Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5068 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,9

m*********@y******** 10-07-2024

Ik ben zo tevreden dat ik heb mijn nieuwe Sony tv gekocht bij Expert! Mooie prijs kwaliteit en ook vriendelijk e bezorgers, heel erg goed service!

Zo blij met mijn aankoop! Wat een goede bedrijf en service! Harstikke bedankt en tot naar de volgende aankoop.👍

s*******@t********* 10-07-2024

Ruime keuze aan apparaten voor een vaak concurrerende prijs. Verkoper dacht goed mee en inmeten was waardevol om ervoor te zorgen dat de door mij bestelde apparaat ook in de keuken paste. Apparaten zijn ook netjes geïnstalleerd.

Wel jammer vond ik het dat het ruim 3 weken duurde voordat men kwam inmeten (en dit pas werd ingepland nadat ik er zelf telefonisch op aan heb gedrongen) en dat ik zelf de apparaten mee naar boven moest sjouwen (terwijl men op de hoogte was dat ik in een appartementen complex woon zonder lift).

m*******@k********* 10-07-2024

Deskundig advies en goede service. Bij trage levering door fabrikant werd de vaatwasser van een ander filiaal gehaald.

Blok 10-07-2024

Nette winkel met aardig personeel die je goed adviseren over het product die je wil aanschaffen , en redelijke prijzen

u********@h********* 10-07-2024

Expert Deurne heeft zeer vriendelijke medewerkers die meedenken in oplossingen en ons voorzien hebben van een tijdelijk product, top geregeld!!

r*****************@k********* 10-07-2024

Via de website besteld en in de winkel opgehaald en betaald. Ben netjes geholpen. Ben zeer tevreden met de service.

Spannenburg 10-07-2024

Ik heb gekozen voor een bestelling bij Expert vanwege de goed service die Expert kan leveren.

De bestelde Sensor kachel voldoet volledig aan de verwachtingen. Een prima product!

Groot Visser 10-07-2024

Nog niet gebruikt maar ziet er goed uit moet nog op de computer geregistreerd worden.

Bergshoeff 10-07-2024

al vele jaren kopen wij wij al onze witgoedapparaten en tv,s bij Expert nog nooit

zijn wij teleurgesteld .doorgaan zo!

Adrie

Van Zanten 10-07-2024

Expert heeft een breed en veelal gunstig geprijsd assortiment. De ons bekende winkel is overzichtelijk ingericht met een goede sfeer en vriendelijk en deskundig personeel.

Een voordeel van de Expert-keten is, dat online kan worden besteld (met alle praktische en wettelijke voordelen), maar dat de feitelijke levering (zonder bezorgkosten o.i.d.) in een winkel kan gebeuren. De voordelen daarvan zijn eventueel uitleg e.d. van het product en serviceverlening vanuit de winkel, dus een rechstreeks contact.

l

Van Der Werf 10-07-2024

Zeer vriendelijk geholpen en extra moeite gedaan de wasmachine z.s.m. te leveren.

Weijers 10-07-2024

Gelukkig heeft Expert nog een eigen winkel met goede service en wanneer je iets wilt weten er best wel veel verstand van hebben.

Van Os 10-07-2024

Prima service, goede voorlichting. Prijs ook goed in vergelijking met andere aanbieders.

z******@g******** 10-07-2024

kreeg geen gelegenheid om bezorgvoorkeur op te geven. bezorgen kon van 8.00 tot 18.00 uur zijn. geen keuze van dagdeel. na hele dag thuis te hebben gewacht kwam er een berichtje dat de bezorger terug was gekeerd en de bezorging de volgende dag zou plaats vinden. maar dan zou ik niet thuis zijn. geprobeerd expert Houten te bellen. tevergeefs. klantservice expert kon filiaal Houten ook niet bereiken. mailtje van hun werd ook niet beantwoord.

Pas volgende dag om 12.00 uur mailtje gekregen dat pakje al onderweg was.

gelukkig was ik net thuis toen het pakje s middags kwam. Ben absoluut niet tevreden over deze gang van zaken. Geen excuus ofzo. NIETS!

Bleecke 10-07-2024

De winkel heeft een mooie uitstraling en het personeel is goed op de hoogte van het assortiment. Bovendien komen ze je vriendelijk tegemoet.

Voesenek 10-07-2024

onze inbouw koelkast moest worden vervangen, wij zijn naar expert gegaan om daar naar een ongeveer zelfde model [indeling] koelkast te gaan kopen. dat model was niet meer leverbaar, de verkoper informeerde nog bij de leverancier ,maar helaas. de verkoper gaf ons advies om eens naar een Liebherr model te kijken. het model leek best veel op dat wat wij hadden.[ maar een ander merk dachten wij ] wij hebben het toch genomen, en tot nu toe vinden wij het een top koelkast.

h*******@g******** 10-07-2024

Bestellen ging goed, bij aflevering blijkt de schermverlichting niet te dimmen, dat is in de slaapkamer wel een probleem.

m***********@u********* 10-07-2024

Snel besteld snel bezorgd. Goede uitleg gekregen van de bezorger. En als bonus een goede tip voor mijn tuin.

Nienhuis 10-07-2024

Een aanrader voor iedereen de personeel van expert zijn heel vriendelijk en behulpzaam

k***********@g******** 10-07-2024

Wij zullen bij deze winkel niet snel nog een aankoop doen. De volgende x rijden we naar rotterdam of bestellen tegen onze gewoonte via internet.

n***********@z******* 10-07-2024

Fijn om via internet te bestellen en te laten afleveren in de winkel in de buurt. Zo kan die ook blijven bestaan en kunnen we daar terecht bij problemen of vragen.

Tennekens 10-07-2024

Zoals altijd goed geholpen, service is het grote verschil met andere aanbieders, televisie thuis geinstalleerd en keurige uitleg gekregen. Echt gericht op de klant

f*********@h******** 10-07-2024

ik koop regelmatig bij Expert - goede winkel met goede producten tegen schappelijke prijzen - uitstekende service en zeer vriendelijke medewerkers

Schreuders 10-07-2024

Zeer betrouwbare zaak met uitstekende service met medewerkers die weten waar ze overpraten.

Jonker 10-07-2024

positief over snelle levering en bezorging de installatie van de netten ging iets moeizamer,daarvoor is installateur teruggeroepen daarna alles in orde