Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Van Steensel 16-02-2022

Waarom kiezen voor Expert in Leersum, gewoon om de klantvriendelijkheid, deskundigheid, meedenken en vooral in oplossingen denken.

Van Hoek 16-02-2022

Al jaren klant bij Expert en tot volle tevredenheid. Voor mij is zoeken op internet voor misschien een paar € goedkoper geen optie. Weegt niet op tegen de goede service van Expert Huizen.

Meijer 16-02-2022

Eerlijk advies gekregen en vakkundig thuis opgehangen. Erg tevreden over gehele proces.

Muiderman 16-02-2022

Vakkundige advies in de winkel heeft ons besluiten de aankoop te doen en naar tevredenheid te laten bezorgen.

A Blankvoort 16-02-2022

Uitstekende winkel en prima service als thuis iets gerepareert moet worden.

R. O. 16-02-2022

Ik vind Expert een top winkel. Voor mij de beste van heel Nederland. Ik heb daar een Tv en een Wasmachine gekocht. En ben ook bereid om ook in de toekomst witgoed aan te schaffen. Persoonlijk ben ik elke keer geholpen door ***** . Zeer behulpzaam. Bij problemen zorgt hij voor een passende oplossing. Dus je zit altijd goed bij expert. Betrouwbaar, zeer vriendelijk, oplossingsgericht. Al met al een topwinkel. Scoort op alle punten een 10 voor mij. Een voorbeeldwinkel voor anderen zoals het hoort. En voor mij de allerbeste winkel van heel Nederland. Dank aan alle professionele en vriendelijke medewerkers van Expert Elst.

k**********@c******** 15-02-2022

Het is een prachtig systeem omdat je de boxen overal kan plaatsen en bedienen. Maar het echte volle geluid van een
bedraden speaker haal het niet.

Mollema 15-02-2022

We hebben een heel goed advies gekregen bij de keuze van ons produkt.
Lof voor Expert Harlingen ook voor de verdere afhandeling en snelle levering
en vakkundig plaatsen en installeren.

De Meer 15-02-2022

Expert is een uitstekende winkel om witgoed tv,s e.d. te kopen.
Personeel is behulpzaam en niet opdringerig, goede tekst en uitleg over het product. Bij eventueel niet op voorraad zijn van het product wordt je op de hoogte gehouden. Kortom een goede winkel met zeer goede service.

e*************@h********** 15-02-2022

Prima overzichtelijk duidelijk goede kwaliteit snelle reactie correcte levering

Hofman 15-02-2022

Mooie wasmachine is afgeleverd. Goede kwaliteit en energie zuinig. Ik waardeer het meedenken van Expert Nijkerk zeer.

De Bruin 15-02-2022

Andere winkels bieden misschien meer verkoopruimte en een groter aantal producten dat je ter plaatse kunt bekijken, maar aan een koelkast of inductiekookplaat valt niet zoveel te zien. En de mogelijkheid om 20 koelkasten of 100 koffiezetapparaten in het echt te zien weegt niet op tegen het deskundig advies van een Expert medewerker. Plaatjes kijken kun je ook op de website, die biedt volop informatie.

Fokkema 15-02-2022

Voor de beste service en klantvriendelijkheid moet je bij de winkel van de heer Passenier zijn. In Dirksland en Brielle. Daar voel je je echt nog klant.

Ambrose Services 15-02-2022

Via Watchapp een bestelling gedaan voor een Jura. Na 2 dagen nog niets gehoord en zelf maar weer achterna gebeld. De Jura was eerst op voorraad maar daarna niet meer. Een dag later te horen gekregen dat die binnen is. Vervolgens in de winkel opgehaald, maar gaf aan dat de Jura volgens mij al was gebruikt. Personeel gaf aan dat ze eerst de machine testen. Uiteindelijk thuis uitgepakt en nog twijfels hierover. Achteraf bleek dat de Jura elders heeft gestaan in de showroom om klanten te laten zien hoe die werkt. De manager van die filiaal had dit doorgegeven aan Expert Tilburg maar Expert Tilburg had dit weer niet aan mij doorgegeven. Al me al voor mijn bedrijf nooit meer Expert Tilburg

Dirks 14-02-2022

Wij zullen iedereen aan raden om eerst bij Expert te gaan kijken, voordat je elders gaat....

Kromhout Van Der Meer 14-02-2022

Ik heb nu een aantal witgoed producten bij Expert Huizen gekocht, prima advies ,levering en installatie, wasmachine probleem de volgende dag opgelost, inbouw vaatwasser perfect en nu recent de inductie kookplaat geïnstalleerd, het koken is weer een feest

Gons 14-02-2022

Ik kan iedereen aanraden om zijn apparaten bij Expert te kopen. Goede service. Vriendelijke medewerkers die altijd meedenken.

Moolhuizen 14-02-2022

Van Expert word je echt wijzer in elk opzicht van klantvriendelijkheid, service en deskundigheid.

Van Der Ploeg 14-02-2022

Mediamarkt is vaak ietsje goedkoper maar bij expert heb je veeeel betere service en de aansluiting zat er bij

o*********@z******** 14-02-2022

Nieuwe tv gekocht en tot tevredenheid afgeleverd en muurbeugel gemonteerd en tv aan opgehangen en geïnstalleerd.

g***************@l****** 14-02-2022

Ik heb 189 euro betaald, zie vervolgens dit product voor 159 en zelfs 129 euro, en niet online…dus expert is exit voor mij

a************@h********** 14-02-2022

Geweldige service en professionele medewerkers. Ze nemen rustig de tijd voor je. Ik ben ontzettend blij met mijn aankoop. Ik kan iedereen aanraden om bij de Expert te kopen.

Van Horssen 14-02-2022

Was op zoek naar een robot zuiger maar wist niet welke het meest geschikt was voor onze vloer, ik kreeg bij expert gewoon een model mee om te testen en van daaruit een goeie keuze kunnen maken. Perfects service

Vos 14-02-2022

Na aankoop van een koelkast veel problemen gehad.
Na 5x een monteur van het desbetreffende merk een nieuwe gevraagd..dat ging iets lastig bij de fabrikant maar de verkoper van jullie winkel.loste het in no-time op.De nieuwe koelkast...dezelfde overleed 4 weken later..weer wilden ze een monteur sturen.We zijn toen naar onze favoriete Expert gegaan en ze hebben het in volle tevredenheid opgelost...Voor ons niets anders dan Expert!!

m**************@g******** 13-02-2022

Vriendelijke jonge man goed geholpen, kom zeker weer terug.
Super happy 🥳