Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4462 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

r**********@k*********** 15-12-2023

Allereest bekijken wat voor bestelling men wil plaatsen en vergelijken dan overgaan naar de bestelling

Bate Boschma 15-12-2023

De winkel heeft zich ingespannen om een defect scheerapparaat, kostenloos te vervangen door een nieuwe. Bijzonder omdat het apparaat nét buiten de garantietijd viel. Desondanks is het buitengewoon vlot, en zonder drempels gelukt. Zeer tevreden!

c***************@h********** 15-12-2023

Vaatwasser 2x kapot gegaan. 100 euro bijgelegd voor een andere vaatwasser omdat tie op voorraad was en stiller. Was dus ook weer kapot. Nouwjah kan gebeuren. Verwacht dat een oplossing, maar kwam er niet. Nog steeds niet. Er wordt van alles beloofd, maar niks wordt nagekomen. Voelt als agressieve verkoop. Service is geen service bij het Castricum filiaal.

g********@h********** 15-12-2023

wij hadden nog een ouderwetse droger met slang door de muur, die droogde veel beter dan deze, helaas

de washanden en handdoeken zijn niet echt droog, dat is heel jammer, want dan moet ik ze uithangen en dat is extra werk.

Melisstarink 15-12-2023

Ijskast gekocht, levering op tijd en goede monteurs .

prettig bedrijf om er iets te kopen.

Met vriendelijke groet, loes melis

Wiel Bivert 15-12-2023

Expert is een hele fijne club, denken met je mee
En weten ook waar ze het over hebben.
Service van het bezorg team is ook top. Ik kan iedereen aanraden om met expert zaken te doen.

Angela 15-12-2023

Een groot assortiment om uit te kiezen en prima advies gekregen bij de aanschaf van onze nieuwe koel-vries combinatie.

Van den Bosch 15-12-2023

Goede prijs/kwaliteit verhouding en als er iets is een fysieke winkel om naar te bellen en heen te gaan. Uitstekende service.

Maatoke 15-12-2023

Expert ken ik al langer(vanaf Meijer Expert)Tot op heden geen spijt van artikelen die bij Expert zijn gekocht.

h***********@x******** 15-12-2023

De bestelling van het gewenste apparaat was heel eenvoudig. Na enkele dagen was het afgeleverd in mijn Expert-vestiging en kon ik het afhalen. Alles verliep heel soepel.

p********@h****** 15-12-2023

Op de expert-site vooraf een selectie gemaakt en e.e.a. in de winkel getoetst, dus snel klaar.... :-))

a***********@z******* 15-12-2023

Vriendelijke te woord gestaan, bezorging op afgesproken tijd, kortom kan Expert aanbevelen

j*******@h********** 15-12-2023

Kan Expert aanbevelen bij iedereen. Dit is een echt een winkel die de klant kent en extra service levert, ook als je er niet om vraagt. Geen voorrijkosten gerekend. Net zoals vroeger de buurtsuper is deze Expert voor mij.

a******************@g******** 15-12-2023

Kreeg zonder toelichting een pakje in mijn handen gedrukt. De tijdgeest met buitenlandse bezorgers die niet eens engels kunnen spreken.

E-reader is top, evenals hoesje. E-pubs van computer erop zetten is een peulenschil.

Hense 15-12-2023

Alles verliep met mijn bestelling op rolletjes. De service en installatie waren een zeer prettige verrassing. Ben super tevreden!

MN 15-12-2023

Goede prijs voor de koptelefoon van Sony die ik op het oog had. Zeer snelle levering!

j**************@l****** 15-12-2023

Gebruiksaanwijzing ontbrak, wilde product retour doen. Dit kon niet vlgs verkoper maar kon het wel laten installeren. Dit kostte achteraf 40€ . Ben dus slecht geïnformeerd en product terugbrengen wanneer het niet voldoet mag altijd!!

j**********@z******* 15-12-2023

De telefoons werden snel geleverd en functioneren super. Makkelijk te bestellen en goede service. Daarom altijd gelijk naar Expert

g*****@u********* 15-12-2023

Goed vergelijken en juiste keuze bepalen dan vindt je altijd een goede prijs/ kwaliteit

e**********@l****** 15-12-2023

De service in de winkel is niet uitnodigend om in een fysieke winkel te gaan kopen. Erg verdedigend door de ouderen en de jonge jongen was nog niet rijp genoeg om een klacht om te zetten in iets positiefs en dat gaat hij ook niet leren bij de ervaren mensen. Dus mijn voornemen producten ga ik gewoon online shoppen en kijken waar het het goedkoopste is en niet meer fysiek.

j**********@h********** 15-12-2023

Eigelijk kan ik maar één minpunt benoemen over mijn ervaring met Expert, namelijk de terugkoppeling als de bezorging niet op de verwachtte leveringsdatum gedaan kon worden.

Nadat ik mijn bestelling had gedaan kreeg ik een bevestigingsmail met daarin een verwachtte leveringsdatum. Deze datum was slechts twee dagen na mijn bestelling en ik dacht eigenlijk direct al dat dit waarschijnlijk te mooi was om waar te zijn. De leveringsdatum verstreek en inderdaad: Geen levering. Maar ook geen bericht hierover.

p*********@o********** 15-12-2023

Slechte service, leveringen komen ze niet na en bij klacht bieden ze geen service. Ze willen een wasrde vermindering op een retour dat stuk is. Reden hiervoor is dat de doos niet meer heel is.

e*********@h****** 15-12-2023

bestelling plaatsen via website gaat gemakkelijk. Laten leveren of ophalen simpel te regelen.

personeel is vriendelijk

w*************@k********* 15-12-2023

online bestellen is prima gegaan.

de bezorger netjes op tijd bestelling afgeleverd ,zoals het op de mail stond.

j************@g******** 15-12-2023

Altijd goede service en klantvriendelijkheid ik koop er al mijn apparatuur

Om deze reden