Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4421 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Johan 15-12-2023

Door de unieke service en oplossing gericht denken bestellen wij alle benodigde elektronica bij onze vertrouwde winkel Expert Nijkerk.

h*****@z************ 15-12-2023

Jammer dat men deze transporteur gebruikt. Voor mij een reden om niet meer bij Expert te kopen. Ondanks dat Expert pakketje geleverd had bij vervoerder, was het door hen niet geladen en kwam het pas na het weekend. Moest daar zelf achter komen ipv dat ik berichtje kreeg. Dikke duim naar beneden

Emma 15-12-2023

Ze denken met je mee, komen afspraken na en leveren nog de plaatselijke service bij reparatie.

l*****************@g******** 15-12-2023

Heb gebeld over een artikel wat ik wilde kopen in de winkel. Ze hadden het niet op voorraad. De dame stelde voor het artikel voor me te bestellen. Binnen evenwel kon ik het ophalen . Super !

b****************@g******** 15-12-2023

Fijn dat er nog winkels zijn( vestiging Hengelo) waar je terecht kan voor uitleg en advies. Prima service en komt afspraken na!

k*********@g******** 15-12-2023

Val niet voor de Cash back actie van Miele, want dat is een grote aanfluiting. Je krijgt het geld niet. Ze blijven je net zolang traineren, dat de tijd dat het mag aanvragen verlopen is .

Je hebt slechts 14 dagen de tijd deze cash back aan te vragen. Ze keuren je aanvraag steeds af, waardoor je in tijdnood komt. Ook al zit de kopie factuur en foto van de Serie/nummerplaat erbij. dan nog wordt je aanvraag afgewezen. Het is een simpele lok middel van Miele.

Wat je ook doet, je beloofde geld krijg je niet .

m*****@p********* 15-12-2023

Erg trage bezorging. Duurde meer dan twee weken ondanks dat het op voorraad was

r*************@h****** 15-12-2023

Personeel communiceert goed en komt afspraken na, bijvoorbeeld over datum van ophalen

d****@x******** 15-12-2023

Uitvoerige voorlichting op de website over bijverwarming hielp me bij het maken van een keuze.

Jalink 15-12-2023

Bestel niet op internet, maar ga naar lokale winkels.

Net zo duur en beter advies en service.

f************@h********** 15-12-2023

ik heb wasdroger gekocht en het moest boven mij waschmachine komen er is een persoon gekomen mij man was wel thuis maar anders zou het wel moeilijk geweest met een bezorger die boven op zetten verder ging het wel goed

Bekker 15-12-2023

Uitstekende service ten opzichte van internet. Meestal ook niet duurder maar als het dan iets duurder is krijg je daar uitstekende service voor terug, met behoud van een mooie prettige winkel in de buurt!

i*********@g******** 15-12-2023

Goede prijzen, maar slechte levering. Product wat ik bestelde was blijkbaar niet op voorraad en kon niet op de aangegeven levertijd geleverd worden. Wacht al bijna een maand op het product.

e********@u********* 15-12-2023

Ik kan altijd goed winkelen bij expert mooi dicht bij voor eventuele klachten of storingen prima.

b*****@g******** 15-12-2023

Prima ervaring. Was de eerste keer dat ik iets bestelde bij Expert en zeker niet de laatste keer. Dank voor de service. Peter van den Berg Noordwijkerhout

Van der Haar 15-12-2023

Mij rest niet anders dan de service, de klantvriendelijkheid en de prijs/kwaliteitsverhouding van Expert (Lekkerkerk) als zeer goed te kwalificeren.

m**********@z******* 15-12-2023

Product prima maar levering omslachtig en duurt vergeleken bij andere webshops lang

j*********@g******** 15-12-2023

De bezorger (DHL) bracht het pakketje naar het servicepunt terwijl wij gewoon thuis waren. En de buren ook.

j***********@g******** 15-12-2023

Helaas kon ik op geen enkele manier contact krijgen met Expert. Na 1,5 week kwam uiteindelijk een bezorgmail die ik zelf helaas verkeerd/niet beantwoordde. Hun telefoon bracht toen de juiste oplossing.

De Roos 15-12-2023

Slecht service na plaatsing en foute aansluiting aquastop daardoor schade keukenkastje en laminaat vloer

Expert aansprakelijk gesteld geen reactie

b*****@t********* 15-12-2023

Inventum 500. Zeer content met de gehele gang vanzaken bij expert. Bestelling, verwerking, bezorging etc. De aitfryer reeds in gebruik Prima, maar moet zijn levensduur nog bewijzen.

e**********@h********** 15-12-2023

Goeie producten zonder twijfel. Maar de levering en contact over een levering is gewoon een grote chaos. Al 2 keren iets besteld. Eerste keer een week vertraging. Tweede keer bijna een maand vertraging.

Stuart 15-12-2023

Laatste vraag is voor mij moeilijk te beantwoorden.

Koop niet zo vaak een koffieapparaat!

Ik kom gewoon bij jullie omdat ik er vertrouwen in heb dat

kwaliteit en prijzen eerlijk zijn.

r*****@l****** 15-12-2023

Telefonisch een keuze gemaakt voor een tv, vragen en wensen van mijn kant werden vakkundig uitgevoerd.

Monteur was zeer behulpzaam, m.a.w. Top !

d****************@g******** 15-12-2023

Als je een mooie prijs voor een goede kwaliteit wilt aanschaffen zit je bij expert goed. Telefonisch ook goed bereikbaar en wordt vriendelijk te woord gestaan.