Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Van der Klaauw 14-05-2022

Fijne winkel. Je krijgt goed advies. Ook kun je na je aankoop nog altijd terrecht voor goede service.

Achterkamp 14-05-2022

Product gezocht op internet, en toen gekeken waar die leverbaar was, daarbij kon Epert leveren uit voorraad snel leveren

s**********@g******** 13-05-2022

Het fijne bij de Expert is dat je naar een winkel kan gaan en bij de winkel persoonlijke service krijgt en dat ze net dat stapje extra gaan die je niet krijgt als je bij bol.com oid bestelt. Je bent niet alleen maar een bestelnummer maar ze denken ook met je mee en zijn oplossingsgericht.

m*********@h********** 13-05-2022

Ik ben goed geholpen in de winkel, fijn advies. Bezorging verliep uitstekend!

g*************@h********** 13-05-2022

Fijne winkel. Deskundig geholpen. Snelle levering en deskundig dig geplaatst .

Volper Holding B.v. 13-05-2022

Als je echt goed geholpen wilt worden bij de aanschaf van apparatuur dan is Expert Boeijink Lochem de juiste locatie.

Klaver 13-05-2022

Ik heb eigenlijk alleen naar de website gekeken of het artikel beschikbaar was. Ook naar de prijs gekeken. 20% korting op de wasdroger was voor ons het moment om naar de winkel te gaan.

j***********@g******** 13-05-2022

De bediening was kortaf en geen uitleg. Dat moest ik maar op de website zoeken

s**************@h********** 13-05-2022

De website is prima. Alleen hebben wij gewoon in de winkel iets gekocht. Dus ik kan er geen zinnig woord van zeggen

Thiel 13-05-2022

het probleem was dat het elektrisch fornuis niet technisch in orde was is geen verwijt aan de winkel noch bezorger maar van Etna een defect fornuis geleverd

Kooiman 13-05-2022

Bij expert krijg je uitstekende voorlichting, snelle service en dat tegen scherpe prijzen!! Een echte aanrader!

j*************@g******** 13-05-2022

Geweldig personeel.Echt super geholpen . Meer dan op tijd geleverd. Expert heeft op mij moeten wachten en niet andersom

Wijshoff 12-05-2022

Koop je bij expert dan kun je persoonlijk en kundig advies verwachten en wordt er uitstekende service geboden.

h*******@z******* 12-05-2022

Ik vind Expert (Laren) een fijne winkel, waar je via internet of door gewoon binnen te lopen vertrouwd kunt kopen. Vriendelijk en deskundig personeel, een uitstekende afleveringsservice en concurrerende prijzen.

Theo van Essen 12-05-2022

Expert Cuijk is een filiaal dat betrouwbaarheid hoog in het vaandel heeft staan. Indien op voorraad op de zelfde dag levering. Dit is heel fijn bij de vervanging van een diepvriezer. Kortom personeel en winkel zijn toppers.

v Zoest 12-05-2022

Heb supersnel een nieuwe diepvries geleverd gekregen . Dit kon niet sneller.

De Haan 12-05-2022

Meyer burgum is goed en kan prijs technich heel goed concureren
En koop lokaal en een prachtige winkel.

Martens 11-05-2022

In deze winkel nemen ze de tijd om je goed voor te lichten over verschillende producten.

Van Schooten 11-05-2022

Bij Expert een nieuw koffiezetapparaat gekocht. We zijn snel en vriendelijk geholpen. We zijn al zeer lang klant en beslist een aanrader.

Den Brok 11-05-2022

Weer fijn geholpen door jullie medewerkers van vestiging Wijchen. De bestelde televisie is keurig bezorgd, opgehangen en geïnstaleerd! Prima service!

t*******@h********** 11-05-2022

Wederom weer fijn geholpen door de medewerkers van expert dronten. Fijn dat we zo'n winkel hebben met een goed assortiment en kundige mensen.

i******@c******** 11-05-2022

heb je iets nodig kijk dan eerst bij Expert, mijn ervaring is dat ik niet verder hoefde te zoeken en dank zij de vakkundige mensen direct geslaagd.

Haaksman 11-05-2022

Het advies van een verkoper is voor mij de belangrijkste reden
om in een winkel te kopen en niet bij b.v. Boll.com

h**************@z******** 11-05-2022

Keurig netjes en deskundig geholpen in de winkel. Bij installatie thuis geholpen door een vakkundige monteur, die ook echt de tijd nam om het allemaal naar wens te doen.

p**********@h********** 11-05-2022

Ook bij deze (verder prima stofzuiger van AEG) rolt het laatste stukje snoer moeizaam naar binnen.