Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Ben Arfa 08-08-2022

Dion is een bekwame medewerker die bereid is om alles te doen zodat het product goed functioneert!!! Fantastisch gedaan!!!

Maassen Van Den Brink 08-08-2022

Goede winkel met nette service. Je krijgt relevante informatie door vakkundig personeel.
Prijzen zijn ook goed.
Thuis aflevering grote apparaten gaat conform afspraak.

B.J. 07-08-2022

Omdat een van de weinige winkels is die het op voorraad had. En voor een leuke prijs. En een goed advies.

Larooi 06-08-2022

Word altyd snel en vriendelijk geholpen door mensen met kennis van zaken.daarnaast hebben ze goede apparatuur.

Theo 06-08-2022

Heldere en kritische informatie. Verschillen tussen de diverse merken goed uitgelegd met een overtuigend verhaal.
Ruim de tijd genomen voor een helder advies met snelle levering.
Compliment aan Expert Drunen, verkoper Mark.

j***********@h****** 06-08-2022

Goede service,overzichtelijke winkels,uitstekende website,goede prijsverhouding.

p****@h********** 06-08-2022

Ik ben goed geholpen, telefonisch overeen gekomen en hoefde niet naar de winkel. Installatie en ophalen van twee oude apparaten, top!

s************@g******** 05-08-2022

De levering gebeurde snel en binnen de afgesproken tijd. De service bij de installatie en de deskundigheid van de medewerker was uitstekend.

n**************@g******** 05-08-2022

Prettige communicatie; er wordt meegedacht in oplossingen; mooie producten.

j**************@l****** 05-08-2022

Wasmachine en droger gekocht bij expert Deurne . Ik had in gedachten wat ik wilde en ben er uitstekend en uiterst vakkundig beraden . Dit was voor mij de reden om order te plaatsen . Mooie aanbieding gekregen en goed beraden ivm levering , garantie en installatie van de apparatuur . Dit verliep ook vlekkeloos door vriendelijke monteurs . Al met al een zekere aanrader . Jack

Etd Kunstof Techniek 05-08-2022

Onze tv voor op kantoor komt ook weer van expert dit keer niet in zutphen of dieren maar uit nijverdal. Super tv voor mooie strakke prijs!

l**********@g******** 05-08-2022

Weer heel goed geholpen door deskundig personeel. Een hele prettige winkel.

c*****@z******* 04-08-2022

Prettige winkel, goed assortiment, goede levering en installatie en goede service.

Roering 04-08-2022

Vakkundig geholpen worden en een goede prijs betalen? Ga naar de grote Expert in Twello.

b*****@c******** 04-08-2022

Goede informatie product.
Fijne contact.
Snel leveren product en monteren.

g********@k********* 04-08-2022

Eerlijk advies en snelle levering en gratis geïnstalleerd met een goede uitleg van de wasmachine!

José 04-08-2022

Eerder goede ervaringen met Expert.
De website is overzichtelijk en duidelijk.
De vriezer op zondagavond besteld, op maandag morgen gebeld voor afspraak levering, snelle actie!
De bezorging verliep plezierig. De medewerkers waren vriendelijk, namen de tijd en gaven duidelijk informatie.

Van der Stoep 04-08-2022

wij zijn zeer tevreden over behandeling in de winkel ,het bezorgen en monteren van alle geleverde produkten

Loonstra 04-08-2022

Ik koop er al jaren en het is altijd dat ik daar terug kom vanwege de goede service

a****************@h******** 04-08-2022

Goede service en duidelijke uitleg
Gewoon een fijne winkel en deskundig personeel

Kalenka 04-08-2022

De keuze is uitgebreid, personeel deskundig en het is daarom aan te bevelen om bij Expert aankopen te doen.

Vries 04-08-2022

Samsung wasmachine gekocht bevalt uitstekend,klasseA,goeie prijs/kwaliteit verhouding,aan te bevelen, gr w de vries

De Haan 04-08-2022

Kan Expert van harte aanbevelen. Ervaring met meerdere filialen en nooit iets te klagen gehad

Teleurgestelde koper 03-08-2022

Wij waren op zoek naar een nieuwe diepvrieskast omdat de huidige alarm bleef geven. Een andere concurrent hebben wij zonder advies verlaten omdat het daar een bende was. Geen personeel en precies 3 vrieskasten. De keuze was niet reuze.

Dus tóch maar weer naar Expert Wijchen. Om één of andere reden beveelt Expert Wijchen altijd Liebherr aan als het een diepvrieskast voor plaatsing in een schuur betreft. Alsof er niets anders bestaat. 😳 Er bleek feitelijk, mede gezien de prijs en afmeting maar één model te zijn. Daar zat een sticker op die deed vermoeden dat WIFI standaard aanwezig was, wat ik gezien het feit dat het display van deze kast verborgen bleek achter de deur, wel ambieerde. Op mijn vraag of dit optioneel was of standaard werd door de verkoper bevestigd dat dit standaard was. Ik refereerde naar een eerdere aanschaf van onze airco waar dit achteraf toch echt een optie bleek maar voor € 250.- achteraf kon laten monteren. De verkoper ging voor de zekerheid toch maar even Liebherr bellen. En wat ik al vermoedde bleek juist. Niets WIFI. Optioneel te bestellen voor ‘slechts’ € 109.- werd mij verteld. Ik heb er maar voor bedankt maar voelde mij door het eerdere advies toch wel enigszins bekocht. Ook onderhandelen over de prijs bleek niet meer mogelijk. Immers had hij de € 19.50 voor de bezorging al van de rekening gehaald. Laten wij nu nog nooit bezorgkosten betaald hebben. Maar dat wist deze verkoper niet. Deze zaak is doorgaans prima maar deze verkoper kan beter ander emplooi zoeken. Misschien dat die concurrent hem wel wilt aannemen. Maar dat is dan ook slechts mijn mening.

v********************@h******** 03-08-2022

Expert Beilen: fijne mensen, goede voorlichting, prima producten, goede service, aflevering aan huis compleet met installatie. Ik koop al mijn elektrische producten bij Expert Beilen, al tientallen jaren tot volledige tevredenheid.