Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4437 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Van den Heuvel 15-12-2023

Prettige winkel, goede adviezen, en op mijn vragen doorgezet naar een beter product.

i************@g******** 15-12-2023

Expert, daar kom ik al jaren! Voorheen in IJmuiden, nu ik Den Bosch. Altijd klantvriendelijk, meedenkend, behulpzaam. Het is fijn te kopen in een winkel, dan kun je vragen stellen en het product bekijken en eventuele extra informatie krijgen. Ook online werkt het prima! Je kunt het bestellen en bijna direct al ophalen.

Ik hoop dat ze nog lang blijven in deze moeilijke tijden. Als ze zo door gaan waar ze voor bekend staan zoals omschreven zal dat absoluut gaan lukken. Ik zeg schroom niet en kies voor Expert! Een ware aanrader! Klant is hier nog koning.

Hester 15-12-2023

Bezorging van DHL ging een beetje apart, maar Expert nam gelijk contact op toen er iets leek mis te zijn gegaan. Erg goede service!

k********@m***** 15-12-2023

Snelle bestel procedure online, werden van te voren gebeld over bezorg tijd en dit is correct uitgevoerd.

j**************@o********** 15-12-2023

In de folder stond cashback van 20 euro en twee dozen koffiecups bij de dolce gusto. Maar nee, niets van gezien?

d*******@o********** 15-12-2023

Expert Laren deed ook nu weer alles om ons te helpen. Apparaten waren niet in voorraad, maar konden na 2 werkdagen geleverd/afgehaald worden. Mijn suggestie om het verder online af te handelen (dan kon ik ook gelijk betalen) werd vriendelijk maar zeer dringend afgeraden. Het zou zomaar kunnen dat de apparaten er dan niet meer zouden zijn. Nu werden ze tijdens ons gesprek gelijk gereserveerd. Dus verliep de bestelling verder telefonisch en werd ik na 2 dagen gebeld dat het bestelde bij Expert Laren was aangekomen. 's Middags in de winkel betaald, waarna 1 persoon de deur openhield en een ander meehielp met het naar mijn auto brengen van het bestelde. Klasse!

Van Den Berg 15-12-2023

Telefonisch contact is Als niet geheel professioneel en niet prettig ervaren. De medewerker deed enorm moeilijk over de aflevering, maakte dit mijn probleem. Uiteindelijk een afspraak kunnen maken voor de dag erna, maar ineens stonden de bezorgers zonder enig overleg na een aantal uur al op de stoep

Het product werd snel in mijn handen gedrukt bij de voordeur, er werd gezegd dat ik de factuur nagezonden krijg. Ook hierin gaat het mis daar ik nog altijd geen factuur heb mogen ontvangen.

Al met al een slechte en onbeschofte service

e************@h********** 15-12-2023

Expres mijn aankoop gedaan bij een winkel met een fysieke en online webshop, zodat er de mogelijkheid blijft de producten te zien/testen in de winkels.

m***********@z******* 15-12-2023

Zeer matig tot slecht in contact mbt de geplaatste bestelling. Eerste verkoper aan de telefoon was alles behalve prettig; trok in twijfel of de bestelling goed was gedaan, of ik wel gemaild had naar het juiste adres (mail is nooit gezien/gelezen en beantwoord. Afspraken gemaakt maar vervolgens slecht bereikbaar. Uiteindelijk een welwillende verkoopster aan de telefoon gehad die wel behulpzaam was.

Jongejans 15-12-2023

Of je nu online bestelt of gewoon naar de winkel gaat, je winkelt altijd bij een vertrouwde zaak. Het assortiment is prima, in de winkel wordt je vakkundig en vriendelijk geholpen. De prijzen zijn misschien niet altijd de allerlaagste (komt wel altijd in die buurt), maar daar staat een stuk service tegenover.

w********@u********* 15-12-2023

De Quantis QE317 DVB-C digitale radiotuner wordt door Ziggo niet meer geleverd. Nadat twee exemplaren de geest hadden gegeven, waarvan één binnen de garantieperiode, nu een derde bij Expert gekocht. Als ook dit exemplaar binnen een redelijke periode niet meer functioneert is blijkbaar sprake van inferieur product. Dit staat overigens los van de correcte en tijdige levering door Expert.

Brands 15-12-2023

Er was een aktie verbonden aan het artikel (

Krups nespresso apparaat). Was niet meegeleverd. Service vanuit expert winkel was minimaal

m*****@l****** 15-12-2023

Op de site staat product voorradig en na het bestellen krijg je te horen dat het niet op voorraad was en dat het nog gaat duren voordat de leverancier het product bij hun leveren!!!! Dus het is niet zo vandaag besteld voor bepaalde tij dat het dan morgen thuis is !!!!

j***********@o********** 15-12-2023

Super blij met mijn Sonos Gen2 soundbar! Mijn bestelling werd netjes thuis bezorgd door de eigenaar van Expert Diepenveen. Dat noem ik nog eens service!

Poelstra 15-12-2023

Product naar wens, al mag het personeel wel beter opgeleid worden over het informeren over producten naar de klant. Klanten weten meer over de producten dan het personeel dat hoort toch andersom te zijn. Verder goede ervaringen met expert.

w************@p******** 15-12-2023

Al vaker tot grote tevredenheid bij div. Expert (Nuenen, Veldhoven en Deurne) zaken wit, bruingoed gekocht.

l*******@i********* 15-12-2023

Qua bestelling perfect. Bij afhalen troffen we een onpersoonlijke en ongeïnteresseerde medewerker.

k*****************@l****** 15-12-2023

Goede prijzen, maar matige service. Een besteld product is bij levering (mogelijk) defect. De site geeft aan contact op te nemen met de winkel die het product verstuurde. Nu was dit voor mij een winkel dichtbij, maar het kan best een gedoe zijn. Telefonisch kreeg ik het advies naar de winkel te komen. In de winkel kreeg ik te horen dat ik bij de fabrikant moet zijn. Dit terwijl ik het product alleen geïnstalleerd heb, en nog binnen twee weken na ontvangst zat. In mijn ogen daarom beide onjuist en allesbehalve servicegericht.

m***********@k********* 15-12-2023

Altijd goede adviezen in de winkel maar nu via internet toch helaas verkeerde aankoop gedaan .

c************@h********** 15-12-2023

Zeer frustrerende ervaring met service achteraf. Slecht bereikbaar en geen antwoorden op mijn vragen.

Dragtstra 15-12-2023

Expert Neede is een fijne winkel met klantvriendelijk en deskundig personeel.

k*******************@g******** 15-12-2023

Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Wel jammer dat verpakkingsmateriaal niet mee wordt genomen.

Veel groot karton en piepschuim etc dus appart vervoer moeten regelen om naar stort te gaan

m*************@g******** 15-12-2023

De geleverde philips ambilight televisie heeft een beperkte kijkhoek. Kleuren worden dan onnatuurlijk. Geluidskwaliteit is heel matig...

t************@h********** 15-12-2023

Ik heb mij inventum airfryer op de aanrecht gezet en geniet alleen al van het mooie apparaat. En heerlijke broodjes eruit. Beter dan uit de oven,lekker knapperig en in kortere tijd dus goed vd energie gebruik. Goeie aankoop . Advies ,koop gelijk de grootste

j*******@z******* 15-12-2023

Mijn Samsung wasmachine en droger netjes afgeleverd en geplaatst door Expert en de oude machines meegenomen. Tevens goede uitleg gekregen over het gebruik. Een tevreden klant.