Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Toon 20-08-2022

De winkel bevindt zich in het dorp waar wij wonen en wij hechten er aan om dan ook daar te kopen. Verder is er in deze winkel sprake van deskundig en ,niet onbelangrijk, vriendelijk advies .

Valkenberg 20-08-2022

Ik koop altijd in de winkel, nooit via internet, dan krijg je ook duidelijke uitleg , is persoonlijker en sneller, je kunt alles in een keer afhandelen en je ziet het product direct.

a************@h********** 19-08-2022

Snel en correct geholpen. Fijne winkel, ze denken en winkel is goed bereikbaar en niet ver weg.

Kelders 19-08-2022

telefonisch besteld zonder problemen en ingewikkelde vragen, volledige vertrouwen gekregen. keurig aangesloten bij onze pleegdochter.

Tebarts 19-08-2022

De service bij expert van kopen tot installeren is gewoon heel goed goed klasse

Meier 19-08-2022

Als je goede service wilt ga je naar een lokale winkel. In onze situatie was dit Expert Drunen. Super goede en vriendelijke deskundige service.

Visser 19-08-2022

Bepaalde zaken koop je in een stenenwinkel, onder andere witgoed. en daar is Expert Meijer al jaren lang onze leverancier.

Lou 19-08-2022

Expert Purmerend geeft goede voorlichting en service. Ik kom er al jaren. Roep bij mij in huis "Expert" en het huis loopt leeg.
Het vriendelijke personeel neemt de tijd om je te helpen en artikelen te bespreken en te demonstreren. Mocht het nodig zijn om een beroep te doen op service dan staat men ook voor je klaar.

Coenraadts 19-08-2022

Al meerdere producten gekocht bij Expert te 's-heerenberg. Superfijne en eerlijke adviezen zonder opdringerig te zijn. Men luistert goed naar je wensen en baseren daar het advies op. Kom je zelf met een suggestie van een product dan worden de voor en tegens goed doorgesproken. Ook is er voor ieder budget wat je vinden en wordt je niet meteen naar de duurste mogelijkheid geloodst.

Van Cruysen 19-08-2022

Super vriendelijke personeel en hele goede service, kwaliteit goed dank je wel

De Bruin 19-08-2022

Deskundig en vriendelijk geholpen. Mijn favoriete winkel voor elektrische huishoudelijke apparaten met een goede service!

Vissinga 19-08-2022

Nergens de E- reader kobo te krijgen maar wel hij expert. Hoesje moest besteld worden maar kon alles op halen binnen 3 dagen. Jullie krijgen van mij een pluim en ik ben blij met mijn E-reader

Montijn 19-08-2022

Ik kan alleen maar oordelen over Expert Zuid Scharwoude, uitstekende winkel met super goede service en advies 👍🏻

a*********@g******** 19-08-2022

Uitstekende service van deskundig personeel. Prijs-kwaliteit verhouding is erg goed. Wij gaan voor al onze witgoed en tv's naar Expert.

Buckens 19-08-2022

Ik ben super geholpen door expert van der Groef in Brielle.
Mijn nieuwe wasmachine stond echt binnen drie uur in huis!! Niet alleen snel maar ook zeer vriendelijk geholpen. Kom zeker terug. Zelfde prijs trouwens als de grote internetaanbieders die beloven de volgende...dag te kunnen leveren maar dit niet waar (kunnen) maken. Dit is nou de service van de lokale fysieke winkel!

t*******@c******** 19-08-2022

Afspraken worden correct nagekomen. Medewerkers zijn adequaat en vriendelijk.

Olde Loohuis 18-08-2022

Uitstekende winkel met kwalitatief goede producten en personeel. Gemakkelijk bereikbaar.

h*********@g******** 18-08-2022

Goed bedrijf wat weet wat een klant wil. 1 tip, wij hadden een nieuwe koelkast. Geheel in verpakking ontvangen, uitpakken mochten wij zelf doen. Is gelukt, maar wellicht een tip voor expert om dit voor de klant te doen. Wat normaal zou zijn bij dergelijke aankopen,eventuele beschadigingen komen dan ook aan het licht. Verder tevreden.

g**************@g******** 18-08-2022

Ik was op zoek naar keuken apparatuur en ben bij Experts Breezand heel goed geholpen, advies en deskundigheid top.

k********@s******** 18-08-2022

Al klant sinds we in Pijnacker wonen. Goede uitleg, service en plaatsing waar vereist.

Oosthof 18-08-2022

Na meerdere producten ook de vaatwasser bij Expert in Nijkerk gekocht. Goed advies Prima service en aflevering. De installatie werd door een vakman met kennis van zaken uitgevoerd.

Hondema 18-08-2022

Zelfde prijs als op goedkope internetsites. Dus top! Hier krijgen we service bij, persoonlijke aandacht. En bovendien LOKAAL!! De plaatselijke ondernemer steunen voor hetzelfde geld!

h*******@z******* 18-08-2022

nee, ik wens bespaard te blijven voor dat steeds weer beoordelen van zaken en producten. Ophouden! Zoek ander werk

j*********@g******** 18-08-2022

Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Deskundig en zeer vriendelijk personeel. Komen de gemaakte afspraken na.

r********@h********** 18-08-2022

Uitstekende service, persoonlijke benadering, goede hulp en meedenken. Vriendelijk en neemt de tijd ondanks de drukte.