Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4409 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

j**********@h****** 15-12-2023

Bestelling was al langer in filiaal ben niet gebeld / gemaild l, dit moest ik na een aantal dagen zelf doen

m********@h********** 15-12-2023

Prettige winkel, prettig personeel, goede service. Bij vragen kan ik altijd terugvallen op de winkel.

s***************@g******** 15-12-2023

Het produkt de tablet is goed en ben ik blij mee alleen de bezorging was minder maar dat heb ik al doorgegeven. Gr s v driel.

Derks 15-12-2023

Makkelijk bestellen via Expert.nl. Lokale Expert heeft de TV bezorgd nadat ze hadden gebeld om het bezorgmoment af te stemmen.

c******@h********** 15-12-2023

Expert is een leuk bedrijf maar over de bezorg is nog wel iets aan te merken.

Het pakketje wordt gewoon als een stuk vuil voor je gesloten deur gegooid en later een push up bericht krijgen dat het is afgeleverd.

Niet normaal maar helaas gebeurt dit best vaak.

Het kan ook gestolen worden of de mensen doen alsof ze het niet hebben gekregen en de winkelketen is de pineut helaas.

Wichert Schuuring 15-12-2023

Ontzettend snelle actie met een ander duurder type vaatwasser leveren omdat de bestelde vaaswasser pas over 4 weken zou geleverd worden

jos woestenburg 15-12-2023

na mijn bestelling kreeg ik bericht dat het niet op voorraad was en doorgestuurd naar een andere expert die het op voorraad had dezenam meteen contact op voor de levering. keurig netjes

kees 15-12-2023

Het fijne van Expert is dat ze hier in het dorp zitten. Als er een probleem is, zijn ze makkelijk bereikbaar en uit ervaring weet ik dat ze altijd bereid zijn mee te denken cq iets op te lossen. En ook via de website bestellen gaat vlot.

t***@f************** 15-12-2023

Ik had een snellere levering verwacht: 1 dag ipv 3 a 4. Toch welxgangbaar als je online je zaken doet en wil overleven naast een Coolblue en Mediamarkt.

c*************@g******** 15-12-2023

Expert Apeldoorn, Korianderplein is een schone en overzichtelijke winkel.

De medewerkers stralen rust uit en zijn deskundig. Ondanks drukte krijgt elke klant ruime aandacht.

Zeer prettig winkelen.

m*************@g******** 15-12-2023

De Indesit-koelkast maakt echt vervelende (druppe-)geluiden. Expert zegt dat dit normaal is, maar ik heb het nooit eerder gehad. Ik heb spijt van mijn aankoop.

r************@h********** 15-12-2023

Zorg dat op de klantlogin de factuur gedownload kan worden.

Deze moest ik nu bij expert uithoorn opvragen en dat zou niet nodig moeten zijn

b***@x******** 15-12-2023

goede communicatie, makkelijke verloop van bestelling en klant vriendelijk. zeer tevreden

h*********@g******** 15-12-2023

Bij Expert van den Griendt ben je echt klant. Er wordt meegedacht, er worden praktische oplossingen geboden.

De service in de winkel en van de bezorgers is top!!

h************@z******* 15-12-2023

Woensdag avond een nieuwe ijskast online besteld, Donderdag middag al geleverd. Sneller kan bijna niet.

Vos 15-12-2023

Levering als afgesproken tegen prijsgunstige prijs, hulpvaardig en deskundig personeel

a*****************@t********* 15-12-2023

De ervaring met uw bezorgdienst Transmission is bijzonder slecht. Mijn bestelling bij Expert Deurne is zeven dagen onderweg geweest, van Deurne naar Helmond is ongeveer 8 kilometer. Zoek a.u.b. een

andere bezorgdienst.

e******************@g******** 15-12-2023

De levering van mijn product was niet op tijd door DHL. Hij kwam op een andere dag. Daarbij werd het product niet op de afgesproken plek gedaan.

Ik moest naar Utrecht om mijn product op te halen.

j**********@g******** 15-12-2023

Echt het enige dat beter had gekund was dat er gevraagd werd in welke taal ik de machine afgesteld wilde hebben en dat ze desondanks te snel toch al Nederlands hadden ingesteld terwijl ik veel liever Engels had gehad. Maar dat kon ik zelf nog oplossen dus geen ramp. Voor de rest helemaal perfect.

h******@h********** 15-12-2023

Niets te klagen,levering, de bezorgers zo coulant mijn droger is top hij is als verwacht.

q********@z************ 15-12-2023

Goede ervaringen met service en na service bij reparaties tot volle tevredenheid.

Blom 15-12-2023

Mijn ervaring met expert is altijd super,goede informatie over wat je nodig hebt,uitleg en instaleren,dikke duim voor expert

k*********@g******** 15-12-2023

Geen verdere ervaring.De zaak heeft veel en is erg druk.

Maar het is nog een middenstander met volle overgave.

i***@j********* 15-12-2023

Persoonlijk contact is altijd prettiger dan online kopen.Zeker als het advies ook hout snijdt.

r*************@q********** 15-12-2023

Expert betrouwbare winkel. Assortiment is voldoende voor mij. Prijzen zijn schappelijk.

Artikel was niet op voorraad maar werd direct geregeld en kwam uit een ander filiaal.