Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Feenstra 01-03-2022

Heb website niet geraadpleegd. Ik wist wat ik wou en zag mijn product in de folder

Brussen 01-03-2022

Expert is een prachtige winkel waar je heel goed word geholpen. Goede service

Monz 01-03-2022

TV gekocht bij het Expert filiaal Doornebal in Nijverdal. Het personeel heeft kennis van zaken, is vriendelijk en erg behulpzaam. Ze hebben alles (zoals altijd) keurig afgehandeld.

Nijdam 01-03-2022

Een fijne winkel. Uitgebreide keuze. Deskundig personeel en vriendelijk te woord gestaan. Aanbevelenswaardige winkel.

m************@h********** 01-03-2022

De medewerkers van Expert Breukelen hebben zich vriendelijk, behulpzaam en deskundig getoond bij mijn aankoop van een wasmachine, de Siemens WM14N005NL. Alles rondom levering, installatie en instructies is ook prima verlopen.

Boskers 01-03-2022

Fijne winkel met ervaren, vriendelijke personeel, we moeten nog wennen/leren met de combi magnetron om te gaan.
Als we nog vragen zouden hebben lopen we gewoon even de zaak binnen.

Van Der Veen 28-02-2022

Zeer goede service en een fijne winkel in Zuidlaren met professionele monteurs voor aflevering en installatie

Hulshof 28-02-2022

Zeer tevreden. Betrouwbare, kundige en persoonlijke service. Niet voor niets al jaren vaste klant.

Van Velzen 28-02-2022

"Koop lokaal". Meestal slaat die kreet op kleine zelfstandige winkels en bedoelen we niet de winkels die deel van een groter concern zijn. Echter: het zijn de mensen in de winkels die het verschil maken, en daarin maakt Expert Bolsward het meer dan waar. Prima service, flexibel en meedenken met de klant.

Selhorst 28-02-2022

Met volle tevredenheid koop ik al decennia lang bij Expert alle toestellen

p************@g******** 28-02-2022

Ik ben blij dat ze bij expert altijd voldoende tijd aan me besteden en dat ik met het juiste product weer huiswaarts kan gaan.

Geurds 28-02-2022

Fijne winkel, overzichtelijk, vriendelijk en behulpzame medewerkers en deskundig advies

Florie 28-02-2022

De TV heeft een zeer scherp en prachtig beeld. Het geluid uit de soundbar
is zeer goed dmv 18 speakers die alle kanten op staan, ook bij hoog volume
blijft het geluid zeer goed.

Wesselink 28-02-2022

Bij expert Raalte hebben ze kennis van zaken, zijn ze vriendelijk en als je een probleem hebt dan wordt dat gewoon netjes opgelost.

Veenstra 26-02-2022

Voor het zoeken en maken van de juiste keuze, ben je hier op het goede adres!!

Jansen 26-02-2022

Fijne website, het vinden van producten is makkelijk. Website is duidelijk. Ruime keus. Het zou fijn als meer betaalmogelijkheden (Amex en/of PayPal) zouden zijn op de website.

Verbeek 26-02-2022

Heel fijn geholpen zowel in de winkel als de bezorging thuis. Alles netjes op zijn plaats gezet en aangesloten. Oude machines meegenomen. Niets dan lof.

Wiggers 25-02-2022

Ja, alleen positief en ik ben heel klantvriendelijk geholpen en alles keurig bezorgd door hardwerkende mannen die deden wat gedaan moest worden en nog tips gaven.

f**********@h********** 25-02-2022

Ze luisteren wat jou wensen zijn . En proberen ze jou een zo goed mogelijk product te verkopen.

m********@g******** 25-02-2022

Zeer vriendelijke behandeling in de winkel, goede hulp bij het maken van de keuze en aantrekkelijk in prijs

Dolleman 25-02-2022

Vriendelijk personeel met kennis van zaken perfecte service, doen niet moeilijk als je iets wilt ruilen, hier kom ik vaker

b***********@h********** 25-02-2022

Expert Purmerend super service vriendelijk personeel deze heben mij. Aankoop van m’n venta luchtreiniger en bevochtiger verzorgd alles netjes uitgelegd en het was allemaal snel geleverd.

a**********@g******** 25-02-2022

Expert heeft bij ons goed werk geleverd met de installatie. De installatie is niet goedkoop.

Jansen 25-02-2022

Fijne winkel, deskundig personeel, persoonlijke aandacht,?hoede prijs kwaliteitsverhouding.

Douven-zeegers 25-02-2022

Al jaren ervaring met expert komen de afspraken altijd goed na, prettig personeel👍👍