Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Vonk 02-02-2023

Door de vakkundigheid/professionaliteit kan ik de Expert winkel in Breukelen zeker aanbevelen voor informatie en aankoop, maar ook de plaatsing van de diverse producten.

Forster 02-02-2023

Fijne winkel die er voor mijn gevoel al altijd is en waar ik altijd vind wat ik nodig heb.

Gerda 02-02-2023

Fijne winkel,klantgericht, geweldig geholpen. TV geïnstalleerd, goede uitleg, vriendelijk personeel.

i*************@g******** 01-02-2023

Ze helpen je goed en als het product tijdelijk niet leverbaar is door Electronic onderdelen niet leverbaar zijn blijven ze vragen aan de leverancier wanneer het er is en houden ze je goed op de hoogte

i**********@o********** 01-02-2023

Zorg bij het kiezen van een apparaat, dat je ook weet hoe
er mee om te gaan. Indien niet bekend, probeer dan zo gauw
mogelijk g o e d e informatie erover te krijgen om te kunnen
toepassen; daarvoor kocht je het apparaat.

Timmer 01-02-2023

ze praten je niets aan en geven goed advies, ik heb best veel gekocht en alles voldeed aan mijn wensen

Hoft 01-02-2023

kopen doe je bij expert in Zevenaar omreden dat zij kunnen luisteren, adviseren, rustig, open zijn,
heel klant vriendelijk .
nogmaals heel veel dank.
Julia, Leo duiven

Hesselink 01-02-2023

April 2022 radio/cd speler gekocht. Tot drie maal toe problemen mee. Laatste keer apparaat teruggenomen en volledige aankoopprijs in mindering gebracht op nieuw toestel van ander merk. Uitstekende service dus.

Expert Oomen Dongen 01-02-2023

Heb bij Expert Oomen in Dongen, drie weken geleden een Liebher koelkast en een inbouw vrieskast gekocht. Zeer kundig en vriendelijk personeel. Ook de monteur die alles geïnstalleerd heeft liefde voor zijn vak

b*********@o********** 01-02-2023

Het zou nu een negatieve review worden. We stellen voor dat u eerst het probleem oplost, daarna schrijven we graag een positieve review.
Mvg,
Jan Bouwen

Righard 01-02-2023

Super goede service en niet duur.denken met je mee.goede en nette bezorging.kortom voor mij geen mediamarkt meer doe mij maar expert😄

Swinkels 01-02-2023

Koelkast ,wasmachine en droger goed ontvangen en gemonteerd uitleg van de machines .alles netjes opgeruimd, kortom heel goed.

i*********@z******* 01-02-2023

Prima geholpen bij het maken van de keuze van het witgoed en prima geinstalleerd.

Witzenburg 01-02-2023

De site is prima alles is goed te vinden en heb je vragen ze staan in burgum echt voor je klaar
De uitleg die je krijgt is super en duidelijk en is er iets wat je niet snapt dan leggen ze je het nog eens uit gewéldig

r******@h********** 01-02-2023

Prima apparaat, zeer vriendelijk winkelpersoneel en zeer vriendelijke bezorgers

Myburgh 01-02-2023

Persoonlijke aandacht en de zorgvuldigheid van het leveren van de producten aan de klant heel fijn

De Graaf 01-02-2023

Ik belde voor een wasdroger die niet leverbaar bleek. Voor weinig meer werd een beter alternatief met korting geboden. De wasdroger kon nog dezelfde dag geleverd worden. Top!

Helsdingen 01-02-2023

Ik kan werkelijk niks bedenken waarom ik niet bij Expert zou kopen of het moet puntje reclame folder / aanbieding zijn en dat wat men aan bied in de winkel. In de winkel krijg je een beter machine dan wat op dat moment in de aanbieding is en dat is wat mij betreft een grote plus voor de service van Expert.

Van Vugt 01-02-2023

De door mij aangekochte tv heb ik kunnen aanschaffen door de correcte adviezen die ik heb gekregen tijdens mijn bezoek aan de winkel.
De tv werd snel ik mag wel zeggen zeer snel geleverd en geïnstalleerd en opgehangen.
Zeer zeker aan te bevelen om je bij Expert te laten advies inwinnen om tot aanschaf over te gaan.

l***********@g******** 01-02-2023

Ik ben op een persoonlijke vriendelijke manier geadviseerd door deskundige mensen.

s******@h********** 01-02-2023

Prettig geholpen, geen haastklus maar ook geen getreuzel...gewoon efficiënt, welkom, deskundig, vriendelijk. Gunfactor om daar iets aan te schaffen is hoog.

a**********@h********** 01-02-2023

Vriendelijk en deskundig personeel. Prijs zou mooi zijn als deze iets onderhandelbaar is. Zeg tussen 5 en 10% korting kunnen geven omdat je daar klant bent. Good feeling creëren

Broekhuis 31-01-2023

Deskundig personeel in de winkel, goed uitgebreid advies, snelle levering en deskundige monteurs voor de installatie!

Morsink 31-01-2023

Zeer nette en overzichtelijke winkel.
Deskundig en vriendelijk personeel.
Fijne hulp en ondersteuning bij de aankoop.

Hergarden 31-01-2023

Prettig om te winkelen zowel op gebied van huishoudelijk, audio en witgoed.