger zeiknat. Weet niet of dit zo hoorde, maar product in goede en nette ontvangst gekregen. Top service. ( wel jammer is dat de Bosch serie 6 droger niet bovenop onze Bosch serie 6 wasmachine uit 2016 past, hier moet wel een tussenstuk tussen )

carla 19-11-2021

Via internet contact gehad met de winkel. Bart heeft mij prima geholpen om een warmtedroger aan te schaffen.

Van der Meulen 19-11-2021

De bestelde artikelen werden vlot geleverd en met goede begeleiding door de medewerkers

s******@p******** 19-11-2021

Prima geholpen. Alternatief aangeboden toen het gevraagde niet beschikbaar was.

Rijnbeek 19-11-2021

Prima aandacht voor de klant en goede hulp bij het uitzoeken van een goed product.

p******@h****** 19-11-2021

Product na ruim een jaar teruggebracht omdat volle accu slechts kort meeging. We hebben meteen een nieuwe gekregen en de oude werd teruggestuurd naar de fabriek.

De Roo 19-11-2021

Ga voor deze winkel goed advies en duidelijke uitleg waar je voor deze winkel komt.

Schaafsma 19-11-2021

Perfecte winkel voor je electronica en de zeer gastvrijheid van het personeel

a********@z******* 19-11-2021

Soms is persoonlijk contact via winkel beter dan via internet omdat je in de winkel advies krijgt waar je niet zo snel aan had gedacht.

h*********@g******** 19-11-2021

Heel klantvriendelijke benadering en luistervermogen naar de klant om het juiste product te vinden. Tevens weten ze waar ze het over hebben deskundig personeel en niet opdringerig om een duur product aan te prijzen.