Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Leijtens 20-10-2022

Ervaring bij winkel bezoek: vriendelijke mensen, goede service, uitgebreide informatie. Top!

Van Gelderen 20-10-2022

Goede producten van betrouwbare merken, worden deskundig ingebouwd. Wat een expert!

Lucas 20-10-2022

Goede kennis van het assortiment, wens van klant staat voorop en men komt met alternatieven zodat klant een weloverwogen besluit kan nemen.

r***@s******* 20-10-2022

Iedere keer weer tevreden over mijn aankoop en mocht het een keer tegenvallen dan kan ik er ook mee terug.

Reinders 20-10-2022

Deskundig,vriendelijk en volgens afspraak geleverd super.koop hier zeker meer

g*********@h****** 20-10-2022

Ik prefereer een goede vakhandel ‘in de buurt’ boven een (onpersoonlijk) grootwinkelbedrijf - er is meer aandacht voor de wensen van de klant en service is m.i. beter.

Swart 20-10-2022

Voor een goed EXPERTprodukt en een goede EXPERTservice, ga je naar EXPERT !!!!!!!

a*******@h****** 20-10-2022

Per abuis werd het verkeerde type wasmachine thuisbezorgd. Deze fout werd direct en accuraat hersteld.
Verder een prima service.

Boersma 20-10-2022

Zoals gezegd, prijs/kwaliteit is uitstekend. Daarbij de uitstekende service gerekend, is er geen andere keus dan
Expert.

Jasper 20-10-2022

Deskundig en vriendelijk personeel, goede service en zeker concurrerend qua prijsniveau met de webwinkels.

Hakkert 20-10-2022

Bij Expert weet je zeker dat je een goed product koopt, koop al mijn witgoed bij hun en altijd goede kwaliteit.

w*******@w************ 20-10-2022

LEC is een aanrader ! Zij leveren super producten voor een bijzonder prettige prijs, waarbij klantvriendelijkheid en service voorop staan !

m******@g******** 20-10-2022

Fijne vriendelijke en deskundige medewerkers. De bezorgers waren netjes, precies en punctueel. Kortom, ik ben tevreden.

Bolder 20-10-2022

Expert is een goed en betrouwbaar bedrijf wat een mooi assortiment voert en de levering en service is uitstekend. Uiteraard is het personeel uiterst vriendelijk en deskundig.

Verweij 20-10-2022

wij kopen al 41 jaar bij expert ze zijn betrouwbaar je krijgt waar voor je geld goed advies vriendelijk personeel
ze laten je verschil zien tussen verschillende merken zodat je zelf een goede keuze kunt maken

Kruitbos

Van Der Velde 20-10-2022

Dit is nu zo'n winkel die echt moet blijven bestaan om ons leven prettiger te maken!

j***************@h******** 20-10-2022

Hiervoor een online aankoop gedaan van een andere winkel welke binnen een week retour moest ivm mankement. Uiteindelijk toch weer lokaal gekocht bij deze winkel waar je service krijgt én ook nog korting. Kortom zeer goed geholpen en mocht er iets zijn dan kan het via de service van expert gemakkelijk opgelost worden.

p*********@l****** 20-10-2022

Het was jammer dat we, 1 week voor onze aankoop, niet werden ingelicht dat het door ons gekochte artikel 1 week later in de aanbieding zou zijn. Dat had ons € 150 gescheeld. Daarvoor de door ons gegeven 8 i.p.v. een 10.

Verder alleen maar lof voor de vriendelijkheid en deskundigheid van de medewerkers.

Hoezen 20-10-2022

Levering op afgesproken tijd; vriendelijk; deskundig; vlot. Dus wel tevreden!

Everts 20-10-2022

Heel goede ervaring daar ! Aanbevolen , zit ook nog op een plek waar je makkelijk en bovendien gratis kunt parkeren

Vis 20-10-2022

Fijne en eerlijke zaak en hele vriendelijke verkoopers super om mee samen te werken!!

Van Wilgen 20-10-2022

Expert in Boskoop. Uitstekende service, fijne deskundige medewerkers en men denkt mee. Houd Expert in Boskoop.

Kaczmarek 20-10-2022

Summiere handleiding toch de SAMSUNG tv aan de praat gekregen het zou handig zijn als er een iets betere handleiding bij zou zijn

Meines 20-10-2022

Koop altijd bij EXPERT, daar ze vriendelijk personeel hebben die weten waar ze over praten, heb daardoor altijd goede ervaring met EXPERT gehad, echt een aanrader, ben erg positief en een zeer tevreden klant.

Spaan 20-10-2022

Wasmachine Wirlpool een prima investering. Maakt weinig lawaai. Zeer tevreden over product en personeel bij Expert Lekkerkerk.