Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

m*******@l****** 30-08-2021

Vriendelijke geholpen in de winkel, en perfecte bezorging van zware machine naar de zolder, topservice!

Yvon 30-08-2021

Vriendelijk te woord gestaan telefonisch n.a.v. wat vragen van mijn kant en de bezorgers waren top. Heel behulpzaam, netjes en aardig. Goede service!

s*********@x******** 29-08-2021

De deskundigheid en klantvriendelijkheid van Expert is erg goed, Maar ook het geduld en en uitleg is heel fijn.

H.W. uit Ter Apel 29-08-2021

Ik woon zelf in Ter Apel en heb dus automatisch gekozen voor Expert Ter Apel. De winkel is mooi ruim en overzichtelijk opgezet. Ik ben goed geïnformeerd in de winkel en heb daardoor een goede keuze kunnen maken. De service en ook de snelle levering waren top!

o************@g******** 29-08-2021

Bij telkamp/expert ter apel, goede service en kwaliteit en zeker vriendelijk personeel met goed uitleg .

Van Dijl 29-08-2021

N.V.T. Gekocht in de winkel, het model gevonden in de folder. Toen naar de winkel en vergeken met andere modellen en mogelijkheden. Goed advies gekregen!

Goubet 28-08-2021

Zeker aanbevolen, voelt als vroeger waardering en luisterend naar de klant, houden zo.

Malepaard 27-08-2021

Expert levert uitstekende service in de winkel over elektrische apparaten en bij de installatie ervan in huis.

b***************@g******** 27-08-2021

Binnen een paar dagen een afwasmachine gekocht per telefoon ( na de info op internet ) thuis gebracht en geïnstalleerd ! Perfect!

h************@h******** 27-08-2021

Ik koop graag bij een Expert winkel vanwege de vakkennis van de medewerkers en de service bij bijvoorbeeld iets thuis komen aansluiten.

r***************@g******** 27-08-2021

Veel producten niet op voorraad.
De verschillende experts winkels werken niet samen. Daardoor moet je goed kijken bij welke winkel je de producten besteld. Levertijd is erg lang. Onduidelijk wanneer een product geleverd kan worden. Je wordt slecht op de hoogte gehouden van je bestelling. Je moet zelf achteraan bellen. Mijn wasmachine uiteindelijk ergens anders bested omdat het na 4 weken nog steeds niet duidelijk was wanneer hij bij Expert binnen zou komen.

Van 't Goor 27-08-2021

Expert Vroomshoop: Vakkundig, klantvriendelijk. Kortom: zeer aan te bevelen!

Welie 27-08-2021

Vriendelijk en behulpzaam. Langere wachttijd. Staat alleen in zaak. Weinig op voorraad maar wel snelle levering

Buisman 27-08-2021

Expert Kerkdriel is een hele prettige winkel met fijn personeel! De service en meedenken is uitmuntend, waarbij installeren aan huis van apparatuur altijd perfect gebeurd! Bedankt voor jullie service en technische kennis! Reineke Zaltbommel

Snoeren 27-08-2021

Een zeer fijne winkel met vriendelijke en behulpzaam personeel heel fijn geholpen

s******@h******** 27-08-2021

In Veendam bij expert wordt je geholpen door vriendelijke mensen die ook weten waar ze over praten en weten je goed te informeren over het product wat je wil kopen. En ze geven je tekst en uitleg en de persoon die het bezorgd legt je alles goed uit.

p*@l****** 27-08-2021

Handig bestellen via Whatsapp, afhalen en betalen kan in de winkel naar keuze.

Ligter 27-08-2021

Goede prijs kwaliteitsverhouding en makkelijk n gebruik met een fantastisch beeld kwaliteit. Een aanrader.

Pijnappels 27-08-2021

Product en prijs is bij Expert goed in balans, koop meestal liever bij een locale ondernemer dan een groot concern.

De Ruijter 27-08-2021

Al jaren een hele tevreden klant! Heel onze familie zit bij Expert vd Griendt in Drunen! Nooit gezeur en niks is te veel! Fijn bedrijf! Groeten fam de Ruijter uit Waalwijk

Visser 27-08-2021

Iedereen aanraden kopen bij Expert, geweldig personeel, de kwaliteit en geweldige service. Een dikke 10.

Kramer 27-08-2021

Zeer goed geholpen. Met opmeten advies bezorgen en monteren. Ik ben heel tevreden.

Van Lissa 27-08-2021

bestelde telefonisch een cd speler bij een filiaal hier ver vandaan.
Werd goed en vlot geholpen. De cd speler werd de volgende dag al bezorgd. Top.

H.P.H Rijnbeek 27-08-2021

Meerdere artikelen bij dat bedrijf gekocht goede service klant vriendelijk goed advies

g************@h********** 26-08-2021

Zeer vriendelijk en deskundig geholpen, snelle levering, goede service. Zeer tevreden over het geleverde apparaat.