Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

e*************@z******* 18-08-2021

Als je bij expert in wieringerwerf je spullen koopt en al dan niet laat bezorgen kun je rekenen op goed spul, goede service ook naderhand , en juiste aflevering.

Van Loon 17-08-2021

We zijn content over Expert Gouda, treffen in de zaak een medewerker met kennis van zaken en bij aflevering van het witgoed een technicus die het apparaat perfect aansluit.

d*************@h********** 17-08-2021

IK ben al lange tijd klant bij expert, zou het zeker aanbevelen bij mijn familie en vrienden.

c*******@h********** 17-08-2021

Vriendelijk hulpvaardig en kundig personeel, doen echt moeite voor je. Ben/zijn hier nog nooit ontevreden de deur uitgegaan!! Fijne winkel!

Stradmeijer 17-08-2021

Exelente service. Mijn product had een probleem. Samsung had hele slechte service. Expert heeft dit probleem opgelost. Echt een bedrijf waar je op kunt vertrouwen.

Remmig 17-08-2021

de expert in berkel en rodenrijs voldoet aan alle verwachtingen,daarom kopen wij daar al zeker 25/30 jaar.

Hessels 17-08-2021

De service was uitstekend zowel in de winkel als bij de bezorging .goede uitleg over gebruik apparatuur

Lokhorst 17-08-2021

Expert Franeker een mooie ruim opgezette winkel met veel keus en met kundig klantvriendelijk personeel.

Dirksen 17-08-2021

Goede product info door de medewerker,eerlijke prijs,en wat afgesproken komen ze na

Van Amstel 17-08-2021

Heel prettig en vakkundig geholpen door XXX van Expert Ommen.
Hij neemt alle tijd voor het geven van advies en hulp bij het kiezen van een zeer fraaie Samsung Neo Qled tv i.c.m. een Samsung soundbar.
De twee medewerkers van Expert, hebben e.e.a. vakkundig aan de muur bevestigd en geïnstalleerd.
Daarbij hebben zij ook nog geholpen met het regelen van de cashback actie van Samsung.
Inmiddels genieten wij van het supermooie beeld en geluid. Door Q-symfonie is het geluid van de tv en de soundbar gesynchroniseerd en dat werkt perfect !
Wij zijn heel blij voor Expert Ommen te hebben gekozen ipv een "grote mediaketen": kundigheid, vriendelijkheid, men neemt de tijd, is stipt wat betreft de afspraken, en aftersale is geweldig: als er iets niet goed werkt kan je altijd weer langskomen voor hulp.
Kortom: we bevelen Expert Ommen van harte aan !

Ensing 17-08-2021

Altijd een uitstekend advies en service!! Kwaliteit en prijs héél goed en ruime keuze!!

i***@i***************** 17-08-2021

Kennis van zaken, uitermate klantgericht, vriendelijke service, alles volgens afspraak, Zeer aan te bevelen!
geholpen door zowel Expert Amsterdam, als Expert Hengelo

Didy Filart

Bruinsma 17-08-2021

Als mensen in omgeving van Ter-Apel witgoed zoeken zou ik deze winkel aanbevelen!
Soms ook hele goeie aanbiedingen en acties.

Streng-beuken 17-08-2021

Veel verstand van welk product ook. Kopen bij Expert in je buurt is goed en je hebt snellere service dan dat je online koopt.

Van de Heuvel 17-08-2021

Maak zeker eerst goede afspraken met ze het beste dan ook om het op papier te zetten

Koelman 17-08-2021

Expert is echt een service winkel dat merk je aan alles. Geweldige beleving! Koop hier graag.

p*******************@g******** 17-08-2021

Wij zij super tevreden over Expert.
Zijn zeer goed geadviseerd en erg blij met onze nieuwe t.v.

Werson 16-08-2021

Fantastisch, een TV gekocht, bezorgd en geïnstalleerd binnen 24 uur. Expert is een aanrader.

Nancy 16-08-2021

Prima en netjes geholpen. Snelle levering. en netjes thuis afgeleverd. Ben tevreden.

Jorne 16-08-2021

Bij Expert heeft men oog en begrip voor de klant, levert men een goede service en alle bekende merken en producten tegen concurrerende prijzen.

Bouwmeester 16-08-2021

Vakkundig en vriendelijk geholpen!
Prijs vergelijk onderzoek ook ok.
Dus wij zijn blij en tevreden.

Van de Vorst 16-08-2021

Er werd ons niet gezegd dat het bezorgen niet gratis is, maar dat je ervoor moet betalen. Dit was pas duidelijk op de nota. Bezorger kon ook pas na ruim een week komen. De volgende keer toch maar weer bij Coolblue bestellen, daar is het wel gratis en dan heb je het de volgende dag in huis.

Bosman 16-08-2021

Na de aankoop goede ondersteuning van de expert-medeweker bij het installeren van het product!

c**********@k****** 16-08-2021

De medewerkers hebben echt verstand van zaken en kunnen dit ook goed overbrengen naar de klant. Het installeren thuis gebeurt met veel geduld en enthousiasme. Geen 1 keer het gevoel gehad dat ze alleen maar willen verkopen. Kunnen goed luisteren. Kortom ik koop al jaren nergens anders meer dan bij expert Dokkum.

r*********@y******** 16-08-2021

Fijne winkel. Meerdere keren een bestelling gedaan. Tot nu toe altijd goede ervaringen gehad.