Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4390 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Sudenius 21-09-2022

Ik koop graag bij Expert Haaksbergen. De medewerkers zijn vriendelijk, denken met je mee, komen hun afspraken na, nemen het oude apparaat in.

Koch 21-09-2022

Goed en vlot geholpen. Goed advies en vooral installatie en afhandeling zeer goed!

w***********@g******** 21-09-2022

Goed apparaat voor een leuke prijs. Wel jammer dat het filter zo vaak vervangen moet worden.

De Swart 21-09-2022

Ik raad een ieder aan om bij Expert uw huishoudelijkemachines e.d. te kopen

j*********@y******* 21-09-2022

Een monteur die met u samenwerkt, kwam de kookplaat installeren. Hij moest wat extra werk doen (bank knippen) maar zei niet dat het extra kosten met zich meebracht, of maakte een voorstel, of informeerde me over de prijs. Aan het einde maakte hij een factuur. Toen ik de winkel belde, zeiden ze dat dit normaal is en dat ik extra kosten had moeten verwachten omdat er extra werk moest worden gedaan, en het is normaal dat de monteur de prijs niet zei. Voor mij is het onaanvaardbaar om incoive te doen zonder een offerte te verstrekken en een goedkeuring te vragen.

Jz 21-09-2022

Zeer goed geholpen in de winkel snelle keus kunnen maken.
Tip bel even als de afspraak van bezorgen en installeren vertraging heeft opgelopen.
Vakkundig aangesloten en behulpzaam bij vragen.

Nieuwenhuizen 21-09-2022

Ruim assortiment, deskundig en vriendelijk personeel.
Expert Wieringerwerf.

Schnieders 21-09-2022

Snelle service, behulpzaam personeel, goed advies. Een echte aanwinst voor ons dorp.

Bruggenkamp 21-09-2022

We hebben de whirlpool kookplaat gekocht een prima kookplaat via de website bekekenen in de winkel besteld

Sylla28 20-09-2022

Goede winkel heb er vaker produkten gekocht goeie service met eigen werkplaats. Nemen de tijd voor je als je vragen hebt .Ze hebben in de winkel produkt voor me besteld en was keurig op tijd aanwezig, en de webshop heeft vele produkten om uit te kiezen. En wat fijn is je kunt kijken of het produkt op voorraad is in de winkel in jou woonplaats

Jetten 20-09-2022

Gewoon naar toe gaan beste prijs en goei volk, centen in Oss bij franchisewinkel uitgeven !!!

2*********@h******** 20-09-2022

Expert is een prettige winkel om te komen met vriendelijke deskundig personeel.

Renate 20-09-2022

Expert Neede
Super goede service, vriendelijk personeel en snel geleverd. Dus
Echt een aanrader.

a******@t*************** 19-09-2022

We zijn zeer tevreden over de vriendelijke ontvangst en de zeer goede uitleg over het door ons gekochte product.

h****@x******** 19-09-2022

Goed geholpen bij mijn keuze voor een nieuwe vaatwasmachine. Vlot geleverd , gemonteerd en de oude afgevoerd. prima

d************@m***** 19-09-2022

Ik word altijd goed geholpen bij Expert Hooymans. Ze weten waar ze open praten.

Zeelenberg 19-09-2022

Top lokale Expert winkel. Enorme goede kennis van de apparaten en top service. Je ben hier nog echt een klant en geen nummer zoals bij de grote leveranciers. Echt persoonlijke aandacht.

Van den Oudenhoven 19-09-2022

Ga voor een goed product en hele goede uitleg en goede service naar expert in Wieringerwerf

Van der Poel - Smet 19-09-2022

Heb koel-vries combinatie telefonisch besteld, ga af op advies en deskundigheid personeel
Koop vrijwel al mijn elektronica hier, soms iets duurder, soms iets goedkoper, maar altijd concurrerend ivm geboden service

Cramer 19-09-2022

moeizame communicatie leidt tot misverstanden en verschil van mening. verkoper gaat zelfs in discussie (!)

Van Pelt 19-09-2022

Snel, deskundig en efficiënt geholpen bij de telefonische bestelling. Bezorging thuis alle OK.

Meijer 19-09-2022

Beenen is een voorbeeld voor de retail. Online aanwezig met de persoonlijke service.

v******@v******************* 19-09-2022

super fijne winkel. Vrijdag avond zijn we netjes geholpen door een meneer die er net
een week werkte hij deed het super we gingen ook met een tv na huis. mooie ruime
winkel!

Bikker 19-09-2022

Ik heb een samsung galaxy A13 gekocht, een mooie mobiel met veel mogelijkheden.

r************@h********** 19-09-2022

Gewoon op en top een klantvriendelijke en servicegerichte winkel en winkelpersoneel