Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4421 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Wijnalda 25-12-2023

Een fijne winkel met vriendelijke mensen. Goede afspraken en die worden nagekomen. En een erg fijne service.

a*************@z******* 25-12-2023

Fijne service. Bezorgen op een tijdstip dat mij goed uitkomt (vanwege werk beperkt thuis) en meedenken over een passend bezorgmoment.

Rhodos 25-12-2023

Zeer goede service en vakbekwaamheid

Goede prijs kwaliteit

Een aanrader

Van Den Dungen 25-12-2023

Uitstekend geadviseerd door Mitchel WC De Loper Vlaardingen. Bij aankoop LG TV. Prettig en vlotte verkoopargumenten (niet opdringerig) zodoende een prima aankoop gedaan. Snelle levering en zeer vakkundige installatie door monteur Ronald. Wij zeer tevreden.

a*******@h********** 25-12-2023

We zijn 3 keer terug gegaan ,na de eerste keer goed over na gedacht. Daarna besteld 3 keer opgehaald .

Unnik 25-12-2023

Expert Nijverdal is een prachtige zaak met kwaliteitsproducten en met zeer vriendelijk en vakkundig personeel!

w*****************@g******** 25-12-2023

Wat een toppers weer van Expert. Wasmachine besteld en laten installeren. De 2 mannen waren erg sociaal en meedenkend. Wasmachine perfect aangesloten en advies gegeven. Top service. En deze stopt niet bij het afleveren. Ook daarna nog

j*************@h********** 25-12-2023

Deskundige hulp en advies. Prima oplossing bij installatie als nis net te krap blijkt

Van Mechelen 25-12-2023

Snelle en goede afhandeling van de aankoop van een relatief een- voudig product.

m********@l****** 25-12-2023

Na digitaal besteld te hebben waarbij bezorgdatum woensdag was werd ik gebeld dat het een dag eerder geleverd kon worden. Communicatie is de sleutel. Heel erg prettig.

r****************@g******** 25-12-2023

Koop beter in..zeker bij aanbiedingen zodat klanten niet voor niets langskomen.

Oosterwijk 25-12-2023

Prima service in een mooie winkel met deskundig en vriendelijk personeel. Wat wil je nog meer?

c********@h********** 25-12-2023

Vergeleken met andere winkels krijg je de volgende dag al geleverd. Dat is bij Expert dus niet het geval.

j********@g******** 25-12-2023

Prima aankoop met de service die je online of bij andere winkels in Zwolle niet krijgt, top gewoon.

Ter Beek 25-12-2023

Service is altijd een belangrijk en groot goed voor iedere klant. Uiteindelijk is dat perfect nagekomen. Koop in je eigen stad ook voor de beste service. Dank nog voor de geboden nazorg 🤗

m*****@c******** 25-12-2023

Slechte uitleg van produkt had veel beter gekund ben ik niet van expert gewend

Wiersma, 25-12-2023

Keurig geholpen. Gevraagd of ze wat konden doen aan de prijs. Dit was voormij de reden om hier te kopen na de juiiste prijs gekregen te hebben.

Mensing 25-12-2023

Goed geholpen wat we wilden hebben was niet in de winkel maar is voor ons besteld super

Van der Bijl 25-12-2023

Ga naar expert i.p.v. allles online te kopen je betaalt iets meer maar service is altijd goed

Van Laaren 25-12-2023

Ik probeer mijzelf zo goed mogelijk in te lezen in het te kopen product

In dit geval was het een vervanging.Did onzin verhalen zou ik direct herkennen

r***********@h********** 25-12-2023

Altijd goed bij expert maar nalatig met meenemen van oude apparaat. 2x moeten bellen en uiteindelijk grof vuil moeten regelen

i***@c***************** 25-12-2023

Het pakket was niet verder verpakt dan de doos waar de koffiemachine in zat waardoor (rond de feestdagen) de gene voor wie het cadeau was kon zien wat er in de doos zat. :( weg verrassing..

s*******@m****** 25-12-2023

Het bezorgen was minder we waren net boodschappen doen toen we thuis kwamen stond het voor de deur in de stromende regen terwijl buren thuis waren.

j*******@h******** 24-12-2023

Het uitleggen van een af te sluiten verzekering was mij niet duidelijk, dat bleek pas bij aflevering. Ik ga er maar vanuit dat ik het begrepen had. In de winkel werd mij verteld dat het product drie jaar was verzekerd en er nog 2 jaar bovenop kwam. Wat er niet bij werd verteld dat jezelf de kosten hiervoor moest betalen! Dat kan dus beter.

t**********@l****** 24-12-2023

Mijn ervaring met de medewerkers is goed en ik hoop dat ze me nog een keer willen helpen.