Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Reede 20-12-2022

Wij zijn in de winkel vakkundig geholpen. Ondanks dat er meerdere wachtenden waren, was er geen enkele haast bij de verkoper. De goede tips van de verkoper (Rob) hebben ons geholpen in onze keuze voor de nieuwe tv, de benodigde accessoires en plaatsing in onze thuissituatie. Heel fijn.

Spek 20-12-2022

De aangekochte LG tv met geïntegreerde beugel, zeer goede beeld kwaliteit,echt een super scherp beeld, uiterst tevreden, zeer blij mee

Nauta 20-12-2022

Bij Expert Sint Annaparochie word je op een zeer vriendelijke respectvolle manier geholpen! En altijd gezellig!

Sonnega 20-12-2022

zeer ervaren verkopers , vriendelijk geholpen. snelle levering en op de afgesproken tijd bezorgd

Db Secure 20-12-2022

Ik koop bij exert en lokaal vanwege de service en het advies. Het is vertrouwd winkelen bij Expert.

Verlaan 20-12-2022

Wij kopen altijd bij Expert lokaal. Mocht er iets zijn altijd snel opgelost en dichtbij

Wissink 19-12-2022

De magnetron werd correct afgeleverd. Was verder alleen nog betalen en wegwezen, verder geen instructies of installatie gesprek.

Vos 19-12-2022

Zeer deskundig geholpen bij het maken van de keuze voor de TV. Daarnaast zeer goede service bij aflevering.

s*********@h********** 19-12-2022

Alles top van A tot Z , Winkel, medewerkers, advies, bezorgen, en installeren.

Vervaart 19-12-2022

voor een zaak met persoonlijke aandacht en eerlijk advies moet je bij expert elektra zijn.

Van Riel 19-12-2022

De winkel is overzichtelijk. De medewerker is vriendelijk, dacht mee en duidelijke uitleg over het product en nam alle tijd.
Aflevering keurig en op tijd. Bezorger vooraf nog gebeld dat hij onderweg was.
Tevreden klant.

Van Tol 19-12-2022

Wij kopen regelmatig iets bij Expert in Boskoop. En wij zijn zeer tevreden met hun service

vd Bok 19-12-2022

Expert goed prijs kwaliteit verhouding, de winkel in Dirksland word zeker aanbevolen

e*****@h****** 19-12-2022

Service is bij de prijs inbegrepen wat de meeste concurrenten niet kunnen zeggen want die vragen overal weer extra voor.

v********@l****** 19-12-2022

de verkopers beter inlichtingen geven over de artikelen die verkocht worden

e**********@g******** 19-12-2022

Beslist de moeite waard om terug te komen. Vriendelijk personeel die ons goed heeft geholpen.

De Boer 19-12-2022

Deskundig eerlijk prijstechnisch en vriendelijk Gewoon een bedrijf dat ik van harte bij u aanbeveel

Wagemaker 19-12-2022

Gewoon een winkel waar je goed geholpen wordt. Daar kan geen webwinkel tegenop.

Hulleman 19-12-2022

Op zoek naar kundig en vriendelijk personeel voor elektrische apparatuur ga dan naar Expert Korianderplein in Apeldoorn.

Huijskes 19-12-2022

Goede service, vriendelijke benadering en nette uitstraling.
Prima prijs/kwaliteit. Bovendien een lokale winkel die we onze aankoop gunnen.

Christiaanse 19-12-2022

Koop lokaal dan hoef je in de toekomst de stad niet uit. En kun je het meestal op je fiets regelen

Biesterbosch 19-12-2022

De geleverde producten zijn allemaal naar tevredenheid geleverd en geïnstalleerd.

Van der Meijden 19-12-2022

Zeer goede service. En personeel met verstand van zaken! Komen zeker terug bij expert

Klein Kranenbarg 19-12-2022

Netjes geholpen met goeie adviezen wat verstandig om een beslissing te nemen

Peeters-wijnen 19-12-2022

Producten zijn goed te vinden op web en in de winkel. Zeer vriendelijke behandeling, zowel vanuit de winkel als door de monteur.