Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

c******@m****** 11-11-2022

De mensen van Expert Laren geven altijd deskundig advies en top service. Ze zijn ook nog eens heel vriendelijk, nemen de tijd voor je en denken mee. Dat vind je toch eigenlijk nergens meer tegenwoordig?

Mulder 11-11-2022

Schoon
Goede kwaliteit
Goed luisteren naar wensen
Klant
Ze geven ook ruimte voor
Goedkopere artikelen
Toegankelijke winkel waar
Je gemakkelijk binnenloopt

Van Bemmel 10-11-2022

Deskundig personeel, vlotte afwikkeling, flexibele benadering bij wijziging van bestelling en acceptabele prijs b.v. t.o.v. Bol.com en/of Mediamarkt.

Bannink 10-11-2022

Later bleek er een gat in onze nieuwe droger te zijn ontstaan bij de levering.
wij werden daarbij niet goed geholpen. Het heeft lang geduurd.
uiteindelijk heeft de AEG het opgelost. Van Experts niets meer gehoord.
C.F. Crommelin

Roescher 10-11-2022

gewoon goed,wat de medewerker zegt en met je bespreekt alles samenvat helder en duidelijk ,wat wil je nog meer,Gewoon als van ouds SERVICE

m************@k*********** 10-11-2022

de informatie in de winkel is goed, mijn punten waaraan de wasmachine moet voldoen werden goed opgeslagen, waardoor de machine is zoals ik het wil. installeren ging prima

Eikelenboom 10-11-2022

We krijgen altijd advies dat past bij onze behoefte. Mede hierdoor komen we altijd naar de expert

m**************@h********** 10-11-2022

Super goede service, erg klantvriendelijk en meedenkend! Nette thuisbezorging met goede uitleg!

Thiemann 10-11-2022

Kan nog niet eens praten over slechte service, er is helemaal GEEN service!

r********@h********** 10-11-2022

Expert Vroomshoop heeft flinke voorraad en prima produkten en goede service

r*********@z******* 10-11-2022

Bij Expert word ik altijd snel geholpen vriendelijk en deskundig personeel die ook de tijd nemen voor de klanten.

Eeftink 09-11-2022

De warmtedeken is 'n uitkomst in deze barre tijd qua de energierekening ...en de koude tijd die nog komt.
Als je slim bent koop je zo'n deken en die ziet er nog Mooi uit ook!
Doe hè 😊

Vroegop 09-11-2022

Goed assortiment met goede prijs/kwaliteit verhouding, (laat je geen dure verzekering aanschaffen) bij aanmelden vie de dealer website heb je ook al de wettelijke regeling

Harmusial 09-11-2022

Uitstekende productkennis, prima advies, snelle levering en installatie. Van harte aanbevolen

Prinsen 09-11-2022

Slechte service
Geen advies bij levering nieuw product wel advies als je er voor betaald komt men met 2 man moet deze extra betaald worden

Van Hal 09-11-2022

zeer goede kennis van zaken , vriendelijk , service gericht en zeer meedenkend

Westra 09-11-2022

Aanschaf van een koffiemachine na een zeer goede voorlichting, prettig gesprek en goed advies. Heel fijne winkel om een dergelijke aankoop te doen

t********@g******** 09-11-2022

Na enige uitleg is het mij gelukt zelf de radio te installeren. Grootste probleem is het ontbreken van een Nederlandse handleiding! De radio Albrecht DR 890 heeft mooi geluid. Ik ben er blij mee!

Van Huigenbosch 09-11-2022

Beter naar expert wanneer ergens is kun je altijd terecht. Niks terugsturen wordt gewoon altijd geregeld.

Deen 09-11-2022

Expert Heemskerk is een op en top lokale detailhandel met service van wereldklasse!

Schippers 09-11-2022

De service en kennis is super. Je wordt hier met respect en vriendelijk geholpen.

Valk 09-11-2022

goede service, goede informatie om tot een juiste koop te komen
ze nemen de tijd voor je

Anja 08-11-2022

We hebben gekozen voor expert omdat we er altijd goed geholpen worden,de uitleg is goed en ze nemen alle tijd voor je en vind ik zeer belangrijk

j***************@g******** 08-11-2022

Zoek je een winkel met echte en kundige aandacht voor de klant dan moet je bij Expert zijn.

Holthuis 08-11-2022

Wij winkelen graag bij expert. Mooie winkel, goed assortiment, goede dienstverlening.