Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4421 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

De Jong 28-12-2023

zeer goede service in de winkel en zeer goede service van de monteur ondanks dat hij behoorlijk ziek was is hij toch gekomen en heeft het apparaat geplaatst en aangesloten, respect.

r********@g******** 28-12-2023

Een hele fijne sterke mixer, goed in de hand liggend en gemakkelijk te bedienen.

Hij werkt ook perfect bij dikker deeg.

Van Veluwen 28-12-2023

Goede service & fijne mensen. Alles waar een stekker aan zit, kopen wij altijd bij Expert Lochem.

w**********@r************ 28-12-2023

Heel tevreden over de behandeling in de winkel en ook de bezorging en installatie van de vaatwasmachine was helemaal top.

Complimenten daarvoor.

m*************@1******** 28-12-2023

In de winkel zelf is het fijn om rustig dingen uit te zoeken met extra advies ipv op internet

Alfons 27-12-2023

Ik vind Expert een fijne winkel.

De service is echt uitstekend.

Er wordt ook meegedacht en goed advies gegeven.

Daarom kom ik graag in de winkel.

Online bestellen kan natuurlijk ook heel goed, die service is ook uitstekend.

Ik ga alleen graag naar de winkel om zelf alles te bekijken en vast te houden.

Van Der Vorst 27-12-2023

Ik kon een (achteraf foutief besteld) product zonder enig probleem terugbrengen.

Hulde voor het begrip van de situatie die dit veroorzaakte.

Van der Heide 27-12-2023

Na 3 weken en 9 keer wassen kon ik geen programma meer kiezen en de wasmachine niet meer gebruiken.Monteur geweest machine geüpdatet,3 keer gewassen.Nu weer zelfde probleem

dus morgen maar weer bellen.

Maas 27-12-2023

Wij zijn zeer goed geholpen het advies was precies wat we nodig hadden om onze twijfel weg te nemen

h*******@g******** 27-12-2023

De levering duurde langer dan aangegeven/verwacht. Zal waarschijnlijk zijn gekomen deer de kerstdrukte.

a***********@g******** 27-12-2023

ervaring bij expert was netjes, helaas is het product wel beschadigd en ik weet nog niet hoe expert dit gaat oplossen

a************@g******** 27-12-2023

Pas geleden gemaild over een storing bij mijn tv. Ik werd binnen een klein uurtje al

gebeld.

Dat vond ik wel heel fijn.

Landzaat 27-12-2023

Ik heb het product te kort voor een goede mening. We zijn uitermate tevreden over de persoonlijke service. Dat is de reden dat we weer bij de Expert gekocht hebben.

h**@l****** 27-12-2023

Het is gewoon fijn om iets in een plaatselijke winkel te kopen in plaats van in webshops of Media Markt achtige grote winkels ver van huis

h********@u********* 27-12-2023

Fantastisch geholpen, zowel on-line als persoonlijk.. goede prijs en mooie kwaliteit,, helemaal top

s******@z******* 27-12-2023

Maak je wensen duidelijk kenbaar. Het beoogde gebruik, prijs en kwaliteitsverhouding. Beter iets meer betaald en tevredenheid, dat goedkoper en latere teleurstelling.

Van Veelen 27-12-2023

Expert is een prettige winkel.

Wordt er goed geholpen en krijg prima advies.

Willems 27-12-2023

Bij expert uithuizen zijn de mensen klantvriendelijk en denken goed mee naar de wensen van de klant

Lebbink 27-12-2023

De afwas kan weer in de vaatwasmachine, gelukkig.

Ik ben er zó blij mee!

Boersma 27-12-2023

De monteur heeft mijn wasmachine gratis aangesloten zonder dat hij dit moest doelgroep klasse

Peters 27-12-2023

Goede informatie in de winkel, ruime keuze in apparatuur. Vriendelijk personeel. Ook vriendelijke bezorgers. Netjes geïnstalleerd en duidelijke uitleg van de apparaten.

j*************@g******** 27-12-2023

Ik vind dat de service goed is verlopen en correct uit gevoerd. Ga zo door. Gr Jan

g**************@h********** 27-12-2023

Prima service. Binnen de garantietermijn werd een defecte magnetron vervangen door een nieuwe.

Smedinga 27-12-2023

We zijn goed geadviseerd in de winkel over een droger. Deze werd snel geleverd op afspraak en aangesloten. Dit en eerdere ervaringen maakt dat we graag terugkomen.

r***@f************* 27-12-2023

bij de online bestelling kon ik de door U aangegeven bezorgdatum niet wijzigen. Ik wist dat ik op die datum niet thuis zou zijn. Toen las ik op uw site dat er altijd telefonisch contact zou worden opgenomen met betrekking tot de bezorging. Dus product besteld.

Kreeg vervolgens een mail met de bevestiging en uit de mail bleek dat er geen contact met mij zou worden opgenomen. Als ik iets wilde wijzigen dan moest ik contact opnemen met Expert Leersum.

Gelijk een mail gestuurd naar Leersum met de vermelding dat we op de bezorgdatum niet thuis zijn en wanneer het wel kan.

U raadt het al het product werd gewoon bezorgd op de datum dat we niet thuis waren.

Moest weer een nieuwe afspraak maken voor de bezorging. Dat ging gelukkig wel goed.

Al met al kreeg ik het product later dan gewenst en het veroorzaakte ergernis.

Het levert jullie ook allemaal extra werk en kosten op.

Waarom kun je niet gelijk bij de bestelling een andere bezorgdatum opgeven, zoals bij vele online winkels.