Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

De Ronde 28-12-2022

Bent u op zoek naar een goed product en hecht u er waarde aan dat er écht aandacht, tijd en uitstekend advies aan u wordt gegeven, dan bent u hier op het juiste adres!

a***************@h********** 27-12-2022

Heb zeer goede ervaringen met expert. Tot nu toe drie keer iets besteld en laten bezorgen/instaleren , Denon cd speler, Loewe tv en Mielle wasmachine alles perfect geregeld !!

Paul Harper 27-12-2022

In deze winkel hebben wij eerder producten gekocht en zijn altijd vriendelijk behandeld.
De levering is prima geregeld, op de afgesproken tijd en heel netjes afgeleverd.

Bodewes 27-12-2022

Super fijne winkel in Heemskerk, goed advies! Snelle levering en Uitstekende installatie

WD 27-12-2022

Leuke winkel waar je op een prettige manier geholpen word en geen opdringerige types.
Service en garantie heeft Expert Gorredijk hoog in het vaandel

Hendrix 27-12-2022

Fijne winkel met vriendelijk en deskundig personeel. Is gemakkelijker als on line bestellen.

a***********@q********** 27-12-2022

In een echte winkel zoals de Expert wordt je persoonlijk en vriendelijke geholpen. Bij het aanschaffen van een product via internet mis je deze service.

m***************@h********** 27-12-2022

Zoek je een bedrijf met persoonlijke dienstverlening en goeie kwaliteit produkten, ga dan naar Expert!

Voortman 27-12-2022

Wat een fijne winkel! Kundig personeel, goede demonstratie van de producten (ging om geluidssysteem in dit geval) en zelfs gratis thuisbezorgd. Ik kom weer!

Bouw 27-12-2022

Meneer heeft meerdere automaten uitgebreid, goed uitgelegd. Later terug geweest voor de cash back actie van Siemens. Wederom met vriendelijkheid en geduld super goed geholpen. We komen er al jaren voor onze aparatuur

k*************@o******** 27-12-2022

Uitstekend en met kennis van zaken geholpen. Ook goed meegedacht naar zoeken van alternatieven.

Spek 27-12-2022

Aanrader, in korte tijd drie apparaten gekocht. Bij alle drie geld perfect. Jammer dat ze geen meubels verkopen.

r**********@g******** 27-12-2022

Laat het concept gewoon hetzelfde blijven, zo blijven klanten ook tevreden!

Hoogerkamp 27-12-2022

Aardige mensen met een uitstekende keur van kwaliteitsproducten. Expert in Zuidlaren is overigens ook erg goed.

Adesy 27-12-2022

Zorg dat ze het systeem in orde hebben en geen artikelen verkopen die niet leverbaar zijn

Simons 27-12-2022

Expert heeft ons prima geholpen in de keuze voor een inbouwoven en -magnetron. De levering was sneller dan afgesproken waardoor we de apparatuur konden gebruiken nog voor de kerst. De medewerkers zijn heel vriendelijk en het advies in de winkel was goed. We hadden een tien gegeven als de prijs van de apparatuur iets lager was geweest in vergelijking met de concurrent. Niettemin zeer tevreden.

Burghouwt 27-12-2022

Fantastische zaak en geweldige mensen. Je wordt zo goed en eerlijk geholpen. Ik kom terug!

h***********@c********** 27-12-2022

Goed advies, correcte aflevering en fijn dat ze de oude apparatuur ook weer mee terug nemen. Zeer tevreden over Expert Nijverdal!

Aardema 27-12-2022

Snel en correct via whatsapp geholpen bij de aanschaf van een nieuwe wasmachine en koelkast. Snelle levering en vriendelijke bezorger.

Holthuizen 27-12-2022

Onze keuze voor een product via Expert werd en wordt bepaald door de professionele, klantvriendelijke behandeling en service.

i********@g******** 27-12-2022

Hulpvaardig, beleefd personeel.
Zowel bij telefonische bestelling als bij afhalen in de Wijchense winkel.

t************@g******** 27-12-2022

Nogmaals prima geholpen en sedert decennia klant mede door mijn ouders, die vaste klant bij Expert Diepenveen waren

Kempen 27-12-2022

Bij Expert een mooie steelstofzuiger gekocht van zeer goede kwaliteit voor een zacht prijsje en ook nog 50 euro cachback.

Breedvelt 27-12-2022

Bij thuislevering, de lift was buiten werking, werden droger via de trap gedragen. Geen probleem voor Expert!!

Nijmeijer 27-12-2022

Tot nu toe 2 aankopen gedaan in het filiaal van Assen. De klantenservice is daar op en top. Voorheen altijd naar de mediamarkt gegaan maar daar zien we langzamerhand van af. Fijne winkel dat zeker.