Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4409 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

r********@y******** 25-12-2023

Prima winkel! Veel beter dan bedtellen via Coolbleu of Mediamarkt. Hier geven ze je nog het ‘ouderwetse klantgevoel’

Sylvia Boom 25-12-2023

De medewerker van Expert Horst heeft ons goed geholpen en wist ook onze vragen omtrent de verschillen tussen 2 tv’s van hetzelfde merk uit te leggen. Goed geslaagd!

Hans 25-12-2023

Zeer kundige verkoper die jou heel goed helpt met het maken van de juiste keuze zonder eigenbelang.

Broeren 25-12-2023

Wordt super goed geholpen en eventueel welke keuze het beste voor de klant is

j*********@p******** 25-12-2023

Bij Expert in Cuijk misschien even wachten tot je aan de beurt bent, maar dan ook alle aandacht en medewerking. Fijne winkelervaring.

a***************@z******* 25-12-2023

je word goed geholpen en heel vriendelijk. ze hebben verstand van de artikelen en je krijgt goed advies

c************@m***** 25-12-2023

Zeer klantgericht, heel goede zaak en het bezorgen heel vriendelijk en leuke bezorgers

p*******@h********** 25-12-2023

Fijne winkel, deskundige medewerkers die weten waar ze het over hebben. Goed advies gekregen en naar tevredenheid geholpen.

Schardijn 25-12-2023

Zeer tevreden, dichtbij en een ruime keuze. Prettig en enthousiast personeel. Goede service

Van Velzen 25-12-2023

Kocht een apparaat als nieuw krijg de onderdelen die er los bij zaten in een albert heijn diepvrieszakje mee. Er was al een koppeling met gastape aangesloten dus ik kreeg een gebruikte gasplaat mee. Montageband miste compleet

l**************@g******** 25-12-2023

Ik heb geen mail gekregen op welk tijdstip de bezorger zou komen. Wel de datum van bezorging was bekend. Het product kosten 200 euro. Ik had fijn gevonden meer details te krijgen over de bezorging van mijn bestelling. Zonder mijn weten was het afgeleverd bij de buren. Hiervan heb ik ook geen bericht gehad. Mijn buurvrouw heeft het gelukkig nettjes aan mij afgegeven. Als ze dit niet had gedaan. Had ik nooit te weten gekomen dat het pakket bij mijn buurvrouw lag.

Iemand had dus zo mijn pakketje kunnen stelen.

Voor de rest gewoon een prima webshop. Het was waarschijnlijk de fout van de bezorgdienst. Toch zou het fijn zijn geweest als er wat meer details bekend worden gemaakt over het bezorgen van het product

Van der Heide 25-12-2023

De zoveelste aankoop bij Expert Surhuisterveen. Zoals altijd met raad en daad bijgestaan door het personeel met maken van de keuze van tv.

De bezorging en installatie van de tv , top! Erg blij met mijn aankoop.

De Lange 25-12-2023

Mag dan misschien wat duurder zijn dan al die grote elektronica (internet) aanbieders, maar wij gaan voor de service en persoonlijke aandacht.

Langerak 25-12-2023

Wat ze bij Expert in Bodegraven te bieden hebben en met ons afspreken, daar worden we heel goed bij geholpen! Top winkel en top service.

Schuurmans 25-12-2023

Super snelle levering en super goede uitleg over de producten keuze de verschillen ervan.

Wezelman 25-12-2023

Wij halen sinds een jaar of drie alles bij Excpert omdat ze precies invullen. Wat we willen alles voor de klant

j**********@g******** 25-12-2023

In de winkel Beilen is het fijn om te winkelen doe ik dan ook al jaren(12). Goede voorlichting en fijne mensen! Het is alleen de laatste keer (nieuwe)niet helemaal goed gegaan, jammer.

Berger 25-12-2023

Na een telefonisch contact heb ik direct een bestelling geplaatst waarbij mij werd verteld dat de levering wel enige tijd zou kunnen duren.

Dit was in mijn geval geen probleem en ik zou terug gebeld worden dit heeft even geduurd maar werd wel gebeld en kreeg te horen dat het nog niet bekend was wanneer er geleverd zou worden.

Twee dagen later al een belletje dat mijn apparaat in de winkel was aangekomen direct zelf opgehaald en dat was een geweldige service die er werd geleverd.

wat een fijn personeel staat er in die winkel alle lof.

Alexander

e************@o********** 25-12-2023

Goede service. Mijn product was in eerste instantie niet direct op voorraad. Dit is netjes opgelost. Uiteindelijk mijn product ruim op tijd en op afspraak ontvangen. Ik ben heel tevreden.

d********************@g******** 25-12-2023

Prima service, zowel bij een informatief bezoek als bij de definitieve aanschaf en de aflevering.

Pasker 25-12-2023

Expert is een fijne winkel. Je wordt er goed en deskundig geholpen. Bezorging is gratis. En de bezorger was ook erg aardig. Hij heeft de meeste spullen gelijk op de plek gezet en aangesloten. We kregen van hem nog extra tips over de wasmachine en de koelkast.

Koers 25-12-2023

Expert Twello een fijne.winkel met persoonlijke benadering en zeer goede uitleg. Ben blij dat we hier zijn gaan kopen.

Heskes 25-12-2023

We hebben een apparaat achter gelaten voor reparatie. We zouden hierover gebeld worden . Is niet gebeurd. Daarna zelf weer gebeld. Kregen dezelfde boodschap. U wordt gebeld. Weer niet gebeurd. Service onder niveau Expert. Gr. Jos

b*********@g******** 25-12-2023

Expert is een keurige nette zaak , met deskundig en heel vriendelijk personeel. Ik zal mijn volgende aankopen er zeker doen.

Van Dalen 25-12-2023

Heldere afspraken, men biedt alternatieven, weet wat de voor en nadelen van deze alternatieven zijn zodat je als klant een afweging kan maken tussen prijs en prestatie. Men is proactief m.b.t. het inlichten van de te leveren apparatuur en komt zelf in de lucht als er een afspraak kan worden ingepland. En tot slot: men houdt zich aan de afspraken, ook dat is helaas niet meer vanzelfsprekend tegenwoordig maar bij Expert Nijkerk dus we..