Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4349 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

h********@c******** 17-12-2023

Prima laptop. Snelle opstart. Makkelijke installatie. Prijs/kwaliteit: zeer goed

Scholtens-molenkamp 17-12-2023

Expert Ter Apel heeft een zeer kundige staf en de medewerkers zijn zeer vriendelijk. De uitleg was zeer goed en mijn gekocht product voldoet geheel aan mijn verwachtingen

m*********@d******* 17-12-2023

Bestelling zou oorspronkelijk op dinsdag afgehaald kunnen worden. Wordt ik op vridag gebeld dat het zaterdag al kan. Kom ik op zaterdag krijg ik een TV in een doos die duidelijk open geweest is. Deze zou uit een ander filiaal gekomen zijn gaven ze aan en door transport was de doos beschadigd. TV zou verder nieuw zijn. Deze TV heb ik niet geaccepteerd. Was uiteindelijk geen probleem, maar vond dit geen prettige ervaring nog afgezien van het feit dat ze me voor niets naar de winkel laten komen waarvoor benzinekosten gemaakt zijn.

Scholten 16-12-2023

Ik ben mijn leven opgegroeid met produkten die bij expert werden aangeschaft de kwaliteit is goed maar ook de service ben ik altijd heel tevreden over

Houtzagerij Hengeveld 16-12-2023

Wijzen met je vinger terwijl je niet weet wat er aan de hand is, nadien bleek dat er een fout in het produkt zat, heb nog een tv nodig maar helaas niet van Expert Wageningen

v***************@o********** 16-12-2023

Expert heeft altijd goede artikelen, juiste prijs, alleen persoonlijk is communicatie niet altijd even vriendelijk

karel 16-12-2023

Snel en deskundig geholpen door vriendelijke en desskundige medewerker. Ben al zeer geruime tijd klent bij deze zaak

j*******@h********* 16-12-2023

Gewoon een goede winkel met een prima website ... makkelijk om een keuze te maken, gewelding met levering

Van Sas 16-12-2023

Mijn moeder was erg blij met haar nieuwe wasmachine, dat ze fijn haar was weer kon doen. 👍

a**********@c******** 16-12-2023

Goede service en aflevering.

Vriendelijk te woird gstaan bij telefonisch contact.

Vierling 16-12-2023

Het is weer gebleken dat je via de webshop meer info vindt dan dat je na de winkel gaat. Het betrof hier wel een stereo installatie die niet meer van deze tijd was. Kortom zelfstudie blijft raadzaam

m******@z******* 16-12-2023

Heb mijn combi oven gemakkelijk en snel kunnen kopen bij Expert, ben er heel blij mee.

De volgende dag waren de 1e broodjes er al in gebakken. Lekkor.

Martin

a********@h********** 16-12-2023

Na de bezorging hebben zy geen kontakt genomen. Datis min punt voor expert. Voor rest ben ik tevreden.

t*****@k********* 15-12-2023

Heel tevreden over de service, fijn contact met medewerker, goede en correcte levering, op afgesproken tijdstip. Gewoon heel fijn. Een aanrader.

a***********@p******** 15-12-2023

Goede prijzen voor goede apparatuur en aardige mensen. Alleen komen ze niet na wat er op de website staat en informeren de klanten niet als de bestelling vertraagd is. Bellen ook niet terug als er om gevraagd is.

m******************@g******** 15-12-2023

Het zijn stuk voor stuk vriendelijke en behulpzame mensen die je maar al te graag willen helpen

Rene Wateringen 15-12-2023

Ruime keus bij Expert en voordelig geprijsd! En je hebt de keuze tussen laten bezorgen, of persoonlijk afhalen in de winkel. (In mijn geval: Expert Naaldwijk).

b***********@z******* 15-12-2023

Winkels niet te groot, assortiment voldoende, soms wat lange wachttijden in de winkel.

a******@o********** 15-12-2023

Goed geleverd.

Goede installatie van inductie kookplaat merk AEG

Goede tips

j***********@c******** 15-12-2023

TV voldoet aan de verwachtingen en werd keurig bij bezorging gecontroleerd op defecten.

Dullens 15-12-2023

Ik ben al jaren klant bij expert, omdat de service de bediening en het personeel allen goede kennis hebben en je alles goed uitleggen en altijd vriendelijk.

f*************@h********* 15-12-2023

Niet geleverd volgens het van te voren termijn van levering. Ruim een week levertijd; zou 1 dag duren.

Calis 15-12-2023

Goede en prettige winkel goede service en de wasmachine en droger goed aangesloten

Jan 15-12-2023

Er is altijd een ruim assortiment. Je wordt altijd snel geholpen door vakkundig en vriendelijk personeel.

HENK 15-12-2023

Makkelijk om een product te bestellen. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Product werd netjes thuis afgeleverd.