Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

r*******@h********** 30-11-2022

Uitstekende service en behulpzaamheid, kundige installatie thuis, erg prettige personeelsleden, allemaal. Snelle hulp en levering. Ik raad het iedereen aan de firma Kranenburg, nu dus Expert Kranenburg.

h*************@h********** 30-11-2022

Geen webshop maar naar de winkel voor een persoonlijk contact.
Vindt ik het prettigst.

w****************@f********* 30-11-2022

Barend Hoogerhuis en zijn teamgenoten van Expert Harlingen zijn niet alleen ontzettend aardig, maar ook nog zeer klantvriendelijk, serviceminded en technisch toppers !

Van den Berg 30-11-2022

Voor goede service, advies en klantvriendelijkheid bent u bij Expert Zevenaar op de juiste plaats.

a*************@o********** 30-11-2022

Expert Hooymans Velddriel heeft mij uitstekend geholpen en zich flexibel opgesteld rondom de levering. Een fijne winkel om witgoed te kopen.

Perdok 30-11-2022

De informatie in de winkel (Veendam) was prima. Veel verschillende mogelijkheden werden duidelijk uitgelegd. De levering en installatie, op het afgesproken moment was eveneens prima. Kortom zeer tevreden.

Zwetsloot 30-11-2022

In de winkel in Hillegom uitstekend geholpen. Goed aankoopadvies over de gewenste inbouwkoelkast.
Zojuist de koelkast door 2 echte specialisten gebracht en ingebouwd. Keurig gewerkt en de oude werd meegenomen. Kreeg ook prima advies over het gebruik en bediening van de koelkast. Kon ook nog via WiFi aangesloten worden zodat je deze op je telefoon kan bedienen maar dat doen we niet.

s*********@g******** 30-11-2022

Deze Expert is een fijne winkel met leuke mensen die alle tijd voor je hebben.

Rob Vermeulen 30-11-2022

Goede informatie en service.
De Samsung oled en soundbar is keurig thuis door E xpert geïnstalleerd.

Wim Verwoerd 30-11-2022

Ik wist van te voren wat ik wilde hebben. Ik werd vlot geholpen. Een Samsung TV oled 65” gekocht, een week later hebben de medewerkers de TV bij ons opgehangen en alles ingeregeld.
Zeer tevreden!

l**********@h******** 29-11-2022

We hebben een hisence wasautomaat gekocht deze is zeer luxe,zuinig en gemakkelijk in gebruik en maakt weinih geluid

b****@w******** 29-11-2022

zoals altijd eerst in de winkel leuk geholpen en toen de buitendienst man de spulletjes kwam brengen werd nogmaals bevestigd dat lokaal kopen alleen maar voordelen heeft, wat een leuke mensen, zo geduldig tijdens de uitleg bij mij thuis en service vinden ze allemaal nog heel normaal

m*************@h********** 29-11-2022

Fijn personeel deskundig en eerlijk advies.
Goede prijs/kwaliteit verhouding.

j*********@l****** 29-11-2022

Tevreden over dit bedrijf Zowel in levering als advies geven vooraf Maar natuurlijk is dit ook wat je verwachten mag

c**********@h****** 29-11-2022

Zie de producten graag in de winkel. Er zijn bij Expert voldoende merken in de winkel aanwezig om te vergelijken.

Overvoorde 29-11-2022

Je hoeft zelf geen expert te zijn om de voor jou juiste aankoop te doen. Door het stellen van de juiste vragen wordt altijd het passende product gevonden. En dat meestal ook tegen een concurrerende prijs (en anders daar gewoon om vragen :-)).

l***********@h********** 29-11-2022

Super service, leuk personeel en eerlijk advies. Vanuit Expert proberen ze echt mee te denken met je vraag.

Van Onselen 29-11-2022

Prima winkel in Naaldwijk uitstekend geholpen al vele jaren mijn vaste stek voor alle elektronica aankopen een echte aanrader 👌👍

Hagenbeek 29-11-2022

Prettige hulp, goede service, goede prijs kwaliteits verhouding.
Bij defecten, garantie goede hulp

De Kok 29-11-2022

Kundige en vriendelijke winkelservice, kundige en vriendelijke installatie. Top winkel!

Groot In Bhv 29-11-2022

laat je adviseren voor een eerlijk snel en duidelijk product die bij u past

w*************@g******** 29-11-2022

Zeer kundig en vriendelijk personeel echt aandacht voor je en nemen de tijd wij gaan nergens anders

Kapitein 29-11-2022

Veel vragen zijn nog niet van toepassing aangezien levering nog moet plaats vinden

j******@z******* 29-11-2022

Komen al jaren bij Bushoff /Expert.
Is een stabiel en betrouwbaar adres waar service
hoog in het vaandel staat.
Medewerkers weten waarover ze spreken en geven
goed advies.

De Jong 29-11-2022

Een fijne winkel, ruim opgezet en deskundig personeel. Veel producten. Ook de bezorging was top. Aardige mannen