Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Klaassens Leunen 31-12-2022

Een Lg tv gekocht bij expert Venray gekocht prima geholpen, de tv laten plaatsen door monteur Bjorn , wat een meedenker bij de klant, Expert bedankt voor de fantastische service.

Poldersma 31-12-2022

ik heb een koel/diepvries combinatie gekocht, uitstekend geholpen en bezorgd.

Leunissen 31-12-2022

Mijn Amerikaanse koelkast werd zelfs (in overleg) een week eerder geleverd dan afgesproken. Bij het installeren bleek dat er een stukje van een plank in het keukenkastje moest worden afgezaagd, het stopcontact onder de plint zat net te ver weg, het Y-koppelstukje paste niet op de waterslang...allemaal geen enkel probleem, zat allemaal bij de service inbegrepen. Voor alles was een oplossing. Alle verpakkingsmateriaal en de oude koelkast zijn mee genomen. Ik had ook advies gevraagd voor een inductie kookplaat, de volgende dag had ik de offerte al in de mail. Ik ben zeer tevreden over de klantvriendelijkheid en de service van Expert Laren.

m*********@z******* 30-12-2022

Prettige winkel door met name het vriendelijke en bekwame personeel. Ze nemen de tijd, geven goed advies, brengen het eventueel netjes thuis en nemen het oude witgoed weer mee.
De prijzen zijn redelijk, kortom …… een tevreden klant!

Broekhoven 30-12-2022

Ik zag op tv iets over een bedrag cashback maar daar is mij in de winkel niets over verteld ik zou als nog graag hier gebruik van maken

Van Essen 30-12-2022

Erg fijn om lokaal te kopen en dan ook nog zo goed geholpen te worden.
Ook prijstechnisch maakt het niks uit met de grote jongens in de markt.
Goede persoonlijke service!!

c*********@g******** 30-12-2022

Wij zijn gisteren prima geholpen door X, alleen jammer dat die jonge man geen excuses maakte voor zijn fout.

Geers 30-12-2022

De service en het advies is zeer goed.
Vriendelijk personeel en weten waar ze over praten

De Jong 30-12-2022

Expert is een betrouwbare zaak, correcte levering, thuis bezorgd en alles geinstalleerd voor vertrek.

d**********@c******** 30-12-2022

service en uitleg evt. bezorging en installeren naar tevredenheid geen commentaar erover.
ga zoverder.

Ter Braak 30-12-2022

Expert heeft heel veel keuze . En zeker niet te duur perfecte website goed personeel met vakkennis DUS expert

j**********@g******** 30-12-2022

Mijn eerdere ervaring (jaren geleden) was niet goed, maar nu was die prima, fijn geholpen in de winkel en fijn bij de thuisbezorging.

Rensen 30-12-2022

Fijne winkel , snel geholpen , goede uitleg en nog gevraagd , zal ik de doos even in de auto zetten.. prima service...

Van der Steen 30-12-2022

Zeer vriendelijk kundig personeel wat alles duidelijk uitlegt en een prima advies geeft, top!

Boekholt 29-12-2022

Ypey Expert Groningen, hele goede service, deskundig en zeer prettig personeel. Snelle levering. Staan altijd voor ons klaar.

Castiglione 29-12-2022

Doordat ik de tv heel graag wilde hebben en deze niet wilde halen heb ik de bruto prijs betaald. Hetzelfde product had ik op 24/11 bij Smits in Arnhem voor €400,- minder kunnen halen. Doos was beschadigd tijdens afleveren. De tv heb ik in 5min telefonisch besteld. Ik gunde het de winkel in Leersum (middenstander) omdat wij in Veenendaal niet echt een vakzaak meer hebben.
Zelf zou ik bij zo'n aankoop in 5min voor de brutoprijs een geste erbij gedaan hebben naar de klant. Maar was ook mijn eigen keuzes om niet ergens om 'te zeuren' en ben blij met het apparaat.

Barendrecht 29-12-2022

Persoonlijk contact is voor mij belangrijk. Liever een winkel dan een website .

k*************@z******* 29-12-2022

De best geteste wasdrogers ( volgens de consumentenbond ) waren volgens de verkoper al "verouderd", en stonden dan ook niet in de winkel. Dan weet je dus toch weer niets, en moet je maar weer afgaan op een "verkoopverhaal". Of de gekochte machine echt zo goed als voorgesteld weten we dus niet.

a************@h********** 29-12-2022

de service die wij hebben ervaren , doet ons besluiten om , dat , als wij iets nieuws nodig hebben naar deze winkel terug te gaan.

Jansen 29-12-2022

Mee gedacht,voor het product,en verder alles netjes geregeld,uitstekenden service

Nijhuis 29-12-2022

Het advies wat wij krijgen is een eerlijk verhaal .
Als men belt voor problemen vragen ze eerst of wij wel het met behulp van hun kant kunnen oplossen andere winkels komen eerst kijken en dan ben je vaak duurder uit.

v*********@h********** 29-12-2022

Een prima winkel met vriendelijk personeel, persoonlijke aandacht en service.

j*********@g******** 29-12-2022

De bediening was zeer goed Goede uitleg en nette afhandeling. Ook als er vragen zijn goede uitleg

a*********@l****** 29-12-2022

alweer een product gekocht en goed advies en prijs kwaliteit was ook in orde

j**********@h********** 29-12-2022

Goede service en advies. Expert komt zijn afspraak na.
Hele mooie winkel, ruime keus.