Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

e**********@y******** 03-11-2021

Expert is zeer klantvriendelijk. Onze koelkast werd door het raam geleverd. Expert is de enige leverancier van witgoed die dit voor de klanten regelt! Super efficiënt én professioneel.

Gw Brinkhuis 03-11-2021

Een mooie kookplaat die ook goed schoon te houden is. En makkelijk te plaatsen

a**********@n********** 03-11-2021

Het plaatje klopte van het begin tot het eind. Alles was zeer goed geregeld.

Klasens 03-11-2021

Expert Emmen, al jaren klant, ken ze niet anders als vriendelijk personeel altijd meedenkend en behulpzaam. Goede service en zeer overzichtelijke winkel.

Hagenstein 03-11-2021

Ik heb mijn Miele vaatwasser bij Expert gekocht. De reden: ze zijn deskundig en vooral betrouwbaar. De medewerkers zijn vriendelijk en informeren je zeer snel. Ga zo door Expert!

a*********@g******** 03-11-2021

Vergeet bij het zoeken naar elektronische apparatuur en apparaten voor in uw keuken niet ook een bezoek aan Expert te brengen. Het zal u verbazen hoe goed en voordelig u ook hier kunt slagen.

j***********@g******** 03-11-2021

Om het "lokaal kopen" te ondersteunen de keuze gemaakt om bij Expert te kopen.

m**************@o********** 03-11-2021

Als je zelf niet een keuze kunt maken en wel een pakket van eisen hebt, ben je bij Expert aan het juiste adres

w*****************@g******** 03-11-2021

Goede service, op afspraak en op tijd bezorgd. Vriendelijke medewerkers, denken goed mee

Moret 03-11-2021

Ik heb gisteren een mooie wasmachine van merk beko gekocht hij was perfect kan het iedereen aan bevelen

Wallenburg 03-11-2021

Expert is klantvriendelijk, heeft goede service en een topinstallateur (Wim)!

Schefferlie 03-11-2021

Voor een goede kennis van zaken en goed product gaat u naar expert want ik ben tevreden.

j**************@b********* 03-11-2021

Voor goede service en waarmaken wat ze zeggen moet je naar de Expert in de kromstraat Veldhoven.

a**********@x******** 03-11-2021

Bij Expert wordt je deskundig geholpen en er wordt meegedacht met het maken van keuzes. Desgewenst wordt een bepaalde keuze ook afgeraden.

Van Reemst 03-11-2021

Snelle en klantvriendelijke bediening, goede adviezen en prima en voordelige beprijzing van artikelen. Fijne zaak, daar !

Kars 03-11-2021

De winkel is gedateerd. Het lokale van de winkel met het personeel dat zowel vriendelijk, behulpzaam als deskundig is maakt dat ik hier graag mijn producten koop.

i***@m**************** 03-11-2021

Hartelijke medewerkers. Deskundig in hun adviezen. Luisteren goed en denken mee.

Zwijgers 03-11-2021

producten zijn goed en je wordt goed geholpen personeel is vriendelijk en denkt met je mee

Kiezenberg 03-11-2021

De winkel in Roosendaal is aan te bevelen leuke en klantvriendelijk personeel en goede service

Boersma 03-11-2021

Vanuit Hengelo een Miele wasmachine besteld bij Expert in Den Dolder voor onze zoon in Utrecht, prima meegedacht en perfect geregeld

Van der Werf 03-11-2021

Zeer tevreden over service in de winkel en de service bij installatie aan huis. Top! Zeer vriendelijk en servicegericht.

Vander Velden 03-11-2021

In winkel besteld en op de juiste datum en tijd geleverd en aangesloten en opgeleverd.

Jonker 03-11-2021

Goede kwaliteit, goede service en duidelijke uitleg. Denken mee welk product passend is .

Plomp & Partners 03-11-2021

Wij moesten 2 maanden wachten op onze Miele stofzuiger, maar daar kon Expert niets aan doen. Dat was Miele. Vandaag keurig geleverd.

Sloos 03-11-2021

De website heb ik niet bezocht. Ik wist dat er een Expert in Dieren zat en die was prima.