Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4645 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

m*****************@g******** 29-12-2023

Expert levert altijd tijdig, installeert uitstekend en biedt scherpe prijzen voor goede producten

c***********@z******* 29-12-2023

De bestelling en de levering zijn keurig volgens opgave afgehandeld. Ik kan dit iedereen aanbevelen.

x************@y******** 29-12-2023

Niet te veel keus, maar voldoende om een goede afweging te maken op basis van uitstekend advies!

Bunskoek 29-12-2023

Goede winkel in Hardenberg. Medewerkers helpen goed.

Service bij bezorging in in werking stellen was goed.

a*************@g******** 29-12-2023

Top winkel in Dongen. Medewerkers hebben verstand van zaken en zijn zeer vriendelijk. Service staat hoog in dit filiaal.

d**********@g******** 29-12-2023

Levering volgens afspraak en gewoon netjes op de plek gezet ipv voor de deur ,toppie

P/a Hoen Vastgoedbeheer Bv 29-12-2023

Goede winkel! Ik zou hem zeker aanbevelen bij anderen. C. Moes / Hoen Vastgoed

p***********@k********* 29-12-2023

De inductieplaat was voorlopig niet te leveren,maar dat werd niet doorgegeven,daarom is de bestelling geannuleerd!

m***********@g******** 29-12-2023

Gemakkelijk bedienbaar.

Geen poespas, eenvoudig apparaat, werkt zoals het moet.

e************@g******** 29-12-2023

Expert heeft er een handje van om te schrijven dat producten op voorraad zijn maar in werkelijkheid niet. Dat is ons nu al 3x overkomen. De manager/eigenaar van“Onze” expert is niet echt klantgericht/vridndelijk, terwijl de rest van het personeel dit wel is. Maar ik heb steeds de mazzel dat ik de manager tref. Ik kom terug bij expert omdat ik soms goederen echt op tijd wil hebben en niet het risico wil lopen dat het te laat komt.

t**************@h********** 29-12-2023

Heb de bestelling via internet gemaakt, maar het product werd dezelfde dag nog gebracht door een medewerker van Expert!

c********@h********** 29-12-2023

Expert heeft een zeer overzichtelijke site, aantrekkelijke prijs/kwaliteit aanbod. Prettige en persoonlijke service. Oplossingsgerichte benadering en zijn alle medewerkers super vriendelijk en behulpzaam.

s*************@h********** 29-12-2023

Ik heb geen negatieve ervaring met dit bedrijf alles ging heel vlot en de communicatie was heel fijn zoals het hoort.

Stolman 29-12-2023

Ruim assortiment, deskundig personeel. Ook al is het druk alle aandacht is voor de koper. Deskundige aflevermonteurs. Top zaak, hier naar toe gaan als bestellen via internet geen keus is.

Boersma 29-12-2023

Super nette winkel, en super en eerlijk geholpen. Duidelijk advies over de juiste wasmachine. En natuurlijk niet vergeten keurig door de bezorger op zijn plek gezet en aangesloten.

Wij komen graag bij deze vestiging

w***********@g******** 29-12-2023

Levering Eufy deurbel via Expert uiteindelijk 3 dagen na geplande datum Prima product

a***************@o********** 29-12-2023

Ik vind zlf de kosten van brengn en tv instaleren wel aan de prijs.

Omdat de tv ook al genoeng kost.

Misschien dat jullie daar wat mee kunnen.

Uileman 29-12-2023

Eerst in de winkel prima geïnformeerd over voor mij nieuwe producten. Vervolgens nagedacht en via internet besteld. Ging allemaal heel soepel. Vervolgens werd door iemand van de winkel telefonisch contact met mij opgenomen. Daarbij bleek, dat ik bij de bestelling had aangegeven dat ik installatie wilde, wat niet doorgekomen was in de winkel. Alsnog opgelost en binnen een paar dagen is de geluidsinstallatie geïnstalleerd. Vervolgens blek mijn oude dvd-speler niet meer goed te werken. Nog even uitzoeken hoe ik de nieuwe speler kan aansluiten op Sonos beam en tv. Zal ook wel weer lukken met Expert.

Lenes 29-12-2023

Goed geholpen meedenkend snelle levering nettjes bezord alles keurig op zijn plaats.

f********@h******** 29-12-2023

Bestellen via de website, als het buiten hondeweer is en dan toch de plaatselijke leverancier die contact opneemt. En je goed informeert. Toch persoonlijk contact!

n************@g******** 29-12-2023

Bezorging op de afgesproken dag. De winkel heeft contact hierover opgenomen.

a*****@k********* 29-12-2023

Na bestelling kreeg ik na een paar dagen een sms, en kon de bestelde artikel snel ophalen in de winkel. De service was perfect, zonder problemen

k************@h********** 29-12-2023

Fijne winkel , bijna alles in huis van expert , van wasmachine , ijskast , droger , tv enz.

Dik tevreden

l*******@h********** 29-12-2023

Als je service en een goed advies wilt moet je bij Expert kopen. Vriendelijk en kundig personeel.

m*@b*********** 29-12-2023

Ik had helaas slechte ervaringen met Expert. Bestelling geplaatst op website, doorgestuurd naar Expert Oss. Leveringsdatum verstreken - geen levering. Nadat ik via WhatsUp contact had opgenomen, kreeg ik te horen dat ik met Oss moest praten. In Oss maakt het ze niet zoveel uit. Liegde dat ze de bestelling al hadden verzonden, loog vervolgens dat PostNL het pakket kwijt was en weigerde vervolgens de bestelling te annuleren en het geld terug te betalen. Uiteindelijk - nadat ze de wet hadden laten vallen die ze moesten volgen - werd de bestelling geannuleerd en werd het geld terugbetaald. Nooit meer zaken doen met Expert!