Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Jasper 20-10-2022

Kom al 27 jaar bij Expert Tromp in Leeuwarden. Alleen al voor de service betaal ik graag iets meer.

Wesche 20-10-2022

Ondanks dat er een levertijd van 8 weken op de door mij uitgekozen koelkast was, kreeg ik als service een ruilkoelkast ter beschikking.

f*********@z******* 20-10-2022

zeer goede service je word heel goedvoorgelicht over het product wat je koopt

Kruiger 20-10-2022

Vraag het personeel van expert Jansen en je krijgt deskundig uitleg over alles wat je nodig hebt

i***@t*********** 20-10-2022

Fijn om geholpen te worden door deskundigen, geen online gedoe en alles zelf uit moeten zoeken.

Kramers 20-10-2022

Expert: vriendelijk, behulpzaam, goeie kwaliteit producten. Zeker een aanrader!! En dan met name de winkel in Uithuizen!!

a*************@g******** 20-10-2022

Waar is de goede service van vroeger gebleven? Alles duurt lang, er wordt van alles beloofd, maar niks waargemaakt. Zelf overal achteraan moeten gaan en vaak contact moeten zoeken om naar de status te informeren. Kopen bij een lokale winkel levert geen voordelen meer op helaas.

h********@p******** 20-10-2022

een prima zaak waar je nog ouderwets wordt geholpen en waar het personeel de tijd voor je neemt

d************@g******** 20-10-2022

Ben zeer tevreden over de deskundigheid en de service. Zal bij een volgende aankoop zeker weer naar Expert Drunen gaan.

j********@h******** 20-10-2022

tja wat zal ik er eens neer zetten .. Ik heb te veel dingen om op te noemen .. Het is jammer dat Expert niet bij ons in de buurt zit .. We moeten er een 1/2 uur voor reizen .. Maar goed dan heb je ook wel wat .. Veel keuze , snelle service .. Top bezorging .. Eigenlijk heb ik niets aan te merken ..

Spannet 20-10-2022

Als je graag als koning klant geholpen wilt worden en goed advies mee krijgt.

Engelsman 20-10-2022

Expert Diepenveen is een prima winkel. Lopen even met je mee om eea in de auto te zetten en voeren ook de oude apparatuur voor je af. Vriendelijk personeel en ook telefonisch goed te bereiken. Gewoon klasse service. !!

d************@o********** 20-10-2022

Oorspronkelijk in de winkel voor een ander merk droger, uiteindelijk na goed advies voor een alternatief gegaan. Nergens spijt van, droger is heel snel geleverd en ze belde netjes van tevoren om de tijd door te geven. Tijdens aankoop in de winkel al tips mee gekregen voor het onderhoud en gebruik. Zeker een aanrader en we komen absoluut terug mochten we nog iets nodig hebben!

w*****@h****** 20-10-2022

Snel bezorgd en volgens afspraak. Er zat n klein deukje in de vriezer maar dit is uitstekend en snel opgelost na 1 telefoontje.

De Zeeuw 20-10-2022

goede kwaliteit altijd goed geholpen dit is beter dat via internet bestellen gewoon een winkel in de buurt is altijd beter

Oenema 20-10-2022

Winkel met professionele medewerkers met kennis van zaken. Vragen worden netjes beantwoord.
Personeel is vriendelijk!

Van der Linden 20-10-2022

Een hele fijne winkel, erg overzichtelijk, ruime keuze, deskundig en vriendelijk personeel

Meijerink 20-10-2022

Expert is wat ons betreft een zeer prettige winkel met vaklieden. Er wordt met je meegedacht er is persoonlijke aandacht en het is erg professioneel.

Mulder 20-10-2022

Goede kennis over de producten. Goed advies gekregen. Denken met je mee. Prettige ontvangst.

i***@a********** 20-10-2022

Expert Nijverdal kent een zeer goede service en heeft fijne medewerkers. Assortiment is zeer ruim en een goede parkeergelegenheid bij de winkel.

Van Beers 20-10-2022

Tot nog toe zeer tevreden met mijn Samsung wasmachine, maar nog maar een paar weken in gebruik.

Ostendorf 20-10-2022

Heb tv besteld en krijg een week voor levering dit verzork, beetje aan de vroege kant

Bijsterbosch 20-10-2022

Vakkundig advies en hulp bij Installatie. Issues die optraden zijn adequaat en snel opgepakt.

Olde Meule 20-10-2022

Alleen een echte expert weet hoe hij zijn klanten benaderd en het afhandelt

m*********@g******** 20-10-2022

Fijn en makkelijk bereikbaar,snelle levering, goede service en deskundig advies in de winkel