Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Onclin 06-04-2022

Altijd goede service en nog een van de weinige zaken met persoonlijk contact..

r*********@u********* 06-04-2022

Klantvriendelijk, onafhankelijk deskundig advies, nakomen van afspraken. Niet opdringerig, makkelijk parkeren op eigen terrein. Overzichtelijke groepering van producten naar soort ( geluid, Tv, huishoudelijke apparaten.

c*******@h********** 06-04-2022

Na bezoek in de winkel kregen we uitstekend advies in de winkel. De keuze was snel gemaakt en bezorging kon dezelfde week. Na bezorging sloten de monteurs de nieuwe wasmachine zelfs even aan. Enige kleine minpuntje was dat bezorging in de regio enkel mogelijk was bij de lokale Expert.

Urselman 06-04-2022

Wordt vanmiddag pas geleverd, zodoende nog geen beoordeling kunnen geven over bezorging, bezorger. Maar ik ga er van uit dat dit ook weer goed is, daar we al verschillende artikelen hebben gekocht en altijd goed, netjes behandeld zijn en ze hun afspraken normaliter ook goed nakomen

w********@p******** 06-04-2022

Uitstekende service waarbij het commerciële belang niet voorop staat, maar de klant.

Ter Brake 06-04-2022

Snelle en prettige sfeer, goede info. Veel kennis van het product. Kortom aan te bevelen…

Venrooij 06-04-2022

Na lange tijd toch weer eens voor Expert gekozen. Vriendelijk geholpen en tegemoetkomend aan onze wensen. Als klant sta je nu toch steviger door het vergelijken van prijzen op de website en dan worden service en een beetje tegemoet komen in de prijs mede bepalend voor de keuze voor Expert van de Griendt.

j*******@h********** 05-04-2022

We zijn 3 uur bezig geweest om te installeren een klein kabeltje ontbeekt en kan nog steeds niet via WiFi. Ben nog steeds niet tevreden

Van de Boomen 05-04-2022

Nog geen beoordeling kunnen geven over de levering, want die moet nog plaatsvinden.

Gelderblom 05-04-2022

prima keus als je iets nodig hebt moet je bij willemse zijn ik koop eral 25 jaar of langer met veel tevredenheid

De Zwart 05-04-2022

Voor een goed advies ga dan naar Expert. Ook voor inbouw van uw keukenapparatuur.

Van Hal 05-04-2022

vrijdagavond begaf plots onze afwasmachine het. Voor een verevangend exemplaar, na bezoek van de website hadden wij al onze keuze bepaald, telefonisch contact gezocht met Expert Laren. Vriendelijk werden wij te woord gestaan op onze vraag wanneer wij de gekozen machine geplaatst konden krijgen. Uiteraard wilden wij dit z.s.m. Ons werd woensdag als eerst mogelijk tijdstip genoemd. Wij vroegen wat bedenktijd. Echter na enkel minuten al werden wij terug gebeld met de blijde boodschap dat men nog een gaatje op de maandag had gevonden voor levering en instalatie. Uiteraard gelijk koop afgerond. Op maandag, exact op het afgesproken tijdstip, stond de monteur voor de deur. Deze plaatste de nieuwe machine zeer profesioneel en vakkundig. Alles keurig op een afgedekte vloer om beschadigingen te voorkomen. Achteraf werd ook nog even de vloer gedweild ( het was bagger weer). En tenslotte nog duidelijk advies voor het gebruik van de afwas machine. Wat een ongekent grote service. Absoluut de gegevn 10 waard.

m***************@g******** 05-04-2022

Prima winkel.echter verwacht wel wat meer specifieke info over betreffende producten.en een vriendelijkere benadering.

i***@e***************** 05-04-2022

Vriendelijk, luisteren goed naar mijn wensen. Advies op maat, super snelle levering oude spullen weer meegenomen. Zelfs het tv kastje nog netjes schoon gemaakt. Gewoon perfect.

Peters Autoschade 05-04-2022

super fijne winkel, leuk en vriendelijk personeel met kennis van zaken. aanrader ik kom er al 15 jaar en koop alles bij Expert Lochem.

h********@g******** 04-04-2022

Ik ben erg blij met mijn nieuwe LG wasmachine. Even wennen wat de bediening betrof, maar dat had ik zo door.

l**************@p******** 04-04-2022

Uitstekend en deskundig advies over het product. Bij aflevering een service-gerichte monteur die ook de nodige tijd nam om de werking van het apparaat uit te leggen.

De Jong 04-04-2022

Altijd snelle levering en de prijs ligt altijd lager dan Coolblue of Amazone

Van de Smitte 04-04-2022

Bezorgers heel vriendelijk. Installatie verliep soepel en naderhand werd rustig de tijd genomen voor een uitleg van het apparaat.

Van de Plaats 04-04-2022

Overzichtelijke winkel vriendelijk personeel niet opdringerig en meedenkend

Doorn 04-04-2022

Wij zijn op een deskundige manier in de winkel geholpen en ook bij de bezorging en plaatsing van alles ging het ook prima!!!

Naessens 04-04-2022

Mijn eerste keer ervaring met expert is zeer positief. Bij een volgende aankoop zal ik zeker overwegen wederom bij expert te kopen.

Jonker 04-04-2022

Als je wat ouder bent en een laptop niet wil meenemen op reis kan ik deze PC van harte aanbevelen. Ook het beeldformaat is geweldig.

Dokter 04-04-2022

Blijf erbij dat je in de winkel beter kunt winkelen dan op internet , dan maar iets duurder maar je word goed geholpen en je kunt zien en ervaren wat je koopt .

f********@g******** 04-04-2022

Volop aandacht voor de klant. Prima service. Deskundig advies. En ze zijn er zeker niet op uit om je portemonnee lichter te maken, als je iets niet hoeft aan te schaffen dan zal dat ook medegedeeld worden (dus geen onnodige aankopen). Het belangrijkste is gewoon dat de klant alle aandacht krijgt zodat je niet een beslissing hoeft te nemen qua aankoop waar je daarna spijt van krijgt.