Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4409 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

m*******@z************ 18-12-2023

Product is besteld maar wordt later geleverd, maar ga al jaren naar Bakker expert en ben al jaren een zeer tevreden klant.

Daniel 18-12-2023

Op Black Friday online een Nespresso machine gekocht die verder overal uitverkocht was. Ondanks de drukte overal had ik de machine de volgende dag netjes bezorgd gekregen. De prijs kwam overeen met de laagste prijs van andere (grote) aanbieders. Apparaat werkt perfect.

i***@p************ 18-12-2023

Deskundig advies in de winkel, staan open voor mijn wensen, goede leverafspraken en die ook nakomen.

n*******@h********** 18-12-2023

Ik ga altijd naar expert alleen al om de goede uitleg..en vriendelijk personeel.

Marian 18-12-2023

Het is een fijne winkel, werd heel goed geholpen door verkoper in Den Bosch (helftheuvel).

Kerkhoven 18-12-2023

Ben goed geholpen (info ed.) ook met de cash back werd ik geholpen, eerste keer in de winkel door te zien naar welke dit ik moet en later telefonische informatie

d********@g******** 18-12-2023

Maken zelf alvast een voorkeuze in de producten. Staat geen goedkope rommel tussen, wat bijna altijd zonde is van je geld. Scheelt erg veel tijd in uitzoeken.

Peter Wefels 18-12-2023

Overzichtelijke winkel(s). Vriendelijk personeel, die duidelijk advies geven en een luisterend oor hebben.

f*******@t*************** 18-12-2023

een zeer goede zaak met vakkundig personeel

en een uitstekende service

d*****@w******** 18-12-2023

Een goede keus als je hier je product kunt vinden dat je zoekt. Ze helpen je graag met het maken van een goede keuze en aan huis wordt netjes bezorgd

Kreukels 18-12-2023

Goed product, tegen beste prijs. Zeer goed advies in winkel. Afspraken over levering kon iets beter.

In totaliteit: zeer tevreden

Schipper 18-12-2023

helpen ?nee die tijd is voorbij mijn zoon helpt nu mij,en dat is heel fijn ,

Tuin 18-12-2023

Zeer netjes en vakkundig, hele fijne prijs kwaliteit verhouding en no nonsens

i*********@g******** 18-12-2023

Aangezien hij de enige is in Wageningen ben je al snel aangewezen op expert, verkoopt goede producten en is wel klantvriendelijk geworden tegenover een jaar geleden.

Koelstra 18-12-2023

Had al eerder een goede ervaring met aankoop smart tv, dus toen ik een vaatwasser wilde aanschaffen kwam ik al snel bij Expert uit.

Jonkers 18-12-2023

Online zag ik dat het gewenste product niet op voorraad lag in de winkel. Heb deze online besteld en deze kon ik de volgende dag al in de winkel ophalen en hoefde ik niet thuis te blijven voor een bezorger. Perfect bevallen

m*********@g******** 18-12-2023

Nee, zou niet helemaal positief zijn, de levering duurde gewoon telang door omstandigheden.

u***********@h********** 18-12-2023

Niet te vrede over het afgesproken prijst om een een beugel aan de muur te plaatsen

a*********@k********* 18-12-2023

Bij de aankoop van een nieuwe tv uitstekend geholpen. Deskundig advies, daarna een snelle levering, vakkundige plaatsing, inregeling en koppeling aan bestaande audio-apparatuur.

Brons 18-12-2023

Ik heb al eerder gezegd: wij blijven bij expert ofschoon we tamelijk ver weg wonen in

Almere.

Willem en Noortje Brons, Almere

m******@r******* 18-12-2023

Ruime keuze, en de bezorging en montage van de nieuwe vaatwasser en weghalen van de oude in mijn flat op de eerste verdieping zonder lift ging allemaal prima, soepel en snel.

d************@h********* 18-12-2023

Makkelijk en Snel je product bij Expert kopen. Bij expert is het kopen zonder zorgen.

Nooij 17-12-2023

De leverings datum kwam niet overeen met de leverings datum deze was veel later

m********@h********** 17-12-2023

Deskundig, vriendelijk, professioneel. Levering op tijd en zeer vriendelijke mensen!

Van den Berg 17-12-2023

Kan bij Expert altijd terecht voor vriendelijk en goed advies en een uitstekende service. Bovendien is de zaak op loopafstand en voor de meeste producten niet veel duurder dan de grote ketens. Hierdoor heb ik er geen probleem mee hiervoor iets meer te betalen.