Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Hoddenbagh 02-12-2022

Deskundige hulp bij aankoop in de winkel en prima hulp bij installeren toestel

l******@z******* 02-12-2022

Het bestellen van de afwasmachine ging in de winkel goed. De afspraken voor inmeten en bezorgen/plaatsen zijn perfect nagekomen en uitgevoerd.

Tempert 02-12-2022

We bestellen vaak bij expert doornebal, i.v.m. service op vaak korte termijn, en ik ze gewoon kan bellen zonder een half uur in de wacht te staan. Genoeg keuze en anders kunnen ze het vaak wel bestellen.

Oudshoorn 02-12-2022

Zeer goede service en deskundigheid, monteurs zeer vakbekwaam en vriendelijk.

r********@g******** 02-12-2022

Ik was zeer tevreden over Expert. Goede service, advies op maat, tijdige bezorging, professionele installatie. En alles voor een eerlijke prijs. Allemaal echt aan te raden tov andere bedrijven die je als klant meer tot last lijkt te zijn!

Van Kan 02-12-2022

Zeer goede ervaring met Expert Maastricht. Goede uitleg over de wasmachine, vriendelijk personeel. Gemaakte afspraken worden nagekomen. Ook een eerdere ervaring met Expert was prima.

p************@g******** 02-12-2022

Ruime sortering, overzichtelijk, deskundig personeel.
Beloven en niet doen wat bestelling betreft. Onrustige zaakvoering.

p**@h***************** 02-12-2022

Erg fijn geholpen door de mensen in de winkel met kennis van zaken. Juiste advies gekregen. afspraken netjes nagekomen en een snelle en vlotte levering en installatie.

Gerry 02-12-2022

Luistert naar wat de klant wil geeft goed advies duidelijk in afspraak maken,zeer vriendelijk

Van Kaandorp 02-12-2022

Expert is een uitstekend adres voor al je elektronica, met een goede prijs/kwaliteit verhouding!

Sandra 01-12-2022

Van de website heb ik geen gebruik gemaakt. De medewerkers in de winkel waren vriendelijk en vakkundig. De levering was ook prima in orde. Voor herhaling vatbaar dus.

De Vriend 01-12-2022

Expert Dongen heeft ons zeer goed geholpen en de plaatsing van een nieuwe vaatwasser ging perfect. Niets dan lof over de gang van zaken.

h********@h****** 01-12-2022

Zal het niet weten het product tot op heden nog niet mogen ontvangen dus geen mening .

Kuiper 01-12-2022

Bij expert kom je niet van de koude kermis thuis, goede service, vakbekwaamheid en vriendelijk. Goede producten en informatie daarover. Top

Mulhuijzen-voorduin 01-12-2022

ik kreeg eerst een wasdroger die lekte en toen kreeg ik een nieuwe maar er was mij beloofd dat het dezelfde was maar dat was niet zo........
toen weer een nieuwe en dat was wel dezelfde maar die staat niet waterpas ?? en......
daar is mijn man nu mee bezig en dat valt niet mee als je 75 bent, dus tevreden ?? uhh niet dus......

Schellen 01-12-2022

Prima verkoop personeel en de jonge monteur welke 29 nov. j.l. de tv heeft
geinstalleerd had in no-time alles geregeld t/m het verzetten op 1
afstandsbediening, wat een vorige keer niet gelukt was. Klasse voor deze super
(aardige) monteur.

w*******@h********* 01-12-2022

Ik ben naar volle tevredenheid geholpen in de winkel en kon het artikel de volgende dag al afhalen.

B.t.a. Janssen En P.m.m. Kneepkens 01-12-2022

Goede prijs kwaliteit verhouding. Voor iedere beurs is er voldoende keuze mogelijkheid.
Goed advies en hulp personeel.

d**************@g******** 01-12-2022

Geprobeerd bij andere grote bedrijven witgoed af te nemen maar iedere keer een teleurstelling, dit gaan we niet meer doen. Dan maar iets duurder uit maar zeker weten dat ze het gaan leveren en goede service verlenen.

Van der Vis 01-12-2022

Expert Deurne steekt ver boven het maaiveld uit door deskundige hulp en montage, komt daarbij dat het heel aardige mensen zijn, ik beveel Expert Deurne van harte aan.

TOPPIE 30-11-2022

De shop was goed en duidelijk, gekozen voor service en betrouwbaarheid. Dealer van LIEBHERR koel-vries producten.
De levering was perfekt !

Zeegers 30-11-2022

praat met medewerkers in de winkel deze helpen uw bij het zoeken naar het juiste product

De Jong 30-11-2022

Jam er dat de verkoper onvoldoende kennis had over het gewenste produkt had anders dit produkt niet gekocht

Honing 30-11-2022

Bij expert denken ze met je mee en luisteren ze naar je wensen en wat je nodig heb dus wat bij jouw past

Wairata 30-11-2022

Wij zouden bij het zoeken naar producten maar eerst bij Expert gaan kijken! Vrienden uit een andere plaats hadden laatst een product gekocht bij Expert in Dieren en zijn reuze enthousiast en tevreden !