Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

m********@h****** 25-07-2022

geven slechte informatie bij aankoop
laten je voor extra garantie betalen terwijl deze achteraf gewoon al op de machine zat

s**********@o********** 23-07-2022

Vrij staande vaatwasser in de winkel kunnen bekijken. Op internet niet mogelijk om indeling binnenkant te bekijken.

h*********@q********** 23-07-2022

Bij Expert deskundig en vriendelijk advies, en toch tegen een gunstig prijsniveau. Het is ons een rit van 15 km zeker waard.

Van der Laak 23-07-2022

Uitstekende service zowel van winkel personeel als het afleveren en installatie personeel. Team komt afspraken na en is zeer vakkundig. Blij met mijn nieuwe vaatwasser.

m*******@h********** 23-07-2022

Van mijn ervaring wordt je niet vrolijk!
Ze komen nergens op terug en laten het bij wat het is.terwijl ze dat wel beloven, dat ze er op terug komen
En dan hebben we het over meerdere werknemers die dit beloven.
Erg jammer vroeger was het een fijn bedrijf.
Tegenwoordig draait het om geld en loze beloftes

c***************@g******** 22-07-2022

Super leuk geholpen, en de service super, de bezorging was ook helemaal geweldig.
Is echt een aanrader deze winkel.

d**************@x******** 22-07-2022

Super tevreden.
Klantvriendelijk
Goeie service
Veel kennis van apparatuur
Geen verbeterpunten

Meulenkamp 22-07-2022

Goede service. Denken met je mee, altijd vriendelijk en adviseren waar nodig!

t************@h********** 22-07-2022

Expert Zeewolde geeft uitstekende service, staan altijd klaar in de winkel betreft geleverde apparaten als we nog vragen hebben. Zeer prettige winkel.

Van Peteghem 22-07-2022

Prijs kwaliteit altijd zeer goed in orde, Mensen met kennis van hun zaal Expert een aanrader

s**********@h********** 22-07-2022

Bij twijfel naar Expert gaan!! Met geduld wordt je ter woord gestaan en domme vragen bestaan niet. Er wordt goed gekeken naar jouw situatie en daar komt een passend persoonlijk advies op.

Middelhuis 22-07-2022

Duidelijke website. Maar het persoonlijke contact in de winkel vind ik prettiger.

Dijkstra 22-07-2022

Via internet zijn er soms goedkopere aanbieders. Bewust gekozen voor expert vanwege de service en wil de lokale winkels steunen.

Van Lieshout 22-07-2022

Mooie uitstraling, wasmachine zeer stil, droger vele mogelijkheden.
Blij mee

a************@z******* 22-07-2022

Ik ben zeer tevreden met de aankoop van mijn product. Het personeel was vriendelijk en gaf duidelijke uitleg.

Verboven 22-07-2022

De winkel in Roosendaal is sinds jaren onze favoriet prima merkprodukten goede service goede prijs en excellente bezorging

Feiertag 22-07-2022

Aangeschaft een Samsung koel-vriescombinatie met energielabel C.
Vanaf bestelling tot installatie: deskundig, zeer klantgericht, meedenkend en vriendelijk!
Prijs kwaliteit verhouding goed.

Daphne 21-07-2022

Vlotte bestelling, netjes op tijd geleverd. in ochtend sms bericht ontvangen met verwachte tijdstip. Werd nagekomen. Tim en Patrick goede krachten. Werken vlot, geven uitleg, ruimen netjes op. Al met al. Top tevreden!

t**********@u********* 21-07-2022

Deze winkel kan ik aanbevelen. De prijs- kwaliteitverhouding is prima in combinatie met een uitstekende service.

m***@w************ 21-07-2022

Er wordt veel gesproken over prijskwaliteitverhouding. Beter is dit om te zetten naar prijs-kwaliteit-serviceverhouding.

De Klerk 21-07-2022

Ruim assortiment,vriendelijke en enthousiaste medewerkers en

deskundig advies.Communicatie tussen klant en medewerkers is top zowel digitaal als in de winkel.

Ortega 21-07-2022

Vriendelijk personeel, alleen werden we niet gewezen op het feit dat onze vriezer niet geschikt was om in een schuur te plastsen, terwijl we dat wel hadden aangegeven in ons gesprek.

Van der Wijngaard 21-07-2022

Expert Leersum, deskundig advies, nemen de tijd voor de klanten! Houden zich keurig aan de afspraken!
Tien met een griffel😊

Jansen 21-07-2022

De winkel zit vlakbij de deur, dus bij problemen wordt ik onmiddelijk geholpen, daarbij hebben ze een uitgebreide keuze, gekoppeld aan goed advies, waarom zou ik dan elders gaan kopen.

Snel 21-07-2022

De medewerker van de winkel heeft alles voor mij besteld, en al snel kon ik het ophalen. Heel fijn.