Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Jakobs 25-04-2022

Personeel is zeer bekwaam en klantgericht. Zaken worden goed doorgesproken en volgens mij is de prijs/kwaliteitsverhouding goed

d********@z******* 25-04-2022

Het is een fijne, praktische e-reader. De prijs is stevig. De tijd zal leren hoelang deze mee zal gaan.

Slijkhuis 25-04-2022

Bij Expert in de afgelopen jaren meerdere aankopen gedaan. Altijd naar volle tevredenheid. Van aankoop product tot levering en installering aan huis.

t***********@g******** 25-04-2022

mijn wasmachine was kapot en reparatie bleek duurder dan een nieuwe. Inmiddels een grote stapel was verzameld. Expert gebeld en die konden binnen een paar uur een nieuwe machine leveren.

Weijde 25-04-2022

Persoonlijke aandacht en het tastbaar zijn van de aankoop( beter als via internet )

Meek 25-04-2022

Klantvriendelijke benadering met voordelige prijzen. Een combinatie die ik altijd vind bij Expert.

h*****************@g******** 25-04-2022

Als je bij Expert koop krijg je goede waar voor je geld en ben je verzekerd van uitstekende service.

l******@r**************** 23-04-2022

Deskundig advies, snelle levering en prettige medewerkers. Heel persoonlijk en betrokken

Marieke 23-04-2022

Een zeer fijne zaak waar je goed en deskundig wordt geholpen zeer tevreden over expert asten

Gerben P. 23-04-2022

Goed geholpen in de winkel. Vriezer gekocht en koelvriescombinatie. De laatste gratis ingemeten aan huis. Alles netjes volgens afspraak geleverd. De nieuwe koelvriescombinatie ook erg netjes ingebouwd. En het oude 'spul' weer meegenomen. Ja, zeer tevreden.

Mamadeus 23-04-2022

Als u deskundig geholpen wilt worden en met zekerheid van goede service ook als u geen standaard aansluiting heeft. Dan denkt de verkoper met u mee in de oplossing hiervan en zorgt ervoor dat er deskundige bezorger/monteur bij u langs komt die kennis van zaken heeft!

m**********@o********** 22-04-2022

In deze winkel krijg je nog persoonlijke aandacht en ze hebben kennis van zaken. Fijn dat de mensen verstand hebben van de producten die ze verkopen en het inbouwen van apparatuur zodat ze goede tips hebben waar je op moet letten. En het zijn geen gladde blabla verkopers, heel fijn, ik ga er zeker nog eens heen als ik iets nodig heb.

Bastiaansen 22-04-2022

Snelle vlotte bediening na een kort telefoon ti je stond de koeler reeds gereed

Abdul Aziz 22-04-2022

Professionele service en klantvriendelijk en alle afspraken worden nagekomen!

Metz 22-04-2022

Bij Expert in Boxtel wordt je deskundig en klantvriendelijk benaderd. Het assortiment is ruim voldoende en bovendien doet men moeite om niet op voorraad zijnde modellen via een ander filiaal te zoeken en bestellen. De prijzen zijn best concurrerend en daardoor vaak geen aanleiding om verder te zoeken bij andere ketenaanbieders.

Van der Vegt 22-04-2022

Een winkel met betrokken en vriendelijke medewerkers met een prima vakkennis.

Putman 22-04-2022

Fijn personeel (dit keer geholpen door Jurgen) die tijd voor je heeft en weet waar hij over praat, vakkundige monteurs (Roy en Michel)en vooral vriendelijk. Algemeen over de verkopers en monteurs geen nonsens maar kwaliteit.

Aries 22-04-2022

Ook aan anderen aanraden om bij expert producten te kopen , echt een aanrader.

A.M. 22-04-2022

Altijd goede antwoorden bij telefonisch contact. Goed overleg en goede adviezen. Erg tevreden. Snelle levering.

Stevelink 22-04-2022

Weg met mediamarkt en bcc, Expert LEC is de fijnste winkel in Hengelo en omstreken!

Van Nielen 22-04-2022

Van oriënteren tot en met levering en installatie alles volledig naar wens. Mooie winkel, geen moeite teveel om tijdens verkoop zaken uit te zoeken en vragen te beantwoorden. Binnen 2 dagen geleverd. Installatie van inbouwvaatwasser keurig netjes. Monteur was vriendelijk en ging zeer voorzichtig te werk met bijv. dekens om beschadigingen te voorkomen. Bij deze lokale leverancier voel je je nog klant.

Claassen 22-04-2022

Expert Deurne, ik koop er al jaren mijn producten. De vriendelijkheid en kennis over de producten staan bij hun erg hoog!! Mocht ik nog ooit iets nodig hebben dan ga ik als eerste naar Expert Deurne.

Dekker 21-04-2022

Dat is moeilijk. Ik heb na het overlijden van mijn lieve vrouw minder contacten dan vroeger. Hierbij laat ik het!

r************@h******** 21-04-2022

HOOP DAT DEZE WASMACHINE WEER EEN SIEMENS HET OOK 20 JAAR NAAR TEVREDENHEID DOET.

Langoor 21-04-2022

ben door een medewerker van expert goed geïnformeerd over een wasmachine van AEG.