Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4409 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Buurman Barry 27-12-2023

Fijne winkel om te komen, hier heb je in tegenstelling tot de grote ketens wel degelijk advies en een Twentse nuchterheid

Arbouw 27-12-2023

Ik had een nieuw koffiezet machine, eenvoudig type zonder vreemde snufjes, nodig en mij werd een product getoond, dat daar aan voldoet.

Majoor 27-12-2023

Ik kon mijn bestelling de volgende dag al in de winkel ophalen. Personeel in de winkel was vriendelijk en behulpzaam.

Muller Zorg En Dienstverlening 27-12-2023

goed advies, afgestemd op mijn vraag en behoefte. afspraken worden nagekomen. de bezorgers waren vriendelijk en de service was prima, alles goed aangesloten, netjes gewerkt

Hendriks 27-12-2023

je word er zeer goed en vriendelijk geholpen, en je krijgt een goed advies, ik ga daarom ook graag daar naar toe, zeer aan te raden om daar naar toe te gaan

n****************@g******** 26-12-2023

De levering was niet te volgen en niet op de afgesproken dag. Geen track and trace of bezorg code.

b********@h********** 26-12-2023

Kan Expert Diepenveen met de bezorg- en installatieservice iedereen aanbevelen. Bij mij hebben ze een droogtrommel geïnstalleerd en de oude meegenomen en bij mijn zoon een was/droger combi.

p**@v************ 26-12-2023

Mijn ervaring is met expert heemskerk. Vriendelijk advies maar vooral eerlijk. Wat mogelijk tegen het commerciële gevoel in gaat.

Eerlijk advies boven minder kwaliteit verkopen.

W

Dat weerspiegeld zich op het gevoel als je heb als je de winkel uitloopt.

En dat is soms met niets maar met het gevoel dat je behoed bent voor een miskoop dan wel een koop die niet bij je verwachting past.

Meijer 26-12-2023

Mooie en prettige winkel in Hardenberg.

Het personeel is vriendelijk en helpt goed, heeft er verstand van !!

c*******@z************ 26-12-2023

Prettig contact en product door medewerker van Expert Dirksland heel snel thuis bezorgt.

a*********@m***** 26-12-2023

Aflevering en installatie van onze vaarwasser ( inbouw) , keurig netjes gedaan.

t****************@g******** 26-12-2023

Het pakket trof ik 's avonds bij thuiskomst voor de deur aan. Zeer slecht vind ik dat. Schandalig zelfs.

Zweers 26-12-2023

Zeer fijne winkel met mensen die oog voor de klant hebben en weten waar ze het over hebben

Welbevinden 26-12-2023

gewoon naar toegaan..goed advies goede service en behoud van lokale ondernemer

De Ruiter 26-12-2023

Overzichtelijk assortiment. Kennis over hele assortiment en juiste afstemming over de aanschaf.

Van Putten 26-12-2023

Als je iets wil en deskundig advies dan zal ik er zeker binnen lopen, en daar dan ook het product kopen . Niet via internet of de wel bekende MM . Ze staan er voor je en als er wat is lossen ze het op . Echt een fijne winkel om te kopen .

Houtstra 26-12-2023

Persoonlijk klantcontact bij aankoop is het allerbelangrijkste voor service op een later moment

Onkruijt 26-12-2023

zij praten mij zo goed zodat iedereen er in stapt om het product dat de consument wil kopen het hen lukt

p*******@h****** 26-12-2023

Koop al vele jaren bij expert met altijd prima service,omdat onze bestelling deze keer niet op voorraad was in Roosendaal bestelde we hem online. Later hoorde we dat de bestelling uit Friesland moest komen op zich niets mis en de verdere informatie ging via e-mail. Op de dag van levering kregen we een e-mail dat de bezorger er over een uur zou zijn mooi niet dus en kregen wel een e-mail dat hij aan de deur was geweest en dat wij niet thuis waren.Later hebben we de bestelling zelf op moeten halen bij een pick up adres. Wij bestellen nooit meer online bij Expert en alleen maar in de winkel als het op voorraad is!

k**********@h********** 26-12-2023

Prima winkel met prima personeel, voor een volgende aankoop ga ik zeker weer naar expert

w*************@k********* 26-12-2023

Netjes en vriendelijk geholpen, volgens afspraak netjes geleverd en wasmachine geïnstalleerd

Engelberts 26-12-2023

Ik koop bij expert omdat zij het verschil maken in persoonlijke aandacht en service.

g**********@o********** 26-12-2023

Zeer goed ervaren bij aanschaf philips 8500 serie. Reageren snel op mail (locatie deurne)

h********@l****** 26-12-2023

Alles prima verlopen

Echter levering eerder dan afspraak

Gevolg niemand thuis en voor de deur gezet

Als gevolg dat het kado “gezien” was

j*************@h********** 25-12-2023

Voor vakkundig deskundig advies van een servicemedewerker moet u bij Expert zijn.