Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

V.d Langkruis 20-10-2022

Expert in Heemskerk vriendelijk kennis van zaken en nemen de tijd voor je. Locaal bedrijf dat moeten we koesteren.

Vlutters 20-10-2022

fijn gehopen, l wasmachine gekocht, snel geleverd. We zijn er zeer tevreden mee

b*********@g******** 20-10-2022

Mulder Expert Roden is een prima adres. Goede adviezen, uitstekende service

e*****@g******** 20-10-2022

Uitstekende klantenservice gecombineerd met goed advies en een prima prijs. Inmeetservice is een aanrader.

Van den Bercken 20-10-2022

Expert in Leersum is een zaak waar je goed terecht kunt voor het aanschaffen van huishoudelijk apparaten etc... Vlotte bediening, verkopers met kennis van zaken, komen afspraken na en geven juiste informatie.

Ei8ht Food & Drinks 20-10-2022

Kom graag bij expert, bestel nooit online. Denk graag aan de Nijkerkse ondernemers.

i*******@g******** 20-10-2022

We deden zaken met het ons vertrouwde bedrijf in Haren en zoals elke keer is dat deze keer ook weer uitstekend bevallen.

m*******@h********** 20-10-2022

Slechte service
Krijgt ipv nieuw krijg je producten die terug komen van reparatie en dan word er gezegt dat ie nieuw is.

Bij klachten of gebreken geven ze geen thuis .

Echt triest dat ze bij expert burgum zo met hun klanten om springen

Je garantie is tot aan de deur
Maar wel geld vangen en niet leveren waar je voor betaald .

Van Brakel 20-10-2022

Wij hebben wat duurdere producten gekocht. Dan wil je toch graag goede service en uitleg. Een medewerker die het kaartje opleest naast de wasmachine bijvoorbeeld, daar hebben wij niets aan. Maar de medewerkster die wij troffen had echt verstand van zaken en kon goede adviezen en vergelijken met andere producten geven. Afspraken over levering werden stipt nagekomen.

Van Bon 20-10-2022

Wil je een persoonlijk contact met echte mensen als je toch niet alledaagse producten koopt. Met een goede service en een goed advies. Ga dan naar een ‘echte winkel met echte verkopers’ . Daar waar je nog mag ervaren dat de klant koning is.

Van der Schoot 20-10-2022

Altijd goed geholpen,en als er problemen waren buiten de schuld van expert Boxtel toch goed opgelost.

p***********@g******** 20-10-2022

Wij hebben een wasmachine gekocht. De personeel zijn erg vriendelijk, behulpzaam en vakkundig.
Zeer tevreden. Zeker aan te raden.

Hornstra 20-10-2022

De beste keus in de buurt. Je bent nog echt klacht van winkel tot aan de bezorging thuis.

h******************@g******** 20-10-2022

Voor de eerste keer besteld bij Expert via internet. Was wel spannend maar toch gedaan. Via plaatselijke expert geleverd naar alle tevredenheid met persoonlijke aandacht en uitleg over de programma,s en werking van de machine. Ook uitleg over eventueel vervoer later ,b.v. bij verhuizing. Prima keuze dus.

w********@h****** 20-10-2022

De prijs in relatie tot kwaliteit en
geleverde service is goed.
Verkopers zeer deskundes.

e********@l****** 20-10-2022

Laatste product van deze soort in de winkel, toen mocht ik het showroom model kopen. Ze hebben het netjes thuis bezorgd. Omdat het druk was werd het wat later dan afgesproken maar dat werd netjes tussentijds gemeld. Vriendelijke medewerkers

m*****@c******** 20-10-2022

Ga naar Expert
Vriendelijke personeel
Goede uitleg
En ook de bezorgers zijn vriendelijk.

Conboy 20-10-2022

Hele goeie service. Altijd veel aandacht en er wordt aandacht aan je besteed. Nooit problemen.

Poldervaart 20-10-2022

de Etna vaatwasser is prima in gebruik. Prijs/kwaliteit verhouding is prima.

t**************@z******* 20-10-2022

Bij Expert wordt je echt behandeld als een klant, hier is de klant nog steeds koning!

Rikkering 20-10-2022

Een winkel met persoonlijke aandacht voor de klant en niet alleen gericht om een produkt aan de klant te brengen.

Buysman 20-10-2022

Ik raad expert aan omdat je wordt geholpen door mensen die er verstand van hebben. Tevens is de service uitstekend.

Broere 20-10-2022

Expert Jansen Uithuizen: De beste service. Afspraak is afspraak!! Nette mensen.

Speerstra 20-10-2022

Bij Meijer Expert wordt je goed geholpen en ook de aflevering en installatie was prima

l**********@h********** 20-10-2022

Goede informatie en vriendelijke personeel. Alleen het bezorgen had wel eerder gemogen.