Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Vrijer 13-09-2021

Bepaalde producten kun je beter niet via internet aanschaffen. Goed advies, optische waarneming, snelle probleem oplossing en goede service is ook wat waard.

Van Duren 13-09-2021

Ik vind het lastig hier wat te vermelden omdat ik het idee heb dat de medewerkers de intentie hebben goed voor hun klanten te zorgen. Helaas is dat niet het geval.
TV gekocht die helemaal niet aan de verwachting voldoet en ik word nu aan het lijntje gehouden. Hoor niets al wordt er telkens gezegd dat ze naar een oplossing zoeken

Berkhof 13-09-2021

Maak een goede voorbereiding qua eisen, prijs, kwaliteit e.d. dan gaat de rest vanzelf goed.....

Van Dijk 13-09-2021

Deskundig advies waardoor wij het voor ons beste TV-toestel hebben gekocht voor een prima prijs

Miltenburg 13-09-2021

Opnieuw goed geholpen en product werd vlot geleverd..perfecte expert winkel in Harlingen

c******@v*********** 13-09-2021

Expert Kaatsheuvel is een winkel waar je echt op een heel vriendelijke en deskundige manier geholpen wordt!

m*********@o**** 13-09-2021

altijd een warm welkom, ze luisteren goed en geven goed advies. Alles is goed geregeld tot en met de bezorging aan toe. Aanrader!

Van Meerloo 13-09-2021

Na onze verhuizing alle apparatuur keurig op de gewenste tijd geleverd en ook aangesloten. Dit is dan vaak nog wel een dingetje! Wij zijn zeer tevreden.

r********@q********** 13-09-2021

Zeer slechte informatie verstrekking (helemaal geen informatieverstrekking) aan de klant als het om wijziging van afspraken gaat over levering.

Zoer 13-09-2021

Expert doet met naam zijn/haar eer aan! Waar ik over praat is vestiging Drunen!

Hijnen 13-09-2021

Aankopen via expert voelen als vertrouwd aan, goede informatie en snelle levering

De Vries 13-09-2021

Altijd vriendelijk personeel en nu mooi dicht bij huis ook nog ..wat willen wij op onze leeftijd nu nog meer...

Westerink 13-09-2021

Expert Zutphen is een prettige zaak met vakkundig personeel. Wij kopen er onze tv's koelkast en wasmachine al meer dan 30 jaar. Dat zegt genoeg! Wij zijn zeer tevreden.

p*******@l****** 12-09-2021

Vakkundig personeel in winkel en bij het bezorgen en plaatsen van goederen.

Expert Kaatsheuvel 12-09-2021

Ik heb 2 1/2 jaar geleden een wasmachine gekocht bij Expert Kaatsheuvel. 5 september een forse waterlekkage, water kwam door het plafond. Gebeld met Eletrolux, waar ik te horen kreeg dat het buiten de garantietijd valt. Omdat hij toch gemaakt moet worden, moest ik een afspraak inplannen voor reparatie. Kon echter pas 21 september! Gebeld met Expert en de situatie uitgelegd, telefonisch kreeg ik instructies om nog een aantal dingen te bekijken die het euvel zouden kunnen zijn maar daar kwam niks uit. Dinsdagochtend zijn er 2 medewerkers van Expert geweest, zijn ruim een uur bezig geweest. Omdat het zeer waarschijnlijk niet aan de wasmachine lag maar mogelijk de afvoer is een waterstop geplaatst zodat ik zorgeloos mijn was kan doen. Om te spreken in de termen van cosumentenprogramma Radar, krijgen de medewerkers van Expert Kaatsheuvel van mij een warme douche, echt top!!!

s************@l****** 11-09-2021

Prima zaak, waar je prettig geholpen wordt, met een prima prijsverhouding tot de geleverde producten.

Memelink 10-09-2021

Prima service, goed advies en heel goed geholpen door de medewerker. Expert komt de afspraken na. Bezorging was netjes op tijd.

Bal 10-09-2021

Was alternatief voor voorraad van product omdat vaste leverancier pas te laat kon leveren

Boer 10-09-2021

kijk niet altijd naar de prijs, want die is altijd goed maar kijk naar de service daar onderscheid expert zich mee

Hofsink 10-09-2021

prettig geholpen en goed advies, en snel geleverd en geïnstalleerd, kortom zeer tevreden

j********@h****** 10-09-2021

Prima winkel, fijne medewerkers. Denken mee, geven advies en niet dwingend.

Ahammar 10-09-2021

Loop eens binnen bij Expert, in de plaats van achter je scherm iets bestellen waar je later niet tevreden mee bent!!

i***@i******************* 10-09-2021

Prima geholpen door deskundige medewerkers. Zeer tevreden met de aankoop van de TV 65”

De Jong 10-09-2021

Prettige winkel waar service en klantvriendelijkheid alsmede deskundigheid hoog in het vaandel staan.

p************@x******** 10-09-2021

Kopen bij de plaatselijke leverancier heeft veel voordelen en daarom heb ik er geen probleem mee om soms een paar tientjes meer te betalen.