Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4421 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

c*****@d************** 13-12-2023

Ik heb bij de Expert een nieuwe vaatwasser gekocht. In de winkel was een prima sfeer, wel een licht onduidelijke inrichting en weinig aanbod in de winkel zelf.

Het advies van de medewerkers leek in eerste instantie voldoende. Ze hebben me vriendelijk geholpen met het uitzoeken van een passende vaatwasser.

Op de bezorgdag zou ik een belletje krijgen met de exacte tijd. Ik ben echter nooit gebeld. Dit vond ik wel erg slordig.

Tijdens de installatie bleek dat de winkelmedewerkers een verkeerd advies hadden gegeven, tot lichte irritatie van de monteur. Gelukkig heeft de monteur dit snel opgelost. Overigens een erg vriendelijke kerel die proffesioneel te werk ging.

e************@g******** 13-12-2023

Goed, deskundig en eerlijk advies.

Verkoper weet waar hij over praat, geeft tips maar dringt niets op.

Swart 13-12-2023

Ik kom erg graag bij Expert Dokkum. Ik word altijd vlot geholpen en de medewerkers weten waar ze het over hebben. Wat ik nodig heb, is er vrijwel altijd.

Van der Meer 13-12-2023

Ervaren en vriendelijk personeel in de winkel. Er wordt tijd gemaakt om gewenst product zorgvuldig uit te kiezen.

Bezorging en plaatsen van product is zeer goed verlopen. Precies op tijd stonden de mannen voor de deur en op een vriendelijke manier hebben ze product geplaatst. Ik ben een zeer tevreden klant.

r******@t********* 13-12-2023

Topservice. Je wordt er goed geholpen. Ze denken in oplossingen en zijn erg deskundig.

Van den Ameele 13-12-2023

Prettige winkel met een acceptabel prijsniveau. De keuze is voldoende groot.

t*******@g******** 13-12-2023

Je zou bijna zeggen ouderwets goede service. Nette en vriendelijke monteurs!

a************@g******** 13-12-2023

bij expert beuningen word je vakkundig geholpen en de bezorgservice is van een hoog niveau!

Patrick v hoef 13-12-2023

het is een goede winkel met vriendelijke en ervaren verkopers met de juiste kennis. Uitstekende service

Hairdesign Fred Van Zijl 13-12-2023

De prijs is hier voor mij van ondergeschikt belang, betrokkenheid kwaliteit en persoonlijke benadering zijn voor mij doorslaggevend voor mijn aankopen.

Ga dan ook nooit elders kijken of prijzen vergelijken

i***@m************* 13-12-2023

Ik heb een tv gekocht van €4200.in de winkel hebben ze verteld dat tv orginale hang draai baar bij hoorde,Terwijl ook bij bon ook opstaat .ik krijg niet.Zeggen ze dat ik €700 bij moet betalen.

m********@z******* 13-12-2023

Zeer goede ervaring, altijd of ik nu in de winkel ben of wanneer ik de winkel bel, ze helpen je uitstekend en vriendelijk !

d*************@g******** 13-12-2023

Goede ervaring met Expert met het uitzoeken en installeren

van een nieuwe inbouwkoelkast.

n.rutz 13-12-2023

de winkel van Expert is in de buurt en goed gesorteerd. je wordt er vriendelijk geholpen door ter zake kundig personeel.

j*********@h********* 12-12-2023

Laat u voorlichten bij deze uitstekende winkel. En koop hier ook, meedenken, service, kennis en prijs is top

Linders 12-12-2023

Geweldig goede ervaring met zowel hulp bij keuze maken in de winkel als met levering als installeren.

g**********@g******** 12-12-2023

Koop bij Expert in ‘s-Heerenberg, fijne winkel met goed en vriendelijk personeel.!

l******@h********** 12-12-2023

Ik kan anderen Expert aanbevelen. Ze zijn bekwaam en ervaren. Het is een vertrouwd adres en de service is direct en goed. Als er iets is dan bel je en ze staan voor je klaar.

Parree 12-12-2023

Kopen in de winkel bij Expert, wordt je geholpen als "mens" en niet als "nummer". Dit zegt genoeg lijkt mij.

Ries 12-12-2023

Super behulpzaam en zeer vriendelijk. Ze nemen alle tijd voor al je vragen. Service met een grote S!

w*********@g******** 12-12-2023

Over de persoonlijke benadering bij zowel de aankoop als de installatie ben ik zeer tevreden.

Werner Joling 12-12-2023

Expert is betrouwbaar. Prima service in de winkel en advisering op maat. Goede vlotte levertijd en vlak van te voren wordt er een afspraak gemaakt. Aflevering en installatie waren prima. Ook werd er instructie gegeven over het apparaat. Wij zijn uitermate tevreden en zullen een volgende keer ook hier weer een aanschaf doen.

Smits 12-12-2023

Ben niet erg tevreden over de na werking.

Ze vroegen mailadres en ww maar dat heb ik niet gegeven.

H.P.Looze 12-12-2023

Ik heb voor deze shop gekozen omdat Wieringerwerf voor mij het dichtstbij is en ik daar al eerder o.a. witgoed gekocht heb
Nu was mijn printer aan vervanging toe en was Expert een logische keus, en weer werd ik prima geholpen
Ik kreeg zelfs de black friday korting terwijl het daar eigenlijk iets te vroeg voor was en en een probleempje met installeren werd door hun direct opgelost, hier wordt je als klant nog gewaardeerd en zo hoort het ook, zeer goed gedaan door het personeel.

m********@h********** 12-12-2023

Verschillende keren bij Expert Zevenaar gekocht.

Aanrader vwb meedenken, uitleg en bezorging!!