Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

a***********@g******** 07-02-2022

Service is erg goed. Ook tijdens bezorgen en installeren van de producten nemen ze de tijd om het je zo goed mogelijk uit te leggen.

c********@o******** 07-02-2022

Al heel veel jaren zijn we regelmatig klant bij Expert/ Uithoorn. Dit was ook de reden dat wij onze
aankoop van een oven en kooplaat hier hebben besteld en laten installeren. Er was goed overleg en info
betreffende onze aankoop en een correcte aflevering.
Bedankt.

s************@h********** 07-02-2022

Blij met expert Wieringerwerf. Goed advies, hulp en met vragen kun je altijd terecht.
Een leuk team.

Elbersen 07-02-2022

Goede en juiste producten in de aanbieding en prima begeleiding door deskundig personeel.

Du Plessis 07-02-2022

Vriendelijke bediening en goede uitleg. Alleen had ik die graag eerder gehad. Helaas Corona. Ik ben tevreden.

Arti Nova 07-02-2022

Bedrijven als Hubo en Expert hebben de naam erg duur te zijn
Dit is een beetje achterhaald, zijn nu bijna even concurerend als bv Bol.com
Maar de persoonlijke aandacht en expertise mag natuurlijk altijd wat kosten
Dit alles is nul bij bv Bol.com of andere webshops

Hassink-leliefeld 07-02-2022

We kenden het bedrijf al vanuit het verleden destijds stond de service al hoog in het vaandel. Vriendelijk en behulpzaam perfecte service en uitleg van het product.

n***********@t********* 07-02-2022

Expert is een zaak waar je goed kunt kopen
En ze ook veel merken hebben.
Een goede zaak

Keen 07-02-2022

Aardig personeel, goed geholpen bij het maken van de keuze van onze nieuwe vaatwasser.

Van Rijn 07-02-2022

Na een perfect advies heb ik een scheerapparaat gekocht die ruimschoots aan de verwachting voldoet.
Hij scheert perfect glad en kom overal gemakkelijk bij en dat zonder huid irritatie . Dit is gewoon een 10

Poppe 07-02-2022

Goed geholpen en meedenkend advies. Normaal gesproken kom ik bij een ander filiaal, product wat ik wilde hebben was enkel in Heemskerk op voorraad. Ben zeer goed geholpen!

g********@h********** 06-02-2022

Bij Expert een Bosch vaatwasser gekocht. Deze ook door Expert laten installeren. Dit is niet geheel en al goed gegaan. Na een mail hierover wel direct actie op ondernomen en problemen opgelost. Fijne service, al was het wel fijner geweest wanneer het direct in één keer goed gegaan was.

Hoep 06-02-2022

De winkel is een aanrader. Goed advies, perfecte service en het team heeft verstand van de producten. Een top winkel.

e********@q********** 05-02-2022

Als je vaatwasser stuk gaat en je moet een nieuwe, dan wil je niet te lang wachten. De nieuwe is supersnel geleverd en netjes gemonteerd/geplaatst. Ook een zeker een extra pluspunt is dat alle 'rotzooi' is opgeruimd en meegenomen!

e**********@h******** 05-02-2022

Goed geholpen, product was niet in de winkel aanwezig maar daags daarna al op te halen.

De Weerd 04-02-2022

Ik krijg altijd goed en eerlijk advies. Geen blabla of mooie verkooppraatjes, maar eigenschappen benoemen van het product, en wat het voordeel voor mij als consument is.

Karstens 04-02-2022

Expert Amsterdam is echt een goede winkel, vooral de mensen in de bezorging

Van de Ploeg 04-02-2022

We komen er al jaren, goed assortiment en vriendelijk geholpen. Goede uitleg over het aan te kopen product.

n**************@g******** 04-02-2022

Expert is voor mij dichtbij met de tram te bereiken. Heb gehoord dat meerdere flat bewoners ook graag bij expert kopen.

Ville 04-02-2022

Uitstekende winkel, vriendelijke medewerker en fijn geholpen bij het kopen van een nieuwe wasmachine. We wisten wel welke we wilden hebben, deze stond niet in de winkel, maar was wel op voorraad, waardoor we hem binnen 2 dagen in his hadden.

g*************@k********* 04-02-2022

Prettig persoonlijk contact en goed advies. Daarnaast prima prijs/prestatie verhouding

Koster 04-02-2022

Onze nieuwe tv een Philips oled tv 48"inch is een prima keuze geweest. Korte levertijd en goede installatie service.

Batstra 04-02-2022

Fijne persoonlijke advisering en goede en duidelijke afhandeling. Denken echt met u mee

Sijmons 04-02-2022

Je wordt netjes eerlijk geholpen en geadviseerd het bedrijf is een aanrader. De personen weten veel van hun producten af. Het is een vriendelijk en net team die goed samen werken. Ik ben blij dat er nog zo'n bedrijf als Expert Tromp in Leeuwarden bestaat.

Van der Sluis 04-02-2022

overzichtelijke winkel; zeervriendelijk personeel en de bezorging van het aangeschafte apparaat geschiedt op tijd en vakkundig.