Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4462 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

m***************@g******** 21-12-2023

Onze ervaring met Expert is prima. Goed advies bij aankoop. Levering conform afspraak. Duidelijke uitleg over bediening aangekochte wasmachine AEG. Zeer tevreden dus.

Stokkink 21-12-2023

Wij worden altijd goed en deskundig geholpen in de winkel en we krijgen een eerlijk advies.

r****************@h****** 21-12-2023

De actie was helaas voorbij toen ik bij de winkel was, buiten stond het grote reclamebord nog met de actie waar ik voor kwam, maar ging helaas niet meer, moesten ze nog veranderen zijden ze. Vind het jammer dat het zo ging.

Lambers 21-12-2023

Advies in winkel prima; installatie thuis niet erg professioneel. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Tom 21-12-2023

Expert is natuurlijk een gevestigde naam die al zo lang bestaat als ik leef, maar, dat is geen garantie voor kwaliteit tegenwoordig. Ik was daarom aangenaam verrast door de snelheid, bereikbaarheid, en updates van dit bedrijf. Ook de installatie van het product dat ik gekocht had (vaatwasser) werd keurig en netjes geïnstalleerd door twee zeer bekwame installateurs.
Overal een super fijne ervaring en geen verkoop van onzin! Daar kunnen de mediamarkten in onze wereld nog wat van leren.

Boersma, D 21-12-2023

Mooie overzichtelijke winkel. Goede service en uitleg over het te kopen product. Heldere afspraken. Snelle en correcte bezorging en aansluiting aan huis.

Van Braak 21-12-2023

Er moet mij alleen van het hart dat Expert geen betaalpassen van de Triosbank accepteerd, dat is heel erg lastig bij het aankopen van een groot artikel.

n*******@g******** 21-12-2023

Dichtbij, goede service en echt contact met mensen die je altijd te woord staan zowel aan de telefoon als in de winkel. Kunnen de ‘grote’ winkelketens een voorbeeld aan nemen!

g*****************@k********* 21-12-2023

Goed en zeer snel thuis geleverd binnen 24 uur Doornebal Nijverdal is een super winkel en een super service

Boesten 21-12-2023

Telefonisch een bestelling gedaan met het verzoek de bestelling klaar te leggen omdat ik niet veel tijd had.

En inderdaad alles lag klaar.

Dus pinnen en wegwezen.

Precies zoals beloofd!

Van Aggelen 21-12-2023

Verkopers zijn vriendelijk, deskundig, denken met je mee, zijn praktisch ingesteld.

Boschman 21-12-2023

Zeer vriendelijk, hulpvaardige en kundige medewerkers. Goed advies tegen prima prijs en kwalitatief goed product

w*********@h********** 21-12-2023

Had wat vragen over een warmtepompdroger snelle reactie vanuit de winkel met achteraf ook de juiste info. Communiceren fijn over een eventuele eerdere afleverdatum en tijd. Hulpvaardig bij het plaatsen. Kortom; helemaal prima allemaal

h*******@h********** 21-12-2023

Voor goede adviezen op gebied van TV, video en audio is dit een uitstekend adres.

j**************@i********* 21-12-2023

Ben erg te vrede heb het product net een dag . Maar mijn vorige koelvriescombinatie had ik 19 jaar . Vandaar dat ik weer een koelvriescombinatie van Liepherr heb gekocht .

Zuidema 21-12-2023

Bij Expert Zeewolde stopt de relatie niet 'na de verkoop'. Ook bij problemen / storingen helpt Expert Zeewolde in woord en daad.

Stefanie Schipper 20-12-2023

Lastig dat ze trlegonisch niet goed bereikbaar waren.Verder wel snel geholpen.

Commandeur 20-12-2023

Zonder meer, altijd goed! Nog nooit een probleem gehad! Kan niet beter en prettiger! En is er wel iets, uitstekend geholpen!

Rietveld 20-12-2023

Expert, de winkel met grote keuze, vriendelijk personeel en hele goede bezorging met verzorging.

Kloosterman 20-12-2023

Ik beveel iedereen Expert Surhuisterveen aan . Je wordt altijd goed geholpen door deskundige vaklui. De service is prima en reparaties worden altijd snel ingepland.

Van Vugt 20-12-2023

Ik ben kundig en goed geadviseerd bij mijn keuze van het product en daarom aanbevelingswaardig om je daar te laten adviseren alvorens je aankoop te doen.

Vonk 20-12-2023

zeer slecht! alles in de verkeerde kleur geleverd, besteld was RVS, witte vaatwasser en zwarte oven geleverd gekregen...nooit meer expert

m******@g******** 20-12-2023

Top mensen die weten waar ze het over hebben en met een super snelle service

d**************@g******** 20-12-2023

Vindt het niet kunnen dat een nieuwe telefoon zo op de stoep wordt gelegd als je niet thuis bent. Lag erg in het zicht. Was blij dat het er nog lag toen ik thuis was.

Jan Renting 20-12-2023

Goeie service, vakkundige voorlichting en levering/plaatsing volgens afspraak.