Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

j*****************@g******** 09-12-2022

Handig om vooraf aan het winkelbezoek online de voorraad te checken. Dan heb je het snel in huis.

Suvaal 09-12-2022

Expert Schippers. Gewoon ouderwetse service. Machine snel geleverd en vakkundig ingebouwd door de monteur

Hoogerwerf 09-12-2022

Service zoals je wilt! Deskundig advies in de winkel en prima bezorging tot op de plek waar het apparaat moet komen.

Polhaar 09-12-2022

Altijd prima advies en een uitstekende prijs kwaliteit verhouding. Het is voor mij vanzelfsprekend geworden om eerst bij Expert in Heemskerk te kijken.

n*************@g******** 09-12-2022

Zeer slechte communicatie als er iets in reparatie is........ je hoort pas wat als je zelf belt.......

Zevenbergen 09-12-2022

Gewoon een goede winkel waarbij persoonlijke service en niet het 'verkopen om het verkopen' centraal staat.

Dhr Tadema 09-12-2022

Prachtige winkel, grote keuze, uitstekende service en ook nog eens parkeren voor de deur.

e**********@i********* 09-12-2022

Prettige winkel en vriendelijke medewerkers, ook bij de aflevering van het product.

e************@h********** 09-12-2022

Expert Burgum is een winkel met aandacht voor de klant, en er wordt tijd genomen voor een duidelijk advies.

Cuijpers 09-12-2022

Als je geholpen wil worden door mensen die goede product kennis hebben en als service voor jou belangrijk is, dan is Expert de beste keuze!!

c*****@z******* 09-12-2022

Altijd goede sevice en vriendelijk personeel. Ook goede prijzen en vaak mooie aanbiedingen.

Hendriks 09-12-2022

Vriendelijk personeel, behulpzaam , goede service en blij met de aankoop. Goed geadviseerd. Hartelijk Dank.

r**********@o********** 09-12-2022

Vriendelijk personeel, denken mee, geven goede info over artikelen en producten

j***********@g******** 09-12-2022

Via Expert een afwasmachine, een magnetron en recent een vrieskast in gebruik. Zeer tevreden over advies, bestelling, aflevering en inbouwen van de apparatuur.

d***********@g******** 08-12-2022

Vriendelijke en goede service in de winkel en bij aflevering zijn alle vragen beantwoord.

Sangers 08-12-2022

Goede keuze goed advies goede bezorging en alles klopt dus een expert op Texel zonder zorgen voor de klant

r*******@c******** 08-12-2022

Fijne winkel met medewerkers die met je meedenken en adviseren zonder opdringerig te zijn..

Gust de Wit 08-12-2022

We hebben bij Expert Amsterdam een inbouwkoelkast + afwasmachine besteld. Alles op tijd geleverd. Prima geholpen door deskundige vaklui. Ze hebben alles netjes bijgesteld, afgewerkt en achtergelaten.
De prijzen liggen wel wat hoger, maar de goed service maakt dat de moeite waard. En het is gewoon een bedrijf naar je naar kan bellen en iemand te spreken krijgt die van jouw zaak afweet!

c*****@k********* 08-12-2022

Het was voor mij de 1e aankoop bij expert Bodegraven.

Maar het beviel goed. Dus bij een volgende aa koop waarschijnlijk weer naar expert.
Ik heb nog geen mening over service bij defecten maar hoop dat die ook goed is.

Van Gelder 08-12-2022

Uitstekende service en advies in de winkel.
Plaatsing en montage van de afzuigkap perfect.
Uiterst vriendelijke bejegening en heldere communicatie.

Van Dijk 08-12-2022

We troffen een jonge verkoper die weinig creatief was in het vervullen van onze wensen. We waren bijna de winkel uitgelopen zonder te kopen. Toe kwam er een collega bij. Ook een jonge verkoper die wel heel creatief was in het vervullen van onze wensen. In no-time hadden we een nieuwe TV gekocht. De levering liep ook weer averij op. De levertijd was iets langer dan gepland. Dit werd niet tijdig gecommuniceerd. De technische jongeman die uiteindelijk de TV kwam installeren was perfect; snel deskundig en bovendien heel vriendelijk. Uiteindelijk is alles toch goed gekomen.

Le Noble 08-12-2022

Uitstekend geinformeerd over de aanschaf van een vaatwasser. Expert is geweest voor een schouw omdat het een speciale inbouw was. Duidelijke afspraken kunnen maken over kosten en installatiemoment.

Op de dag van installatie waren ze niet op de afgesproken tijd op locatie aanwezig. Jammer dat ik niet even werd gebeld, maar 3 kwartier later waren ze er wel.

Montage gaf veel problemen omdat de waterleiding niet goed bereikbaar was. De monteur heeft erg goed werk geleverd om alles toch in orde te maken. Hele goede service, netjes gewerkt.

Dus al met al....zeer tevreden.

l***********@k********* 08-12-2022

Deze warmtepompdroger van Samsung is een echte aanrader. Wellicht met wat minder
mogelijkheden t.o.v. de duurdere versies, maar deze voldoet prima aan onze wensen. Zeer
energiezuinig.

Wegman 08-12-2022

Een winkel waar Zevenaar weer op kan bouwen. TOP service. Eerlijke en oprechte eigenaar en personeel. Komen zelf terug als
de wasmachine een beetje lekt aan de kraan. TV ophanging aan de muur perfect. Uitleg perfect.

complimenten voor Expert Boeijink Lochem 08-12-2022

Koelkast gekocht, en is netjes geplaatst. Zeer tevreden over de service en klantvriendelijkheid.