Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

c***************@z******* 23-10-2022

De mevrouw in de winkel heeft echt met ons meegedacht. Zij heeft heel lang moeten zoeken naar een koel/vriescombinatie die qua afmetingen in onze vaste kast in de hal past. En dat is gelukt. Dank u wel daarvoor!!

r*********@g******** 22-10-2022

Expert was vroeger niet mijn eerste keuze voor electronica en witgoed, maar naa een aantal uitstekende ervaringen kijk ik nu eerst bij Expert en dan pas bij andere (online)winkels

j*************@h********** 22-10-2022

Heel tevreden van service in de winkel (blijft het beste om dit door dure aanschaffen en daarom het juiste advies) tot aan de levering. Deskundig.

w************@h********** 22-10-2022

Bij Expert in Vlaardingen word je prima geholpen, medewerkers nemen de tijd voor jou en voor je vragen (ook als het druk is), geven desgevraagd advies, blijkbaar willen ze graag tevreden klanten! En dat lukt ze zo prima. Ook bezorging is prima, alles aangesloten en uitgelegd en netjes achtergelaten. Volgende keer gaan we zeker weer naar Expert!

c************@l****** 22-10-2022

Expert Dronten. Prettige zaak. Vriendelijk en deskundig personeel. Prima advies en service. Kortom: een aanrader!

h**********@g******** 22-10-2022

Ben best tevreden, echter 2e bezorger in rekening brengen onacceptabel. Na veel aandringen ook laten vervallen door verkoper. Keurig op tijd bezorgd door 2 bezorgers.

Lehmann 22-10-2022

Bij Expert Deurne word je vakkundig geholpen.
Bestelling en plaatsing van, in ons geval koelkast, prima.
In verleden ook wasmachine en droger en vaatwasser. 👍

l******@l****** 22-10-2022

ondanks de drukte in de winkel neemt men de tijd voor iedere vragende klant

f********@h********** 22-10-2022

Als er nog een winkel bestaat waar de juiste mensen in de juiste winkel werken,dan is het Expert crabbehof te dordrecht wel.Deskundig,service gericht,openheid naar de klant toe en men betaald zeker niet teveel hier.

De Rooij 22-10-2022

Het betreft een ondernemer uit ons eigen dorp die gewoon goede service geeft.

a************@h********** 21-10-2022

Ik heb goede hulp en advies gehad bij de aankoop van een induktie kookplaat

Lier 21-10-2022

perfecte aflevering en plaatsing. kan het iedereen aanbevelen. de asko wasmachine werkt perfect en is voor iedereen aan te bevelen.

Geersen 21-10-2022

Als u leuk wilt winkelen en goed advies wilt en vriendelijk geholpen wilt worden ga dan naar expert in enschede

Van der Velde 21-10-2022

Geholpen door een goede vakkundige medewerker en de bezorging en plaatsing was uitstekend met duidelijke uitleg wij zijn helemaal tevreden.

d**********@h****** 21-10-2022

bij stenen winkels weet je wat je krijgt, online is schreeuwend en veelbelovend maar soms een stomp op je neus als niet krijgt wat je hebt besteld

Bijzeit 21-10-2022

Goede uitleg in de winkel bij aanschaf van tv. Goed service bij installeren thuis. Perfect.

Baauw 21-10-2022

Bezorgtijd was 1 week, verkeerd product geleverd, service kan beter, ik moest er zelf steeds achteraan anders gebeurde er niks.

j********@h********** 21-10-2022

Prima uitleg over produkten en niet willen pushen om te verkopen. De klant de tijd geven om na te denken over de aankoop.

j*******@h********** 21-10-2022

Er wordt goed advies gegeven. De levering en installatie is super! Eventuele problemen worden heel goed opgelost!! Ga zeker voor een volgende aankoop naar expert.

h**********@h****** 21-10-2022

Voor mijn nieuwe televisie zeer goed advies gekregen, bener zeer tevreden mee.

j***********@h********** 21-10-2022

Wat een prettige winkel. Zeer vakbekwaam personeel. Snelle service. En een aanrader de winkel in Oldenzaal.

j*********@q********** 21-10-2022

fijne zaak, goede service, onze spullen zijn besteld maar mag op afroep blijven staan tot de verhuizing, prima geregeld

Boersma 21-10-2022

Expert in Hengelo is een goede winkel met vriendelijk en deskundig personeel. Top.

p*****************@h********** 21-10-2022

Ik heb niet via een website besteld. Maar in een winkel in Hoogezand een wasmachine gekocht. Die ze netjes naar zolder hebben gebracht en aangesloten.
Prima winkel

Leppink 21-10-2022

Als je van goede service houdt en goed geholpen wilt worden dan is Expert Neede aan te raden!