Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Willemse 28-06-2022

Zelfs op zaterdagmiddag waren er voldoende medewerkers aanwezig, wij werden direct en adequaat geholpen.

Musters 28-06-2022

De expert winkel in Heerenveen heeft een goede service en je wordt vriendelijk en deskundig geholpen.

l***********@g******** 28-06-2022

Als je op zoek ben naar desku dig advies en zeer goede producten moet je bij expert zijn.

l***********@z******* 28-06-2022

Zoals ik gewend ben van Expert Deurne, prima advies en nakomen van afspraken

Van Gent 28-06-2022

Goed assortiment, goede service, prima geholpen in de winkel en bij ons op het dorp

r*************@h********* 27-06-2022

Een mooie zaak met vlotte medewerkers die me goed geholpen hebben de koelkast was kapot maar had binnen een kwartier een nieuwe in de kofferbak staan.

Douma 27-06-2022

Bij expert kunt u terecht voor uitstekende producten, geholpen door deskundig personeel. Zeker een aanrader

i***@h************** 27-06-2022

Er werd de tijd genomen oor het geven van een goed advies waarbij de voor- en nadelen op een rijtje werden gezet.

Kelger 27-06-2022

wij zijn heel tevreden over het winkel personeel van Expert, de service is goed en de voorlichting over het product ook perfect.

p***********@f********** 27-06-2022

goed georganiseerde winkel. vriendelijke en betrouwbare informatie over het produkt.

Wijker 27-06-2022

Wij zijn heel goed geholpen bij het kopen van een nieuwe tv en koffiemachine. Er werd goed meegedacht met onze wensen.

Weiland 27-06-2022

goed advies gekregen, medewerker heeft zijn uiterste best gedaan om het gewenste product te leveren

Van Lint 27-06-2022

LG was/droog combinatie.Ik ben super tevreden het is een hele stille machine en de was komt prachtig uit het wasprogramma.

Kleijn 27-06-2022

Heb de wasmachine op internet gezien en telefonisch besteld en dat gig prima en een snelle en precies op tijd geleverd dus TOP !

t***********@g******** 27-06-2022

Zeer goede servers
Je wordt er fijn behandeld
Ik zou anderen zeker aanbevelen om er een ptoduckt te gaan kopen

Hervormde Gemeente Rijssen 27-06-2022

Bij Expert is een koop altijd een goedkoop en geen miskoop. Prima winkel, met goede service

Tijs 27-06-2022

Super fijne winkel Mehmet en zijn collega’s helpen altijd super vriendelijk en leveren super service.

g**********@g******** 27-06-2022

Expert biedt goed advies en een snelle service. Nu een aantal producten besteld en altijd een goede prijs-kwaliteit gekregen

Van Dam 27-06-2022

Bij expert heb je heel veel keuze.
En de vakkundigheid van de medewerkers is reuze

Thoracc Adv. En Accountants 27-06-2022

Als je zelf weet wat je wilt hebben qua soort product, dan helpen ze je hier met het juiste merk/type etc

Zelvius 27-06-2022

Ik had wel een korting verwacht na bestelling van 2 vrije dure produkten, dat viel mij echt tegen.

j**********@a***************** 27-06-2022

Voor somige zaken is het vertrouwen in een echte winkel beter. De Expert heeft zich daarin bewezen.

Lucas 27-06-2022

Meerdere prijsklasses in producten,
zodat een goede keus te maken is
voor iedereen.

Wolke 27-06-2022

Helaas is de uitleg achter gebleven. Is ook moeilijk met buitenlanders . Overigens hele aardige jongens

Kramer 27-06-2022

Heeft u interesse in een Koelkast - Vaatwasser - Wasmachine of TV.

EXPERT DENKT MET U MEE .