Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4303 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

De Jong 20-12-2023

Winkel op Texel zeer goed geholpen. Helaas product niet op voorraad maar toch snel geleverd.

Super vriendelijk personeel en keurige winkel. Wordt er altijd heel goed geholpen en kom zeker terug

b**********@g******** 20-12-2023

Fijne winkel. Niet alles is aanwezig, maar veel wel te bestellen. Binnen enkele dagen is het alsnog in huis.

k*****@z******* 20-12-2023

Wij zijn keurig geholpen in de winkel met het uitzoeken van een nieuwe inbouw vaatwasser. Bij levering kwam er een keurige bezorger. Vriendelijk, wist waar hij mee bezig was en gaf duidelijk uitleg. Ook toen er een dag later een klein mankementje was werd dit direct na het melden verholpen. Een tevreden klant dus bij Expert Hoogezand

e**********@g******** 20-12-2023

amateuristisch behandeling van de aankoop, artikel bleek niet aanwezig te zijn alhoewel het op voorraad stond vermeld, levertijd van bijna 14 dagen (voor een artikel

binnen nederland, dan kunnen ze nog wat leren van Amazon)

Spaans 20-12-2023

Verkoper was ervaren en servicegericht. Nam de tijd om te helpen bij installatie. Een verademing

Van der Meulen 20-12-2023

Zeer goede ervaring met de Expert.

Vakkundig en vriendelijke mensen en een goede service .

Joran 20-12-2023

Zeer goede communicatie over de levering. Zeer vriendelijke en behulpzame bezorgers. Ik liet in eerste instantie de wasmachine bezorgen op de begane grond. De wasmachine bleek echter te zwaar om zelf naar de 2e verdieping te brengen. Gebeld, werd binnen t uur opgelost door Expert. Dat noem ik superservice!

Bouwhuis-funcke 19-12-2023

Mooie winkel, ruime keuze, goede voorlichting, vriendelijk personeel.

Vriendelijke en vooral voorzichtige bezorgers.

willem 19-12-2023

heel netjes geholpen en met de planning van levering goed gecomuniseerd en netjes afgeleverd

Sieneke Van Dijk 19-12-2023

Wij kopen al jaren bij Expert Gouda en zijn er erg tevreden over. We krijgen goed advies, er wordt meegedacht en alles wordt keurig thuis geinstalleerd.

De Laat 19-12-2023

Zie hiervoor. Probleem is bij mijn tweede bezoek aan de winkel keurig oogelost

Kölker 19-12-2023

Wij zijn al lang klant bij Expert, vooral vanwege de service die werd geboden. Die blijkt echter verdwenen, of slechts tegen extra betaling(en) te worden geleverd. Zo werd vroeger een apparaat door de bezorgers aangesloten en het emballagemateriaal werd meegenomen. Nu was dat anders: je blijkt voor elke geleverde dienst bij te moeten betalen. Omdat ik bij de bezorging niet thuis was moest mijn vrouw, van 71 jaar, dus met een oven/magnetron aan het sjouwen. Expert is nog wel eens wat duurder dan andere aanbieders, maar wij kozen er altijd toch voor omdat de dienstverlening beter was. Het lijkt er nu op dat we net zo goed online ergens anders kunnen kopen, die bezorgen ook gratis.

f**********@g******** 19-12-2023

Het personeel geeft de indruk van een goede dorpswinkel.

Waar er nog aandacht is voor de klant. Waar service hoog in het vaandel staat. Waar je de hele keten van het uitzoeken tot en met de installatie

met een gerust hart aan het personeel kan overlaten.

g************@g******** 19-12-2023

Zeer makkelijk wordt op tijd geleverd en je kunt in termijnen betalen ,als er iets kapot gaat zeer goede servers.

Visser 19-12-2023

Via de good old telefoon ben ik uitstekend geholpen door een Expert-medewerker.

Middel 19-12-2023

Vlot en goed geregeld. Keurig op de hoogte gehouden van de bestelling.
Personeel altijd vriendelijk en denken goed mee.

m*******@g******** 19-12-2023

Ga bij een eventuele aankoop naar expert.

Zeer goede uitleg van professioneel personeel.

Ervaar het zelf!!

De Waal 19-12-2023

betrouwbaar, nette en vriendelijke personeelsleden en uiterst behulpzaam in het geven van adviezen en eventuele alternatieven.

Ruud 19-12-2023

Vriendelijk en deskundig advies, prima assortiment. Een artikel dat niet voorradig was werd direct geregeld via een filiaal in de buurt.

Wisselink 19-12-2023

Blij met de nieuwe AEG wasmachine,de vorige AEG heeft het maar liefst 17 jaar volgehouden (!)goed advies op maat in de winkel en prima service.

c***********@p******** 19-12-2023

Er wordt goed tijd voor je genomen, maar de prijzen liggen wel een stuk hoger dan in andere winkels.

e*********@g******** 19-12-2023

Bestelling kwam 5 dagen te laat zonder enige berichtgeving en op mails wordt niet gereageerd. Laatste online bestelling bij expert

c***********@g******** 19-12-2023

Expert zet zich volledig in voor de klant. Wij hadden een droger besteld waar we 1,5 maand op moesten wachten in eerste instantie. Na een telefoontje vd medewerker kwam die dezelfde week! Helemaal top!

Westerhuis 18-12-2023

De Expert winkel in St.Anne is een zeer ruime winkel met vriendelijk en professioneel personeel.

Wij hadden een nieuwe wasmachine nodig en werden van goede informatie voorzien.

De verkoper had ook alle tijd voor ons om onze vragen te beantwoorden. Zo gingen wij met een

tevreden gevoel en een wasmachine de winkel uit.

Een echte aanrader.

p**********@o********** 18-12-2023

Ze zouden een woensdag komen ,niet geweest maar ik had wel vrij moeten nemen.toen kwamen ze een vrijdag.