Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4441 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

b***********@h****** 24-12-2023

Eerst kijken of er een bijgeleverde aktie van toepassing is, zoals stofzuigerzakken bij de aankoop van het apparaat.

Engels 23-12-2023

Warmtepompdroger aangeschaft na 1 week goed volgens afspraak afgeleverd en geïnstalleerd. Oude droger meegenomen. Alleen geen uitleg ze (monteurs) waren niet spraakzaam. De droger werkt op zich wel, maar de was werd niet droog. Na een paar keer te hebben gebruikt en de was maar niet droogt de winkel gebeld en na 2 dagen was er een monteur geweest die het opgelost heeft. Die was trouwens wel wat spraakzamer. Tot nu toe geen klachten.

y*********@h********** 22-12-2023

Ik ben zeer tevreden over mijn aankoop en de levering. Ik vindt het er fijn dat wij achter af kunnen betalen met Klarna. Fijne winkel en webshop.

g*******@h****** 22-12-2023

Er staat dat het product op voorraad is.

Na de bestelling geplaatst en betaald te hebben, krijg ik een mail dat het druk is en dat het langer kan duren.

Bij navraag blijkt dat het product niet direct leverbaar is door fabrikant, dus niks op voorraad. Het heeft 2 weken geduurd voor we het product ergens in een lager konden gaan halen.

s**************@h****** 22-12-2023

klein kinkje in de kabel. Op een keine onvolkomenheid bij de aflevering wordt niet zo vlot gereageerd. de aanschaf werd niet vermeld dat levering en plaatsing vergoed moeten worden.

Belgraver 22-12-2023

Deskundig advies om tot juiste keuze te komen. Zeer vriendelijk personeel.Goede adviezen,

stofzuiger 22-12-2023

Het gekochte product was goed te vinden op de website en de bestelling was vlot verwerkt.
Al meteen kreeg ik de bevestiging van de bestelling en een dag later het bericht dat het product zou worden opgestuurd.

Kamphuis 22-12-2023

tevreden met aankoop en hopen er nog jaren gebruik van te kunnen maken. blij mee.

Dijk 22-12-2023

Goed geholpen door de verkoper,en volgens afspraak geleverd en deskundig geplaatst.

f***********@h******** 22-12-2023

Expert heeft ons geleverd wat we besteld hebben. Helaas bleek bij levering de koel/vriescombinatie te breed voor de ruimte die wij hadden. Op de site van expert (en ook van Liebherr) wordt alleen de breedte maat (buitenmaat van de combinatie) gegeven maar niet de ruimte die daarnaast ook nog nodig is om de deur open te kunnen doen. Hierdoor hebben we voor niets (extra kosten 29,95) vooraf de deur om laten zetten waardoor de deur niet meer open kon.

w************@h********** 22-12-2023

Prettig en deskundig geholpen, luisterde goed naar wat onze wensen waren. Ook de bezorging was perfekt.

a************@g******** 22-12-2023

Zeer goede ervaring,gevraagd of mijn bestelling hopelijk eerder kon komen

En ze hebben hun best gedaan en het kwam eerder

Wendy 22-12-2023

Wij werden ontzettend aardig geholpen. Personeel heeft verstand van zaken en zijn buitengewoon grappig! Bij het ophalen van onze oven werd deze zelfs door de medewerker in de auto gezet. TOP service die je vandaag de dag niet overal meer ziet.

d*********@h********** 22-12-2023

service en contact met expert rond uit slecht koop liever voor de zelfde prijs volgende keer bij bol.com

j**********@o******** 22-12-2023

Onze Liebherr koel-vriescombinatie was al na 4 maanden defect. Liebherr monteur kon niet eerder komen dan 2 dagen voor Kerst. Expert dacht met ons mee, bood een leen-koelkast aan maar besloot toch de koel-vriescombinatie om te ruilen voor een nieuwe. Hulde voor Expert Woerden. Moet er misschien wel bij vermelden dat wij al 40 jaar klant zijn bij deze Expert.

m*********@g******** 22-12-2023

Wij hebben al jaren lang goede ervaring met Expert en ook dit keer is die weer uitstekend.

Harry Vos 22-12-2023

Leuke winkel.goed personeel deskundig en aan de telefoon goed uitleg over het product en ook bij aankoop

v************@z******* 21-12-2023

Mijn volgende apparaat komt zeker van expert zeer goede vaklui met installeren van mijn tv

HdG 21-12-2023

Nadat onze oude Miele wasmachine het na 15 jaar heeft begeven, hebben we een Miele wasmachine WED035WPS aangeschaft bij Expert Stadshagen. We hebben een prima uitleg gekregen m.b.t. de verschillende Miele wasmachines door een vriendelijke, ter zake kundige en communicatief vaardige verkoper. De levering 4 dagen later verliep ook uitstekend. Prima uitleg van de monteur, die 15 minuten voor de plaatsing belde en aankondigde dat hij eraan kwam.
Helaas kwam ik er achter dat ik mij € 179,95 tekort had gedaan. Op de site van Miele had ik de wasmachine voor de zelfde prijs kunnen kopen met een gratis Carebox ter waarde van €100,00 + een voucher van €50,00 te besteden aan een Carebox. Tevens was de plaatsing dan gratis geweest . Nu kostte het mij €29,95.

s********@k********* 21-12-2023

Bij de eerste levering een verkeerd product [inductiekookplaat] gelevert, en de monteur was niet blij dat de oude glasplaat er nog op zat, overigens zelf de kook plaat naar boven en beneden gebracht.

Na een nieuwe afspraak gemaakt te hebben, heb ik zelf de glasplaat verwijderd en alles goed schoon gemaakt, kwamen er twee monteurs, ze hebben een stekker aan de plaat gemaakt en kwamen er vervolgens achter dat het gat in het aanrechtblad [composiet] net te klein was en een collega moest komen omdat die in het bezit van een zaag was.

De volgende dag werd ik gebeld voor een afspraak maar dat er wel kosten aan verbonden waren en toen ik vroeg hoeveel werd er doodleuk 125 euro gezegd en aangezien ik ook al 90 euro voor de service van het plaatsen en 14,50 voor de kabel moest betalen

heb ik daar geen gebruik van gemaakt en het gat zelf iets groter gemaakt waar ik nauwelijks een half uur werk aan had en heb het blad zelf geplaatst.

Al met al heeft het vastmaken van het snoer me dus 90 euro gekost en de rest heb ik zelf mogen doen.

Aardige mensen maar de kosten zijn echt teveel.

Spoelder 21-12-2023

Ik had een koelkast besteld (Indesit) ben héél tevreden, behulpzame en zeer vriendelijke bezorgers. zelfs de deur is omgezet dat was service!

j******@x******** 21-12-2023

Deskundig advies van meedenkende verkoper met inzicht in aankoophistorie bij Expert.

j**********@l****** 21-12-2023

Zeer vriendelijke verkoper. Nam uitgebreid de tijd voor ons. Goede uitleg van het product. Kortom, een hele fijne winkel.

Van de Voort 21-12-2023

Het is ons goed bevallen om onze inkopen door jullie te laten verzorgen. Dank voor de goede zorgen.

Van Egmond 21-12-2023

Jammer dat als product koopt en wil installeren dat je bij moet betalen. Wij vinden Service erg belangrijk en daar hoort geen prijskaartje aan